Ep 13

39 1 0
                                    

Kosem reuseste sa-si ia baietelul din bratele lui Safiye, batrana sultana ii spune ca micutul are ghinion cu o asemenea mama...

Golge afla care slujnica i-a dat copilul lui Safiye si ii cere socoteala, un eunuc le vede si vine s-o scoata pe cadina din mainile lui Golge, apoi o injunghie pe aceasta, la randul ei si sluhnica scoate un pumnal mic si, o injunghie pe Golge care il sugruma pe eunuc apoi cu ultimele puteri se duce in camera la Kosem unde se prabuseste pe podea si moare...


Kosem intra in panica dupa ce aliata ei e ucisa si nu-l scapa nici un moment pe Mehmet din ochi. La vechiul serai, Safiye il intreaba pe Bulbul daca a avut grija ca uciderea lui Golge sa fie facuta in asa fel incat banuiala sa cada chiar pe Kosem...

La ordinele sultanului toti servitorii din palat sunt controlati si se confisca banii, pentru ca Zulfikar considera ca banii au fost luati ca mita. In inchisoare Dervis asteapta sa fie eliberat, dar Zulfikar ii spune ca Ahmet este la vanatoare si nu a luat nicio decizie...

Ahmet se intalneste cu pasa Murat pe terenurile de vanatoare si discuta despre regele Austriei si il intreaba daca a acceptat tratatul de pace impus de el apoi Murat ii dezvaluie ca din cauza problemelor cu persii si cu rebelii Celali a fost nevoit sa accepte negocierile in termenii doriti de regele Austriei, iar Ahmet se enerveaza...


La palat Kosem vrea sa descopere neaparat cine i-a permis lui Safiye sa-l ia pe micutul Mehmet, Menekse, sluga lui Halime asculta o discutie dintre Kosem si Cennet printr-o gaura din perete si astfel afla ca Kosem are de gand sa se duca la sanctuarul unde se afla Fahriye, si sa incerce s-o atraga pe aceasta afara pentru ca nu suporta gandul ca matusa sultanului sa scape nepedepsita... Handan se duce la Dervis in celula si ii spune ca acuzarea lui e un joc de-a lui Safyie, apoi ii promite ca-l va ajuta. La porunca lui Ahmet, Zulfikar investigheaza si descopera ca baiatul care a servit ultima masa si a adus otrava marelui vizir a disparut, ceea ce poate insemna ca Dervis e nevinovat.

Sahin se duce la Fahryie si ii spune ca Mehmet e gata s-o ajute, si ca el este in aceeasi situatie, a pierdut totul, in afara de fratele lui. Dupa aceasta discutie, Fahriye este vizitata, in camera unde locuieste, de Kosem, care nu vrea decat s-o umileasca si sa-i spuna ca este o tradatoare. Inainte sa plece din palat, Kosem ii trimite lui Safiye o esarfa neagra, pentru doliu, ca s-o poarte dupa ce fiica ei va fi executata...

kosemsultanizleorg-muhtesem-yuzyil-kosem-13bolum-fragmani-izle-son-bolum-fragmani-izle-beren-saat

Safyie se infurie dupa „cadoul" primit de la Kosem si arunca esarfa in foc...

Kosem se imbraca in haine obisnuite ca sa nu fie recunoscuta si merge la sanctuarul unde se afla protejata Fahriye, acolo se imprieteneste cu o fetita a carei mama este bolnava, sultana vrea sa afle despre ce e vorba, merge acasa la fetita si se ofera s-o ajute pe mama ei sa se vindece, totul pe cheltuiala ei..


Menekse ii povesteste lui Halime discutia dintre Cennet si Kosem, iar sultana, care se teme de puterea din ce in ce mai mare pe care o acumuleaza Kosem se duce si o avertizeaza pe Safiye ca favorita sultanului pune la cale un plan de a o scoate pe Fahriye afara din sanctuar, , pentru a fi data pe mana calaului...


Kosem discuta cu Ahmet, ii spune ca l-a vazut pe Sahin in sanctuar si insista ca amandoi fratii Giray sunt niste tradatori care merita sa moara. Safiye se duce la fata ei s-o avertizeze, dar Fahriye n-o crede, pentru ca sultana Kosem i-a spus in timpul vizitei ca va insista pe langa Ahmet pentru iertarea ei, insa batrana sultana este sigura ca este vorba despre o capcana a lui Kosem.

Ahmet il viziteaza pe Dervis in celula acestuia, Dervis insista ca Numan aga sa fie gasit si anchetat, pentru ca el a pus otrava in mancarea marelui-vizir...

Ahmet ii raspunde lui Dervis ca il crede si ca apreciaza tot ce a facut pentru el dar ca a facut o greseala cand a dus-o pe Fahriye la sanctuarul unde nu poate fi pedepsita, dupa ce iese din celula, sultanul ii cere lui Zulfikar sa-l gaseasca pe boierul Numan apoi are confirmarea ca Sahin a fost vazut la sanctuar. Dupa aceea se intalneste cu Safiye si intre ei doi are loc o discutie pe tema luarii micutului Mehmet la ceas de noapte. Ahmet e furios pe gestul bunicii sale, iar ea il ameninta ca oricum i-a luat totul si ca acum doar viata mai are sa i-o ia... Ahmet o ameninta si el pe bunica sa ca poate oricand sa se culce si sa nu se mai trezeasca si ca daca i se intampla ceva rau copiilor lui, ei ii va cere socoteala...

Handan merge la Dervis cand aude ca este acuzat de crima si va fi executat, ca sa-l mai vada ultima oara, Dervis ii marturiseste ca Fahriye l-a amenintat ca-i va dezvalui lui Ahmet ca a lucrat pentru Sahin Giray si a pus la cale asasinarea lui Mehmet III, de aceea a fost nevoit s-o duca la sanctuar, insa acum realizeaza din cauza asta Ahmet si-a pierdut increderea in el si ca va plati cu viata pentru asta. Mehmet se duce din nou la Fahriye, iar fetita care s-a imprietenit cu Kosem ii spioneaza, Fahriye ii da lui Mehmet inapoi colierul daruit de el candva si ii spune ca el a tradat-o cand a lasat-o singura pe corabie...

Sahin este gasit de oamenii lui Zulfikar la hanul unde se ascundea, acestia vor sa il captureze, dar apare Mehmet, il scapa de atacatori si fug impreuna la Reyhan...


Numan este prins de catre Zulfikar, apoi este convoaca divanul si in fata lui Ahmet sunt adusi Dervis si Numan, sultanul il intreaba pe Numan cine i-a dat ordinul sa-l otraveasca pe marele vizir, iar Numan il indica pe Dervis, acesta neaga si se infurie, iar Ahmet cere le spune garzilor sa-l duca pe Dervis inapoi in celula unde va sta pana cand va fi luata o decizie in privinta lui, apoi pune ca Numan sa fie executat, acesta sustine pana in ultima clipa ca Dervis l-a pus sa-l otraveasca pe marele vizir...

Sahin este prins de oamenii lui Zufikar, Mehmet merge la fosta capetenie a ienicerilor si il intreaba ce vrea ca sa-l salveze pe Sahin de la executie, Zulfikar o informeaza pe Kosem despre asta iar ea ii cere lui Mehmet s-o ajute s-o scoata pe Fahriye afara din sanctuar...


Mehmet accepta pronunerea lui Kosem, apoi vine la sanctuar si o striga pe Fahriye, aceasta iese din lacasul sfant ca sa vina la Mehmet, aflat de partea cealalta a portii, Fahriye e bucuroasa sa-l vada Mehmet insa el o retine iar Fahriye este prinsa de oamenii lui Kosem...

La porunca lui Halime, Menekse vine si o avertizeaza pe Safiye ce i se pregateste fiicei sale, insa batrana ajunge prea tarziu in la sanctuar si n-o poate salva pe fiica ei...

KosemUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum