1.

507 15 2
                                    

Diamond:

„Pozdravuj v pekle!“ miestnosťou sa ozval hlasný výstrel. Milujem ten pocit keď mám zbraň v ruke. Mala by som vám porozprávať ako a prečo som sa vlastne stala mafiánkou.

Stáli sme v pivnici s mamou, bratom a otcom ktorý riešil biznis.

„Jason dal som ti čas aby si to odčinil a zas si to dosral!“ zakričal hlavný Ruský mafián.

„Ale ja ti dokážem že som najlepší!“ zakričal otec.

„Chceš dokázať že si najlepší? Zabi svoju rodinu okrem tvojho syna ten ešte bude užitočný“ mama sa na mňa pozrela a pohladila ma po tvári.

„To neurobím!“ zakričal otec.

„Máš na výber buď ty alebo oni“ ukázal na nás zbraňou.

Otec rozmýšľal, vytiahol zbraň nabil ju a otočil sa k nám.

„Milujem vás ale nemám na výber“ pozrel sa na mňa a mamu s bezcitným výrazom.

„Jason! Zabi mňa ale našu dcéru nechaj na žive!“ zakričala mama.

„Prepáč“ zašepol otec. Miestnosťou sa rozoznel výstrel. Mama padla k zemi ja som sa pozrela na otca a pocítila som ostrú bolesť v ramene. Postrelil ma. Každý odišiel a nechali nás tam ležať s mamou na zemi krvácajúce. Počula som nejaké kroky ktoré sa ku mne blížili.

„Pomôžem ti maličká, naučím ťa všetko na to aby si sa mohla pomstiť svojmu otcovi za smrť tvojej mami.“ Povedal mi otcov spolupracovník.

„Jeremy....“ pohltila ma tma.

Doteraz nikto neviem že žijem iba Jeremy. Sľúbil mi že môjmu bratovi nepovie nič. Bolí ma to že mu musíme klamať ale inak by môj plán zlyhal. Zajtra sa vraciam do LA, budem tam chodiť do školy s babami. Do tej istej ako môj brat. Dúfam že mi odpustí inak môžem zomrieť aj ja s otcom.

„Diamond poď už musíme ísť domov a pobaliť sa. A zajtra smer LA baby.“ Miley na mňa zhučala.

„Dobre dobre už idem, len som sa zamyslela...kde sú baby?“ opýtala som sa.

„Už sú v aute.“ Povedala Miley.

„Poďme zajtra bude dlhý deň“ povedala som a vydala som sa s Miley ku autu.

Doma:

„Dobrú noc „ odzdravila som baby ktoré pozerali televízor v obývačke. Vošla som do izby a pozrela som sa na všetky tie krabice a kufri. Ach. Zajtra bude ťažký deň. Sťahovanie, nová škola, stretnutie s bratom, vysvetlenie. Potriasla som hlavou a vošla do kúpeľne. Vyzliekla som sa a postila na seba horúce kvapky vody. Vypla som myseľ a zabudla na všetko čo sa okolo mňa deje. Vypla som vodu, vyšla som so sprchy a zabalila sa do uteráka. Vošla som do izby a obliekla si spodné prádlo a tričko na spanie. Ľahla som si do postele, zababušila sa do periny a vydala sa do ríši snov.

Justin:

Sedel som na sedačke a popíjal si vodku. Do obývačky vošla štetka čo som teraz pojebal. Nestála za veľa ale potreboval som si zajebať.

„Bol si úžasný“ sadla si na mňa obkročmo a zahryzla sa do spodnej pery.

„Vypadni už ťa nepotrebujem“ povedal som jej výhražne.

Postavila sa a nasrate odpochodovala von z domu.

„Bieber, Bieber ty sa nikdy nezmeníš“ zasmial sa Luke a sadol si oproti mne do kresla.

„No čo už, treba si len zvyknúť“ pokrčil som ramenom.

„Počul som že do mesta prídu nejaké sexy babenky. Budú chodiť do našej školy aj triedy“ zachryuol si do pery a mľaskol.

„Hmmm, dúfam že budú sexy inak sa musím presťahovať aby som si vedel dobre zajebať“ zasmial som sa.

„Tak keď si už pojebal celé mesto“ zasmial sa so mnou Luke.

Smiali sme sa pili vodku. Asi po hodine som si išiel ľahnúť úplne nasračky. Vyzliekol som si tričko a nohavice, ľahol som si iba v boxerkách do postele a zaspal.

Tak tu je prvá časť :) dúfam že sa vám to zatiaľ páči :) ak chcete ďaľšiu časť dajte 5 komentov a 3 vote :)) kritiku beriem :))

Bad day-Bad boy-Bad girl-Bad lifeWhere stories live. Discover now