3.

303 13 1
                                    

Justin:

„Pane bože to nie je pravda. Veď to je moja sestra!“ pošepky povedal Luke ale aj tak sme to všetci počuli.

„Ale kámo ona je mŕtva. To nemôže byť ona.“ Povedal Alfredo.

„Ale je to ona, má oči ako moja mama. Keď som sa vrátil do skladu ešte v ten večer telo mojej mami tam ležalo ale sestrine nie. Niekto jej musel pomôcť!“ Luke rozprával a pozeral sa tej babe do očí. Ona bola zo všetkých najjebatelnejšia. Mykla hlavou na dievčatá a išli smerom k nám.

„Ahoj Luke...“ ozvala.

Diamond:

„Ahoj Luke...najprv keď začneš vyšilovať sa s tebou chcem stretnúť. Najlepšie by bolo dneska. Musím ti to všetko vysvetliť.“ Pozrela som sa mu do očí ale videla som tam iba zmätenie.

„Dobre ale vysvetlíš mi to všetko. Do bodky. Kedy a kde?“ povedal Luke neutrálnym hlasom.

„Dnes u nás. Tu je naša adresa. Ale nikto sa nesmie dozvedieť kto som. Prečo sa to nikto nesmie dozvedieť vám vysvetlím chápeme sa ?“ podala som Lukovi adresu napísanú na papieriku, všetkých som si premerala pohľadom. Dve čokoládky ktoré boli sexi. Blonďák s krásnym úsmevom. Hmmm. Ale ten posledný. To je niečo pre mňa. Vlasy vyčesané hore, karamelové oči, potetovaný a vypracovaný. Čo viac si priať ? Moje myšlienky prerušil jeden stých čokoládok.

„A ako sa vlastne voláte dámy?“ premeral si nás s pohľadom a žmurkol.

„ Ja som Diamond, blondína je Miley , brunetka je Demi a červeno vlasá je Sarah.“ Ukazovala som rukou ako debil.

„Ja som Lil, tuto naša druhá čokoládka je Alfredo, blonďáčik je Ryan, ten potetovaný je Justin a Luka už poznáte.“ Mmmm Justin. Pokrútila som hlavou aby som si ho vyhnala z rozumu.

„Dobre chlapci mi už pôjdeme ,  musíme ešte ísť za riaditeľom školy. Majte sa!“ povedala naša mamička Miley.

„Áno mami. Ahojte!“ povedala som. Miley sa na mňa vražedne pozrela. Chalani sa začali smiať. Justin mal krásny smiech. A môj brat. Ach braček, ten mal smiech ako naša mama.

„Ahojte. Dneska sa ešte stretneme a chcem alebo chceme vysvetlenie prečo si to urobila.“ Povedal mi pre mňa prekvapujúco s úsmevom Luke. Usmiala som sa a išli sme za riaditeľom.

Idú s riaditeľom do ich triedy:

„Dobrý deň pani učiteľka. Prepáčte že vyrušujem ale priniesol som nové žiačky.“ Riaditeľ nás pustil dnu a ja som si prehliadla našu novú triedu. Uvidela som v zadnej lavici sedieť......

tak a je tu ďaľšia časť mojej nudnej story :) :D je krátka :/ večer dám dlhšiu :) Kto tam bude podľa vás sedieť? :O ... príjemné čítanie vám prajem :) koment,vote poteší :) :3

Bad day-Bad boy-Bad girl-Bad lifeWhere stories live. Discover now