Ep 12

40 0 0
                                    

Fahriye reuseste sa fuga, mama ei o ajuta pentru ca se teme ca va fi executata...

Ahmet vine la bunica sa si o intreaba unde s-a ascuns Fahriye, intre timp Murat o avertizeaza pe Kosem ca Safiye se va razbuna cu orice pret dupa ce i-a pus fata in pericol, apoi ii dezvaluie ca sultana sume mari de bani, aur si pietre pretioase ascunse si secrete si ca daca va reusi sa i le descopere si sa fie confiscate pentru trezoreria imperiala abia atunci va putea considera ca a invins-o pe Safiye...


Dupa discutia lor, Murat Pasa i-l prezinta lui Kosem pe Gurbuz pasa, despre care spune ca-i va fi loial si ca ii va fi de mare ajutor in lupta ei impotriva sultanei Safiye. Kosem afla de la Haci ca Ahmet s-a intors de la Vechiul Serai si e foarte suparat, apoi sultanul trece prin harem si nu baga in seama pe nimeni, nici macar pe Kosem chiar daca sarcina ei avansase si deja este vizibila...

Pana la urma Kosem reuseste sa discute cu Ahmet, sultanul e in continuare suparat pe ea, ii spune ca s-a indragostit de ea cand era inocenta si nu o interesau intrigile si jocurile de culise din harem apoi o intreaba cand au aparut minciunile intre ei unde a disparut iubirea pura dintre ei...

Fahriye este gasita si aruncata in temnita...

Ahmet se infurie si o intreaba pe Kosem de unde are scrisoarea chipurile scrisa de mana matusii sale si de cand poate ea sa considere ca are dreptul sa investigheze o sultana nascuta in familia imperiala, apoi recunoaste ca il doare mai mult noua ei atitudine decat faptul ca un membru al propriei sale familii a incercat sa-l omoare, asa ca ii spune ca nu o mai recunoaste si nu vrea sa o mai vada in fata ochilor, chiar daca este insarcinata cu copilul lui...

Ahmet merge sa o vada pe Fahriye, aceasta il implora in genunchi sa o ierte insa sultanul nu se indupleca, mai ales dupa ce ea si-a recunoscut indirect vina cand a fugit, apoi Fahriye ii dezvaluie ca Sahin Giray i-a dat sticluta cu care l-a imbolnavit de variola, mintind-o ca doar asa ii putea salva viata lui Mehmet...

Intre timp Safiye este informata ca un om de-al ei, Selahettin a vazut la un ienicer tanar din Corpul Ageamiilor (este vorba de Iskender) o camasuta de copilas care apartinuse unicului ei fiu care supravietuise urcarii pe tron al lui Mehmet III dar pe care il pierduse in incercarea de a-l pune la adapost, iar Bulbul ii spune ca spoate afla daca fiul ei traieste pentru ca avea un semn din nastere asa ca Safiye decide sa se duca personal la Selahettin ca sa afle daca isi va gasi fiul pierdut in urma cu peste 20 de ani...


Dupa cateva luni, Kosem naste un baiat pe care sultanul il boteaza Mehmet, iar Bulbul imparte dulciuri in harem conform obiceiurilor. Ahmet se preface in continuare suparat pe Kosem, dupa ce ea isi revine merge in sala de piatra si se intalneste cu Rasha pe holurile seraiului iar aceasta ii mentioneaza ca Ahmet de luni bune nici nu s-a mai uitat la ea...


La un moment dat Ahmet o primeste pe Kosem iar ea i se plange ca Safiye a ucis-o pe acea Kosem inocenta pe care el o iubea, sultanul se supara si-i reproseaza ca n-a inteles nimic din ce i-a spus si ca n-are decat sa se intoarca la copilul ei, atunci Kosem ii povesteste cum Safiye i-a omorat tatal si ca de aceea s-a folosit de secretul in privinta sultanei Fahriye ca s-o pedepseasca pentru ce i-a facut. Ahmet o iarta pe Kosem apoi o cauta pe bunica lui si o dojeneste pentru faptele sale, desi batrana sultana nu recunoaste ca l-a ucis pe Enzo.

Mehmet Giray, purtand o pelerina groasa cu gluga, se intalneste cu Fahriye si ii propune sa fuga, pentru ca inca mai e timp sa se salveze. Fahriye nu accepta iar Mehmet pleaca, dar cand iese din curtea unde se aflase mai inainte, se intalneste cu Sahin care-l urmarise si il avertizeaza ca oamenii sultanului il cauta peste tot pentru ca s-a folosit de Fahriye ca sa atenteze la viata acestuia...


Zulfikar il intreba pe Mehmet despre fratele sau dar acesta raspunde ca nu stie unde se afla. In acest timp Ahmet pune averea sultanei Safiye sub sechestru si o anunta ca nu va putea cheltui nicio accea fara aprobarea lui...


Handan primeste permisiunea sa se intoarca la Topkapi, intre timp Zulfikar suspecteaza ca Mehmet stie unde este Sahin dar nu vrea sa-l tradeze insa Mehmet nu se lasa intimidat si ii indreapta banuielile catre Dervis spunandu-i ca acesta este un tradator...

Handan preia camerele sultanei Safiye apoi este chemata de Halime. Bulbul incepe sa fie precaut cu Dervis, considerand ca el si Kosem s-au aliat si vor sa o doboare pe stapana lui, o anunta si pe Safiye care comploteaza sa-l distruga pe Dervis, mai ales ca aflat despre scrisoarea pe care el i-a dat-o lui Kosem, si gaseste un aliat neasteptat in Halime, care nu se simte in siguranta de cand Handan s-a intors in serai...

Safiye o viziteaza pe fiica ei si o anunta ca il va face pe sultan sa-i ia capul lui Dervis pentru ca i-a spus lui Kosem ca ea l-a otravit pe sultan, Fahriye e surprinsa pentru nu stia de implicarea sotului ei...


Boierul Nasuh ii da o sticluta cu otrava si o punga cu bani unui servitor. Acesta otraveste cupa cu bautura a marelui vizir exact inainte ca acesta sa-l primeasca in audienta pe Dervis. Dupa ce discuta cu Dervis, marelui vizir i se face rau si il intreaba pe Dervis de ce l-a otravit apoi isi da duhul, Dervis e luat de bostangii si dus in temnita...

Kosem observa ca micutul Mehmet al a disparut din patut si alerteaza pe toata lumea din palat si incepe sa-l caute peste tot pana cand il aude plangand, fuge disperata locul de unde se auzea vocea micutului si o vede pe Safiye cu copilul in brate, stand la marginea unui balcon...

Kosem observa ca micutul Mehmet al a disparut din patut si alerteaza pe toata lumea din palat si incepe sa-l caute peste tot pana cand il aude plangand, fuge disperata locul de unde se auzea vocea micutului si o vede pe Safiye cu copilul in brate,...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
KosemUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum