Diamond:
„Ja nemôžem Justin. Nechápeš že teraz to hovoríš iba kvôli tomu že ma ľutuješ?! Už som si pretrpela v láske kurva veľa vecí! Bil ma, nútil ma robiť veci čo nechcem, znásilňoval ma, ja už kurva nevládzem! Bojím sa.“ Kričala som naňho ako by som bola blázon. Rozplakala som sa ešte viac, moje nohy ma zradili a spadla som na zem. Justin tam ešte furt sedel a pozeral na mňa ako na zjavenie.
Justin:
„Ty si myslíš že to hovorím z ľútosti? Toto čo som ti povedal som ešte žiadnemu dievčaťu nepovedal! Nehovorím ti to kurva z ľútosti! Som mafián, zabijak, toto by podľa teba povedal z ľútosti bezcitný zabijak?! Nie! Ja kokot som sa zamiloval do dievčaťa ktoré sa ma bojí! Bojí sa že jej ublížim! Nikdy, nikdy by som na žiadnu ženu ruku nezdvihol. Pozri sa na mňa“ pristúpil som k nej, chytil som ju za tú dokonalú tvár a utrel jej slzy a zapozeral som sa jej do očí. „ nehovorím to z ľútosti. Milujem ťa , povedal by som ti to stokrát len aby si mi uverila že ti neklamem.“ Usmial som sa na ňu. Toto dievča mi zamotalo hlavu ako nik iný. Toto by som si ani predstaviť nevedel že ja, Justin Bieber, najväčší kurevník, zabijak, bude vyznávať lásku.
„Daj mi čas, možno ti to uverím ale Justin, slová nič nedokážu musíš to aj dokázať.“ Usmial som sa, dal som jej rýchlu pusu. Konečne sa neodtiahla, už som si myslel že to robí naschvál.
„Dám ti toľko času koľko budeš potrebovať. Len prosím ťa, ak ma nemiluješ povedz to aby som nečakal donekonečna princezná.“ Usmiali sme sa na seba. Postavil som sa a čakal kedy sa aj ona postaví ale asi jej nedošlo že tu sedíme v daždi.
„Diamond, poď lebo prechladneš. Určite sa aj chalani s babami o nás boja lebo sme vyšli s domu ako tornádo.“ Zasmial som sa a pomohol jej vstať. Chytil som jej ruku a ťahal ju k môjmu autu.
„Justin ja idem svojím autom, však ho tu nenechám.“ Trucovala jak 5 ročné dieťa keď nedostane cukrík.
„Ale necháš, ideme s mojím. Zajtra prídeme pre auto naspäť, neboj. A nejdeme už k vám lebo chalani už zobrali všetky veci do nášho domu.“ Ťahal som ju ďalej k môjmu autu. Nasadli sme do auta. Naštartoval som a zapol kúrenie lebo Diamond sa celá triasla od zimy. Rozmýšľal som čo poviem babám a chalanom, prečo sme tak vybehli s domu.
„Čo povieme chalanom a babám?“ ona mi číta myšlienky?
„Neviem, čo im chceš povedať? Pravdu alebo klamstvo?“ na sekundu som sa na ňu pozrel a zrak som vrátil na cestu.
„Nechcem im klamať, ale zas ani nechcem povedať pravdu. Dala som si sľub že už klamať nebudem takže povieme pravdu ak ti nevadí.“ Pozrela sa na mňa tak neisto.
„Súhlasím, povieme pravdu. Aj keď si chalani budú zo mňa robiť srandu, prežijem to.“ Usmial som sa sám pre seba. Nevedel som ako im to povieme ale naše múdre hlavičky niečo vymyslia. Už sme boli pred domom keď som si všimol že autá tu nie sú.
„Už sme tu ale oni asi nie sú doma lebo tu nestojí ani jedno auto.“ Hovoril som jej keď sme vystupovali s auta.
„No nehovor ty mudrc to by mi nedošlo že nie sú doma.“ Cmukla na mňa a išla k dverám domu. Do riti, ten jej zadok. Bože to je raj na zemi. Zamkol som auto keď v tom som započul z domu krik.
„ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Justin pomóc!!!“ bežal som do domu ale keď som uvidel čo sa deje....
už to nikto nečíta takže asi to skončím :// ak to čítaš daj vote,koment :))