9.

224 8 2
                                    

Diamod:

„Diamond odlož to....prosím...“ počula som za sebou hlas. Jeho hlas. Otočila som sa jeho smerom s uplakanými očami.

„Choď preč Justin, nepotrebujem ťa, hlavne nie na to aby som to urobila.“ Povedala som mu s uplakaným hlasom. Už som nevládala.

„Diamond, polož tú zbraň. Porozprávajme sa.“ Začal sa ku mne približovať. Nechcela som tú zbraň položiť, chcela som to už ukončiť.

„A čo sa stým zmení keď sa porozprávame?“ opýtala som sa ho výsmešne.

„Možno sa zmení všetko keď ti to poviem.“ Už bol blízko mňa. Položil ruky na moju zbraň a vytrhol mi ju z ruky.

Justin:

Zobral som jej tú zbraň s ruky dal ju za seba. Sadol som si oproti nej a pozerali sme sa na seba. Neviem či je to správne čo chcem urobiť ale dúfam že hej. Priblížil som sa k nej že ju pobozkám ale zastavila ma.

„Justin nie, prosím, ja už som kvôli láske trpela, už to nechcem zažiť. Sľúbila som si že sa už nezamilujem ale stalo sa. Zamilovala som sa do muža ktorého ani nepoznám.“ Nepríčetne sa rozplakala. Trhalo mi to srdce keď som ju tak videl. Poviem jej to.

„Diamond pozri sa na mňa. Trhá mi srdce keď ťa takto vidím. Možno robím chybu ale mne je to jedno. Zamiloval som sa do dievčaťa ktoré mi to možno neuverí. Keď som ťa prví krát uvidel zapáčila si sa mi ale iba to. Keď som zistil že si sestra môjho najlešieho kamaráta bol som zmätený. Keď si to všetko vysvetlila a zrazu sa zjavil môj otec nevedel som ako sa mám cítiť ale keď otec povedal že si mi zachránila sestričku som bol som ti vďačný. Mohla si zomrieť ale aj tak si sa obetovala. Keď som ťa objal prešla cezo mňa elektrina, také som ešte nikdy necítil. Keď som ťa videl plakať trhalo mi to srdce. Ale keď som ťa videl s tou zbraňou v ruke ako na seba mieriš, zastavilo sa mi srdce. Diamond zamiloval som sa do teba. Možno mi to neveríš ale hovorím ti pravdu. Diamond Black zamiloval som sa do teba. Pomotala si mi hlavu, ako nikto iný.“ Dopovedal som a pobozkal ju. Teraz sa už neodtiahla a spolupracovala som mnou. Odtiahol som sa a spýtal som sa jej.

„Diamond Black, budeš mojim dievčaťom?“

„Ja.....“

Prepáčte že to nie je dlhé ale musím sa učiť :/ dneska vám ešte pridám dlhšiu ak budete chcieť :3 koment, vote poteší :) príjemné čítanie :)

Bad day-Bad boy-Bad girl-Bad lifeWhere stories live. Discover now