14.

168 11 3
                                    

(o 2 týždne)

Justin:

Dnes má Diamond narodeniny a chystám sa pre ňu urobiť oslavu. Poslal som ju s Raynenom do mesta nakupovať alebo niečo čo ju zdrží. Za posledné 2 týždne sa toho zmenilo dosť veľa. S Paula sme dostali informácie a ich otcovi, vieme kde má sklad, kde má sídlo, proste všetko. Už sme ho nepotrebovali tak ho Alfredo a Luke dali dole. Sviniar kokotský ešte prosil aby sme ho nechali nažive že on nič nepovie. Tsss. Dobrý vtip. Ale kvôli Diamond sme si to nemohli dovoliť aby ešte žil. Diamond, moja Diamond, och. Som do nej ešte viac zamilovaný ako som bol. Nikdy som si nemyslel že ja Justin Bieber najväčší kurevník bude milovať. Vždy som mal dievčatá na jednu noc, nikdy som nemal vzťah na dlhšie. Neveril som na lásku až doteraz. Keď prišla do môjho života Diamond všetko sa zmenilo. Už prvý deň na očarila svojim telom, krásnymi očami, dlhými vlasmi. Všetkým. Naučila ma milovať, ukázala mi aj iný život ako len zabíjanie, drogy, štetky, alkohol. Ukázala mi lásku, nehu, dôveru. Je mojím všetkým. Iba s ňou si predstavujem budúcnosť. Bude nám po dome behať malý Bieber a malá princezná. To je to čo chcem, mať rodinu. Viem že sme ešte mladý ale ja jej chcem dokázať ako ju milujem. A dneska jej to dokážem na oslave.

„Pozóór!!!“ niekto zakričal a zrazu ma niečo trafilo do hlavy. Trafili ma noviny. Pozrel som sa smerom odkiaľ ma mňa kričal Alfredo.

„Čo do riti robíš?!“ pozrel som sa naňho nechápavo. On sa len poškrabal vzadu na krku.

„No vieš...ehm...letela tu včela a chcel som ju trafiť ale nejako mi to nevyšlo.“ Začal som sa nenormálne smiať. Ten debil chcel trafiť včelu ktorá letí.

„A čo trafil si? Och počkať ty si trafil mňa!“ smial som sa ešte viac. On tam len stál a cukalo mu kútikmi. Začal sa aj on smiať stým jeho prefetovaným smiechom čo ma ešte viac rozosmialo. Keď sme sa prestali smiať pokračovali sme s výzdobou.

(o 2 hodinky)

Konečne sme všetko pripravili. Myslel dom si že to nedokončíme lebo mi už volal Rayn že už sú na ceste domov. Musím uznať že ju vedel zabaviť na dosť dlhý čas.

Vyzeralo to tu krásne, musím nás pochváliť. Ešte som urobil pár úprav dokým neprídu.

„Chalani kde v riti sú baby?!“ opýtal som sa už celý nervózny. Čakali sme na nich kým sa upravia. Dnes sa vrátili z dovolenky. Diamond ich poslala na Ibizu si oddýchnuť od všetkého. Chcela sa im aspoň takto poďakovať za to čo pre ňu urobili.

„Ja neviem, ale mohli by už prísť.“ Odfrkol Luke. Konečne sa sem dotrepali. Musím uznať vyzerali krásne. Ale na Diamond nemajú, na ňu nemá nikto. To mi pripomenulo že sú každú chvíľu doma tak y sme sa mali skryť.

„No počúvajte ma teraz zhasneme, skryjeme sa a keď zapnú svetlo vyskočíme a zakričíme všetko najlepšie Diamond! Pochopili sme sa?“ rozhadzoval som rukami jak úplný debil. Všetci začali prikyvovať hlavami, dobre že im neodleteli. Počul som parkovať auto.

„Rýchlo vy debili skryte sa však vás uvidí!“ rozbehli sme sa každý niekde. Ešte som zhasol svetlo a skryl sa za sedačku ale pravdaže to by som nebol ja keby som nezakopol o taburetku a nezjebal sa.

„Och konečne doma. Prečo je tu taká tma do riti tam!“ počul som ako si sťažuje Diamond. Uškrnul som sa. Zaplo sa svetlo a všetci sme vyskočili.

„Všetko najlepšie Diamond!“ zvrieskli sme na ňu až sa vystrašila. Chytila sa za ústa a nevedela čo povedať iba na nás pozerala prekvapene.

„Pane bože ďakujem vám! Myslela som si že ste na moje narodeniny zabudli. Toto nikto pre mňa nikdy neurobil. Bože ja vás tak ľúbim!“ prišla k nám a objala nás. Naše veľké medvedie objatie...

No takže tu je nová časť :) nesplnili ste podmienky ale tak nevadí :P táto časť je oničom...ak chcete vedieť čo sa bude diať na oslave tak komentujte :)....ospravedlňujem sa za chyby :D

2 koment+4 vote baby :) :3 to dáte

Bad day-Bad boy-Bad girl-Bad lifeWhere stories live. Discover now