Diamond:
„Ten dôvod bola pomsta. Pomsta otcovi za smrť našej matky. V ten večer keď sme boli v tom sklade, keď nás otec postrelil, mama to neprežila ale mňa strelil iba do ramena. Prišiel mi pomôcť jeden s otcových chlapov ktorý už od neho odišiel. Meno zatiaľ nepoviem. Dneska ho budete vidieť lebo som ho zavolala aby ti to tiež vysvetlil. On ma naučil všetko to čo som potrebovala vedieť aby som sa vedela otcovi pomstiť. Naučil ma strieľať, biť sa, vyjednávať, zahrávať sa s ľuďmi, proste všetko čo k tomu patrí. Stala som sa mafiánkou. Teraz ma možno budeš nenávidieť ale je to tak. Zabila som už nie jedného človeka. Zabíjala som tých ktorý boli pri maminej smrti a vedeli o tom, tých ktorý ma chceli prezradiť že žijem. Nemohla som to dopustiť, všetko by sa tým pokazilo. Ak si myslíš že som na teba nemyslela, mýliš sa. Vedela som o každom tvojom pohybe, o každej akcií ktoré ste vždy zvládli. Vo vnútri ma to žralo že nemôžem byť pri tebe, že ti musím klamať o mojej smrti. Pamätáš si na ten list čo ti prišiel od anonyma keď išli po vás Devils? Ja som ti ho poslala. Vedela som na čo sa chystajú, tak som vás upozornila. Pár mužov sme zabili mi ale ostatných sme už nemohli. Toto je prečo som ti klamala a skrývala sa. Pomsta.“ Rozprávala som mu so slzami v očiach. Každý ma pozorne počúval a dievčatá aj plakali lebo vedeli aké som to mala ťažké. Luke sa postavil a urobil niečo čo som nečakala. Objal ma. Ach, toto mi chýbalo. Silno som ho objala a vsiakla jeho vôňu.
„Myslel som si že si mŕtva. Myslel som si že otec mi zobral všetko čo som mal. Nenávidel som ho. Keď som sa vrátil do skladu vám pomôcť, nebola si tam. Iba mamine telo. Zrútil som sa, utiekol od otca. Našli ma chalani. Pridal som sa k nim do gangu. Chcel som odplatu ale vedel som že sa nám to nepodarí. Ty si sa zrazu len tak objavila v tomto meste, v tejto škole. Mal som zmiešané pocity. Hnev, sklamanie, smútok, šťastie, radosť. Toto všetko sa vo mne hádalo. Viem že si prišla do tohto mesta kvôli nejakému dôvodu. Chcem ho vedieť.“ Keď hovoril mi z očí tiekli potôčiky slanej vody. Keď som počula že sa zrútil cítila som sa hrozne. To všetko som zavinila ja. Odtiahla som sa od neho a poobzerala som sa po chalanoch.
„Máš pravdu, prišla som sem z nejakého dôvodu. Prišla som sa pomstiť ako som ti hovorila. Ale je tu niečo a čo vás chcem poprosiť. Nemusíte súhlasiť lebo je to až veľmi riskantné. Chcem vás poprosiť o pomoc. Chcem aby ste nám pomohli zabiť otcov gang, zabiť jeho. Poprosila som už viac gangov. Ale pomôžu mi len 2 gangy. Preto potrebujem vašu pomoc. Nie je nás veľa. Keby sa k nám nepridali tie dva gangy , určite by sme prehrali. Štyri dievčatá ktoré chcú dať dole najväčší gang. Aké smiešne.“ Zasmiala som sa sarkasticky na koniec.
„Ja ti pomôžem sestrička aj keby som mal pri tom zomrieť. Vrátila si sa a už ťa nepustím.“ Povedal Luke a usmial sa na mňa. Pozrela som sa na chalanov.
„Ja idem do toho. Kde je Black, tam Bieber chýbať nemôže.“ Zasmial sa Justin a usmial sa na mňa.
„Ja idem tiež. Zabili mi sestru. Pomsta sa mi hodí“ povedal Alfredo.
„My ideme do toho tiež. Tí kokoti potrebujú vyprášiť kožuch.“ Povedal Lil za seba a Ryana a usmiali sa na mňa.
„My v tom ideme tiež. Boli sme pri tebe tak tam aj zostaneme.“ Povedala Sarah a baby sa na mňa usmiali.
„Toto som chcel vidieť. Aby ste boli spolu ako rodina, ako gang.“ Zatlieskal hlas za mnou. Podľa hlasu som vedela kto to je.
„Otec?“.....
Ďalšia časť mojej story :) dúfam že sa páči :3 ak mám pokračovať dajte Vote alebo koment ;) :33 príjemné čítanie