4.

303 15 2
                                    

Diamond:

Uvidela som v zadnej lavici sedieť toho chalana z Lukovho gangu. Bože ako sa volá. Justin! Tak sa volá.

„Ja teda odchádzam a nechávam vám tu nové žiačky“ povedal riaditeľ a usmial sa na nás.

„Tak predstavte sa nám“ povedala odporne učiteľka. Už teraz ju nemám rada.

„Volám sa Diamond Black a som z LA ale prestehovala som sa do Londýna ale presťahovala som sa zas naspäť kvôli tejto škole, mám 19 rokov.“ Unudene som sa predstavila a aj dievčatá ale to som nepočúvala. Sústredila som sa len na Justinove oči ktoré do mňa pálili diery.

„Tak Miley a Demi sadnite si do tej voľnej lavici, Sarah sadni si vedľa Twista a ty Diamond si sadni vedľa Biebera.“ Rozsadila nás tá stará rachetla.

Sadla som si vedľa Justina a pozdravila som sa mu.

„Čavko“ usmiala som sa naňho.

„Ahoj kráska“ odzdravil sa mi naspäť a zahryzol si do spodnej pery.

Učiteľka trepala nudné učivo a 2. svetovej .

„ Vyzeráš ako nežné dievčatko. Tak prečo si chcela ísť do tejto školy? Lepšie povedané prečo si prišla do tohto mesta?“ Justin do mňa drgol a začal ma zasypávať otázkami. Tie otázky ma naštartovali. Nežné dievčatko? Si robí zo mňa riť?! Priblížila som sa k jeho uchu a pohryzla ho do ušného lalôčika.

„Ja a nežné dievčatko? Hmm ja si nemyslím. A prečo som sem prišla sa dozvieš dnes večer. Vlastne dnes večer sa dozviete všetko ohľadom celej minulosti a budúcnosti. Dnes mi poviete či so mnou do toho idete alebo ma vtom necháte.“ Pošepkala som mu šibalským hlasom. Justin celý stuhol.

„Ehm, ehm... neruším vás Blacková a Bieber?!“ zakričala na mňa tá stará ropucha.

„Vlastne aj áno“ odtiahla som sa a povedala som učiteľke bez záujmu. Celou triedou ozýval smiech. Usmiala som sa sama pre seba.

„Ste tu nová. Toto vám odpustím ale iba teraz. Po druhý raz vás pošlem za riaditeľom!“ povedala prísne učiteľka. Si myslí teraz že sa poseriem ? Neznášam naivné staré pipky. Justin sa ku mne nahol a šepol mi do ucha.

„Toto by som na teba nepovedal dračica. Shawty už sa neviem dočkať keď prídem k vám do domu a zoberiem si ťa do tvojej izby a pojebem ťa do bezvedomia.“ Hovoril nadržane. Nehovorím že sa mi to nepáčilo ale chlapec si zahráva s ohňom. Zazvonilo na koniec školy. Dnes sme mali iba 3 hodiny a dve som strávila v riaditeľni a porozhliadnutí sa po škole. Postavila som sa zobrala si tašku a otočila som sa na Justina ešte furt sediaceho.

„Chlapče ty ma ešte nepoznáš. Nezahrávaj sa so mnou. Opýtaj sa Luka prečo ,ten ti to rád vysvetli“ cmukla som naňho a dala sa na odchod. Na parkovisku už čakali baby v aute. Nastúpila som a Miley sa vydala na cestu domov.

Justin:

To dievča ma prekvapuje. Myslel som si že je taká istá ako všetky s tejto školy. Ale asi som sa mýlil. Musím o nej zistiť viac. Musím ju získať...

Luke:

Som úplne zmätený. Objavila sa moja sestra po 5 rokoch. Celých 5 rokov som žil v klamstve že moja maličká sestrička je mŕtva. Ale verím v to že mala na to svoj dôvod. Len dúfam že sa nezamotala do mafie, ona bola vždy lepšia ako ja. Vedela sa byť, strieľať, vedela všetko ohľadom biznisov aj keď mala len 14. Ale viem že keď sa rozhodla sa vrátiť, chce urobiť niečo veľké. Niečo čo poznačí celé mesto. Dnes sa všetko dozviem a budú pri mne aj chalani. Ale je to malý problém. Oni nevedia že som syn toho najodpornejšieho, najväčšieho, najlepšieho mafiána v tomto meste, v tomto štát. dám im na výber buď zostanú pri mne alebo ma znenávidia. Ale mám taký pocit že moja sestra sa vrátila aby sa pomstila nášmu otcovi. Ak je to pravda, pomôžem jej a poprosím aj chalanov o pomoc. Zvolám všetky menšie gangy len preto aby som sa pomstil otcovi. Na to čo mi urobil, na to čo všetko mi zobral a zničil mu nikdy nezabudnem. Zabil mi mamu a sestru ktorá sa tu zrazu objavila živá a zdravá. Chcem stretnúť toho človeka čo jej pomohol...

ďalšia časť je na svete :3 :) dúfam že sa páči :) ale chcem sa opýtať či mám pokračovať alebo ju mám skončiť :/ lebo ak to nikoho nezaujíma tak to nemá zmysel :// tak koment alebo vote ;)

Bad day-Bad boy-Bad girl-Bad lifeWhere stories live. Discover now