Justin:
„ÁÁÁÁÁÁÁ Justin pomóc!!!“ bežal som do domu ale keď som uvidel čo sa deje ma skoro jeblo o zem. Začal som sa nepríčetne smiať. Diamond ležala na zemi a oblizoval ju môj pes Hard. Ona výskala a Hard ju len oblizovala. Prišiel som k nej aby som jej pomohol ale to sa nedalo, až tak som sa smial že som si ľahol na zem k nej.
„nesmej sa....pfúúj....a pomôž mi!“ kričala na mňa a už aj ona sa smiala.
„Hard fuj nechaj ju.“ Hard sa na mňa pozrela a ľahla si medzi nás na zem. Už som sa nesmial iba som sa usmial na Diamond a ona na mňa. Ten jej úsmev.
„Nemáš rada psov? Však je zlatá. Však si také malé zlato všáák.“ Začal som škrabať Hard za uchom. Diamond sa zasmiala , sadla si a pohladkala Hard.
„Milujem psov. Ale toto som proste nečakala. A malé zlato? Však je to väčšie odo mňa. Ale je krásna, budeme si rozumieť.“ Pohladkala Hard po hlave. Usmievali sme sa ako priteplený na zemi.
„Poď ideme do obývačky. A potom zavoláme bande kde sú.“ Postavil som sa a pomohol som aj Diamond. Potiahol som ju k sebe, neodolal som a pobozkal som ju. Jej pery sú ako droga. Odtiahol som sa od nej.
„Prepáč ja nem...“ nemohol som dohovoriť lebo ma pobozkala. Toto som nečakal ale spolupracoval som. Už keď sme nevládali s dychom sme sa odtiahli. Pozerali sme sa do očí, Diamond sa na mňa usmiala a išla do kuchyne. Stál som tam jak sfetovaný. Potriasol som hlavou a išiel za ňou.
Opierala sa zadkom o linku a pila džús.
„To čo bolo? Však si hovorila že chceš čas.“ Pozrel som sa na ňu nechápavo. Nechápem ju celú, neviem čo mám od nej čakať, je nevypočitatelná. Usmiala sa na mňa.
„Neviem, bolo to také spontánne. Alebo lepšie povedané chcela som to urobiť.“ Napila sa z džúsa. Pokrútil som hlavou.
„Nechápem ťa. Chceš čas ale pobozkáš ma.“ Oprel som sa oproti nej na dres.
„Povedala som že ťa milujem ale chcem proste čas. Zatiaľ sme kamaráti, časom budeme možno niečo viac.“ Pozerala sa mi do očí. Pristúpil som k nej úplne blízko až sme sa obtierali čalami.
„Kamaráti. To je to čo nechcem. Chcem aby si bola moja, aby som ťa mohol pobozkať kde chcem, kedy chcem. Chcem ťa mať pri sebe, chcem aby si bola moja a nikoho iného. Keď si predstavím že sa ťa môže dotknúť iný muž, žiarlim. Diamond nenechaj ma čakať dlho lebo sa zbláznim.“
„Ououou čo sa to tu deje?“ opýtal sa Luke podľa hlasu. Pozreli sme sa s Diamond tým smerom kde by mal stáť. Stáli tam všetci s nechápavými tvárami.
„Vy ste sa do seba zamilovali? To tak rýchlo? A už chodíte spolu?“ zasypávali nás otázkami.
„Hej, hej stačí. Áno zamilovali a? problém? Ja by som s ním chodila ale chcem proste čas. Už som si toho zažila v láske všetko len to dobré nie. Chcem sa uistiť že hovorí pravdu. Tak by som bola rada keby ste to neriešili.“ Odtiahla sa odo mňa a odkráčala si to do svojej izby. Všetci odišli okrem Luka.
„Justin?“ opýtal sa ma Luke keď som chcel aj ja odísť. Otočil som sa a pozrel som sa naňho.
„Áno Luke.“ Pozrel sa na mňa.
„Myslíš to vážne? Naozaj ju miluješ? Lebo ak nie nezahrávaj sa s ňou. Povedala mi všetko čo jej ten sviniar robil a bolo to hrozné už keď si to len počúvať musel. Vidím jej na očiach že sa do teba zamilovala, takže ak si robíš piču tak s tým prestaň lebo ideš proti diablovi. Diamond nie je ako ostatné dievčatá.“ Pozeral sa mi do očí keď to hovoril.
„Luke ty si myslíš že by......“
Je to hrozné ale nie je mi dobre :// tak „príjemné“ čítanie prajem :33 keď tu bude 5 vote a pár komentárov pridám ďalšiu :) :)