Zulfikar si Kosem reusesc sa intre in harem, Zulfikar incearca sa o apere pe Handan si pe cei doi printi insa e capturat, Kosem ia o sabie si incearca sa se apere, Dilruba il cauta pe Mustafa care a disparut, Zulfikar reuseste sa evadeze si ii ia cu el si pe handan si pe cei doi printi, incearca sa-i duca in siguranta impreuna cu Cennet si Mehmet Giray...
Bulbul ii aduce pe Mustafa si Kosem in fata lui Safiye, aceasta o palmuieste pe Kosem apoi cei doi slujitori o fac pe aceasta sa ingenuncheze, Safiye ii arata lui Kosem inelul cu otrava al lui Hurrem si ii spune ca orice femeie trebuie sa aiba unul asupra ei, insa Hurrem nu a trebuit sa-l foloseasca niciodata, dar a fost data la o parte de sultana Nurbanu, apoi ii spune lui Kosem ca de acum incolo va incepe epoca sultanului Mustafa, unde nu va mai fi loc pentru Kosem.
Mustafa este imbracat in hainele de sultan de catre sora lui, Dilruba, intre timp Kosem ii spune lui Safiye ca e diabolic ceea ce a facut, Safiye raspunde ca doar se razbuna dupa ce i-a fost luat totul, Kosem o intreaba ce va face daca Mustafa va decide sa se razbune pe ea cand va creste, insa batrana ii raspunde ca ea, Kosem, n-o sa mai apuce acele timpuri, Bulbul vine si spune ca pregatirile pentru ceremonia de incoronare sunt gata, Safiye ii spune s-o ia pe Kosem de acolo pana se hotaraste ce face cu ea...
Safiye il ia pe Mustafa si organizeaza o ceremonie prin care il numeste sultan pe baietel, pasii, vizirii si ienicerii se strang in curtea palatului, Zulfikar si Mehmet Giray intrerup ceremonia si le spun tuturor ca sultanul Ahmet e in viata, unul din viziri porunceste ca Zulfikar si Mehmet Giray sa fie luati de acolo, apoi ceremonia continua, sub privirile lui Safiye, insa sultanul Ahmet soseste insotit de garzile sale, Mustafa vrea sa vina la fratele sau, insa Ahmet ii cere socoteala marelui vizir pentru ceea ce a facut, unul din bostangii ii da sabia iar Ahmet ii taie capul demnitarului...
Safiye intra in panica cand vede ca nepotul ei a supravietuit tentativei de asasinat si pleaca din camera de observare, Ahmet il cheama pe Murat-pasa si ii cere sa investigheze cine se afla in spatele complotului, Safiye merge intr-o camera, toarna otrava pe care o tinea in montura unui inel intr-un pahar si vrea sa o bea, insa Ahmet intra in camera, o ia cu forta pe bunica lui, o strange de gat apoi ii spune ca nimeni nu o mai poate salva, cheama soldatii si ii pune sa o arunce in temnita...
Ahmet il cheama pe Zulfikar, care era ranit si il intreaba unde sunt cei doi printi, Mehmet si Osman, Kosem si mama lui, capteneia ii raspunde ca toti au fost luati de oamenii sultanei Safiye, chiar daca el si bostangiii au facut tot ce-au putut ca sa-i impiedice, Ahmet isi pierde cumpatul si tipa la acesta, il mai intreaba unde ii sunt copiii, Zulfikar raspunde ca Mahfiruze si-a pierdut viata iar Kosem, Handan si cei doi copii au fost luati de mercenarii lui Safiye si probabil au fost ucisi, lui Ahmet nu ii vine sa creada ce aude...
Ahmet merge pe balconul camerei ca sa se reculeaga apoi Zulfikar il duce in incaperea unde erau tinute cadavrele celor ucisi de Safiye, Ahmet le verifica si o gaseste printre cei morti pe Mahfiruze apoi isi pierde cumpatul, Zulfikar incearca sa-l faca pe sultan sa-si revina, insa Ahmet izbucneste in plans, apoi il trimite pe Zulfikar sa-i caute copiii...
Kosem e dusa intr-o camera unde Bulbul astepta cu un pumnal in mana, acesta ii spune ca va suferi pana la ultima rasuflare pentru ce i-a facut sultanei Safiye, apoi un calau vine cu o sfoara si vrea sa o sugrume pe Kosem...
Ahmet merge impreuna cu Zulfikar, Mehmet Giray si mai multi bostangii acasa la fetita cu care Kosem se imprietenise la sanctuar, aceasta ii vede si o striga, Kosem e incantata sa il vada pe Ahmet, apoi il imbratiseaza pe sotul ei, care este foarte incantat ca a regasit-o...
Kosemii povesteste lui Ahmet ca a scapat pentru ca Bulbul s-a razgandit si i-a spus calaului care o sugruma pe Kosem ca va termina el treaba, apoi a intrat in camera cu pumnalul in mana, Kosem l-a intrebat daca aici se termina totul, insa Bulbul i-a taiat legaturile de la maini si i-a spus sa plece de acolo...
Ahmet intra in casa si se isi vede cei doi baietei, Mehmet si Osman, in brate la Cennet si o imbratiseaza si pe mama sa, sultana Handan, apoi sultanul iese si le multumeste lui Zulfikar si Mehmet pentru ca l-au ajutat, apoi ii spune lui Mehmet Giray ca a scapat de orice pedeapsa...
La serai Kosem ii spune lui Dilruba ca l-a pus pe fratiorul ei intr-un mare pericol, intre timp Ahmet se sfatuieste cu Dervis, care se simte mai bine, acesta ii spune ce sa faca in privinta lui Handan, intre timp Kosem incearca sa-l impace pe Mustafa si ii aduce cadouri...
Ahmet discuta cu Kosem, ea ii spune prin ce a trecut din cauza lui Safiye si ca fratiorul lui Mustafa poate fi folosit impotriva lui oricand, Ahmet da firman ca fratiorul sau sa fie ucis apoi se apuca de lucru ca sa uite de supararile pe care le-a avut, intre timp Kosem si Cennet vin in temnita in care erau inchisi Bulbul si Safiye, Kosem se opreste in fata celulei in care era Safiye, aceasta ii spune ca o astepta, Kosem raspunde ca acum e la mana ei, Safiye o intreaba cum l-a convins pe Bulbul sa o lase in viata, apoi ii spune ca adevarul va iesi la lumina...
Mustafa este trezit de un porumbel, Halime, mama sa este bolnava si nu il poate supraveghea, dintr-o data are o presimtire rea si se trezeste, reuseste sa se ridice din pat, intre timp calaii se indreapta spre camera micutului...
Kosem ii povesteste lui Safiye despre copilaria ei, Safiye ii raspunde ca s-a saturat de atatea intrigi din harem, de otravuri si pumnale apoi ii spune lui Kosem ca a pierdut tot si ca ar fi bine sa nu ajunga ca ea, Bulbul cere indurare pentru Safiye insa Kosem e de neinduplecat...
Halime incearca sa faca cativa pasi insa se prabuseste, o trezeste pe Menekse, incepe sa planga si il striga pe Mustafa, calaii muti se indreapta spre camera micutului iar el urmareste porumbelul, intre timp Ahmet isi pune mainile in cap cand realizeaza ce a facut, calaii muti ajung in camera lui Mustafa si usa se inchide dupa ei...