15.

155 11 3
                                    

Diamond:

Toto pre mňa ešte nikto nikdy neurobil. Prekvapili ma ale že nenormálne. Toto som vôbec nečakala, myslela som si že na mňa zabudli ale mýlila som sa. Vždy som bola zvyknutá byť iba s babami alebo sama. Nikdy som nebola zvyknutá na veľa ľudí okolo mňa. Predtým ako som sa stretla s babami to bolo iné. Bola som samotárka, nemala som nikoho. Mamu mi zabili, otca som nenávidela aj nenávidím, pred bratom som sa skrývala. Bolo to najhoršie obdobie ale môžem si za to sama. Každého som od seba odháňala okrem Jeremyho. Toho jediného som si k sebe pustila. Potom som stretla v klube baby. Najprv som s nimi nechcela mať nič spoločné ale potrebovala som podporu a gang. Baby mi prirástli k srdcu tak som si ich pustila viac k telu. Musela som si na to zvyknúť že niekomu na mne záleží. Keď som sa vrátila, všetko sa od základov zmenilo. Som so svojim bratom, zamilovala som sa do Justina, pustila som k sebe ešte viac ľudí. Nikdy som si nemyslela že to bude takto. Ale je to krásne cítiť zase tú lásku, mať rodinu.

„Láska počúvaš ma?“ prerušil ma z mojich myšlienok usmievajúci sa Justin. Usmiala som sa nad ním. Bol taký rozkošný!

„Popravde? Nie. Prepáč macko ale zamyslela som. Tak čo si vravel?“ milo som sa opýtala.

„Že či tu budeš stáť ešte dlho alebo ideme k ostatným.“ Zasmial sa Justin. Až teraz som si uvedomila že ešte stále stojím na tom istom mieste ako predtým. Usmiala som sa na Justina a ťahala ho za ostatnými.

„No konečne hrdličky už sme si mysleli že začneme bez vás.“ Prekrútil očami Ryan.

„Tuto kráska sa nám zamyslela a ani ma nepočúvala.“ Zasmial sa Justin a objal ma zozadu.

„Dobre, dobre už sme tu tak si pripime.“ Náhlila som ich lebo som to nechcela rozoberať.

„Prrr maličká. Všetko poporiadku. Noc je ešte mladá.“ Zasmial sa Luke. Prevrátila som očami a sadla som si na sedačku. Justin si sadol vedľa mňa. Ostatný sedeli v sedačkách, na zemi, proste všade kde vedeli.

„No tak pripime si na moju už veľkú sestričku ktorá sa mi zrazu objavila.“ Zasmiali sme sa a zodvihli poháre. Štrngli sme si všetci naraz. Muselo to vyzerať dosť komicky.

„Všetko najlepšie láska.“ Pošepkal mi Justin do ucha a pobozkal ma. Na nič iné som sa nezmohla iba na úsmev.

„Tak sestrička moja teraz by si mohla odkrojiť s torty.“ Podával mi Luke nôž. Aká torta? Však tu nikde nevidím tortu. Nechápavo som sa pozrel na Luka.

„Tamtaradááám“ Ryan s Alfredo priniesli obravskú tortu. Prišla som bližšie k torte a tam bola fotka všetkých z nás. Bolo to krásne. Nechcela som sa toho dotknúť nožom lebo by som dokazila fotku.

„No už krájaj ja chcem tortu.“ Skackala pri mne Demi.

„Ale mne je to tak ľúto to pokrájať. Však je to krásne.“ Zamrmlala som.

„Diamond krájaj!“ zakričala mi do ucha. Odkrojila som kúsok, pozrela som sa koho som odkrojila a bola tam Lukova hlava.

„Sorry brácho ale odkrojila som ti tvoju prázdnu hlavičku.“ Cmukla som naňho.

„Nevadí to prežijem.“ Zasmial sa a všetci spolu sním. Každému som odkrojila kúsok a potom aj sebe. Tá torta bola veľmi dobrá, až tak že to neviem popísať. Proste ako sa hovorí nebíčko v papuli. Keď sme všetci dojedli každý si sadol na sedačku. Chcela som si aj ja sadnúť ale zastavil ma Justin. Postavil sa predo mňa, kľakol si na koleno a niečo vytiahol z vrecka. Keď som uvidela ten krásny prsteň v krásnej čierno-fialovej krabičke, chytila som sa za ústa a začalo sa my zahmlievať pred očami od sĺz.

„Diamond Black keď som ťa prvý krát uvidel, niečo sa vo mne pohlo. Nikdy ma to k nikomu tak neťahalo ako k tebe. Potom keď som pochopil že ťa milujem, som si tajne prial aby si milovala aj ty mňa tak ako ja teba. Keď si mi povedala že ma tiež miluješ, bol som ten najšťastnejší chlap pod slnkom. Diamond Black staneš sa mojou snúbenkou, ženou a matkou mojich detí? Urobíš na ešte tým najšťastnejším mužom na svete?“

„Ja...ja...nemôžem..“

Tak rozhodla som sa pokračovať :) kašlem na čitatelov aj keď to píšem iba pre pár dievčat tak to stojí za to :) príjemné čítanie :) niaky ten komentík, vote ;) :3 

Bad day-Bad boy-Bad girl-Bad lifeWhere stories live. Discover now