Diamond:
*píp,píp,píp,píp* zobudil ma nepríjemný zvuk budíka. Vypla som ho natiahla sa a posadila sa na posteľ. Dneska odlietame do LA. Jedna časť môjho ja sa bojí ale druhá sa teší a dúfa že mi odpustí. Pokrútila som hlavu aby som si vytriasla tie myšlienky . Vošla som do kúpeľne, pozrela som sa do zrkadla. Myslela som si že odpadnem, vlasy mi stáli do všetkých svetových strán, kruhy pod očami mi svietili. Umyla som si tvár a zuby. Naniesla som si malú vrstvu make-upu a púdru. Urobila som si linku a riasy som si pretrela špirálou. Vlasy som si prečesala a nechala ich rozpustené. Zišla som dole do kuchyne kde dievčatá už raňajkovali.
„Doblé lánko šípkuvá luženka“ povedala Sarah s plnou hubou.
„fúúúúj ty krava!!! Veď si ma opľula!!“ zapišťala Demi.
„Dobré ránko magorkovia, čo máme na raňajky?“ pozerala som sa čo kuchtí Miley ale nevedela som to rozoznať.
„Hééééééj!“ zakričali všetky naraz a priletela mi šunka do výstrihu. Mykla som ramenom a dala si ju do úst.
„Palačinky sú hotové sadajte pri stôl.“ Rozkázala Miley mamičkovským hlasom.
„Áno mami“ pretočila som očami a sadla si.
Miley sa na mňa ironicky usmiala. Milujem provokovať, asi preto sa vždy dostanem do problémov. Dojedli sme a išli sme sa pripraviť lebo za chvíľku odchádzame na letisko.
Prezliekla som sa do vybíjaných šortiek k tomu voľné ,vybíjané, priesvitné tričko nad pupok. Zobrala som si kabelku a zišla dole. Kufre a ostatné veci sú už v LA. Včera sme ich poslali do LA aby sme ich nemuseli brať teraz.
„Baby!!! Poďte už lebo zmeškáme lietadlo!“ zakričala som keď som si obúvala Vansky.
„Dobre veď už sme tu.“ Zamrmlala Sarah. Pretočila som očami a išla naštartovať moje porshe.
„No tak poďte už lebo odídem bez vašich lenivých zadkoch!“ zatrúbila som a zvrieskla na nich.
„Už sme tu čo stresuješ“ povedala Demi keď si dávala pás.
Na letisku v LA:
Let prebehol v pohode. Zmocnil sa ma stres že môj brat ma nespozná, že mi to neodpustí. Ale ten pocit pomstiť sa otcovi je veľmi veľká. Urobila som to pre jeho dobro. A teraz stretnem môjho veľkého bračeka.
Druhý deň ráno:
*píp,píp,píp* och či nenávidím ranné vstávanie do školy. Áno hneď na druhý deň musíme do školy. Musíme tu nejako zapadnúť. A hlavne aby ma nespoznal žiadny otcov chlap.
Vošla som do kúpeľne a urobila rannú hygienu. Naniesla som si malú vrstvu make-upu a púdru. Dala som si linku a špirálu a doladila som to červeným matným rúžom. Vošla som do izby a obliekla som si veci čo som si včera pripravila. Obtiahnuté kožené nohavice, čiernu ramienkovú priesvitnú košeľu a pod to vybíjanú podprsenku. Zobrala som si tašku s vecami a zišla dole.
„Dobré ráno Diamond. Budeš raňajkovať alebo môžeme vyraziť do školy?“ opýtala sa ma Demi s džúsom v ruke.
„Môžeme ísť, nie som hladná“ povedala som nervózne.
„Hej Diamond, nebuď nervózna. On to pochopí“ povedala mi milým a upokojujúcim hlasom Miley. Je to taká naša mamička.
„Dobre tak poďme“ vyrazili sme do školy.
Na školskom parkovisku:
Justin:
Stáli sme na parkovisku tejto vyjebanej školy keď som uvidel ako zaparkovalo audi ktoré som tu ešte nevidel. Vystúpili z neho 4 jebatelné štetky. Drgol som do chalanov a mykol hlavou na ich smer. Všetkým z nás padli sánky keď išli oproti nám.
„Pane bože to nie je pravda. Veď to je.....“
tak tu je ďaľšia časť :) dúfam že sa vám bude páčiť :) ospravedlňujem sa za chyby :D
komenty a vote poteší :) :D