7.

238 11 2
                                    

Justin:

„Otec?“ neveril som svojim očiam. Videl som tam stáť môjho otca. Nechápem tomu. Prečo tu je?! Čo sa to tu do riti deje?!

„Ahoj synak, chalani, baby. Chalani vysvetlíme vám to. Sadnite si prosím.“ Povedal s kľudom otec. Posadali sme si a nervózne čakali čo sa to tu deje.

„Diamond budem hovoriť ja. Keď ju s jej mamou postrelil Jason som ho znenávidel. Nemyslel som si že iba preto aby bol najväčší mafián zastrelí svoju rodinu. Všetci odišli ale ja som tam zostal. Vaša mama bola už mŕtva ale malá Diamond nie. Bola ešte pri vedomí. Vedel som že jej musím pomôcť, preto som ju zobral k môjmu kamarátovi mimo mesta aby ju ošetril. Do nemocnice som ísť nemohol lebo by to zistili. Keď dosiahla svojich 12 rokov vedel som že je čas. Že je čas ju naučiť strieľať, biť sa, vyjednávať, všetko čo k pomste patrí. Učila sa rýchlo, chcela tú pomstu, chcela pomstiť svoju mamu. Keď už všetko vedela zobral som ju na prvú akciu kde zabila prvého človeka. Nebol som na seba hrdí že som ju to neučil ale vedela sa ovládať čo málo ktorý mafián dokáže. Luke nemysli si že ťa nechcela vidieť, ale zakázal som jej to. Nemohli sme si dovoliť aby ju niekto odhalil. Raz utiekla. Utiekla za tebou. Chcela sa uistiť či si v poriadku. Ale keď videla že si šťastný, že máš chalanov vrátila sa. Teraz sa vrátila do mesta lebo je čas. Je čas sa pomstiť a chcem aby ste v tom išli spolu. Keď sa spojíte nemajú na vás žiadne gangy. A Justin prepáč že som sa ti nevenoval posledný čas tak ako predtým ale musíš pochopiť to že som im chcel pomôcť. A hlavne Diamond. Pamätáš sa keď ukradli Jazzy? Niekto sa ponúkol za Jazzy aby ju pustili. Ten niekto bola Diamond. Jazzy pustili ale Diamond postrelili a dobili. Dvakrát jej zlyhala srdce. Myslel som si že neprežije ale zrazu sa len posadila na posteľ a vyslovila Lukove meno. Ona je tá najsilnejšia osoba ktorú som kedy videl.“ Keď otec dopovedal, postavil som sa a objal Diamond. Ona mi zachránila sestričku keď ona mohla zomrieť.

„Ty si mi zachránila moju princeznú. Ďakujem ti.“ Spustili sa mi slzy a ešte silnejšie som ju objal.

„To bola moja povinnosť. Už nie raz som ju videla a prirástla mi k srdcu.“ Usmiala sa a stlačila ma vo svojom objatí.

taká krátka ale nevadí :D zajtra vám dám vééééľmi dlhú ak chcete :)) tak vote a koment :33

Bad day-Bad boy-Bad girl-Bad lifeWhere stories live. Discover now