Ep 27

34 1 0
                                    

Kosem vine la Halime, ii spune acesteia si Dilrubei ca sunt raspunzatoare pentru soarta copiiilor ei, Dilruba ii reproseaza ca l-a ajutat pe Osman in tentativa acestuia de a scapa, Kosem ii raspunde ca o calomniaza insa Halime o cheama pe Cennet si o pune sa povesteasca cum l-a ajutat sa scape pe Osman, aceasta ii cere lui Kosem sa o ierte si apoi spune ca stie ca Osman a fost ajutat de Kosem si ca apoi voia sa-i ajute si pe ceilalti printi sa fuga, Halime ii pune pe bostangii sa o ia pe Kosem din fata ei...


Halime se intalneste cu Safiye, aceasta, dorind sa se razbune pe Kosem dupa cat a fost chinuita si sa aiba ocazia de a-l pune sultan pe fiul ei, Iskender ii spune lui Halime ca tronul lui Mustafa va fi mereu in pericol atat timp cat 5 copii ai lui Ahmet sunt inca in viata, asa ca Halime il cheama pe Davut pasa si ii spune sa cheme calaii muti...

Mai multi soldati alesi de Davut vin in fata lui Halime, aceasta le spune sa mearga sa se ocupe de printi, intre timp la vechiul serai Kosem se bucura ca o sa-si vada copiii, insa oamenii lui Davut omoara garzile care pazeau usa lui Kosem si o inchid in camera pe aceasta si pe Meleki...

Noaptea, Safiye se intalneste cu Iskender si pune la cale urcarea lui pe tron, el ii spune ca vrea sa discute cu Mehmet Giray pentru a-si asigura sprijinul soldatilor acestuia, mama sa ii spune sa aiba grija pentru ca Mehmet Giray este un om periculos si in plus e prea neinsemnat ca sa-l poata ajuta sa devina sultan...


Mehmet Giray se intalneste cu seful bostangiilor si un boier vine sa le aduca o scrisoare, Mehmet il intreaba pe sef ce vrea sa faca, acesta ii raspunde ca nu o sa faca nimic, Mehmet il felicita apoi ii ia sabia si se lupta cu bostangii, reuseste sa fure un cal si scapa...


Haci este legat de aceiasi oameni ai lui Davut la maini si la picioare, apoi acestia vin la Kasim, Murat si Bayazid si le spuna sa vina cu ei, printii se impotrivesc insa sunt luati pe sus, apoi alti soldati vin sa ii ia pe Osman si Mehmet, acestia opun rezistenta insa sunt luati si ei, intre timp in odaia ei Kosem turbeaza de furie, una din cadane vede ce se intampla, Mehmet ii striga sa o anunte neaparat pe Kosem...


Humasah vine si o elibereaza pe Kosem, apoi ii spune ce are de gand Halime si ii cere sa se grabeasca, oamenii lui Davut ii duc pe Osman si Mehmet in aceeasi camera cu fratiorii lor mai mici, copilasii izbucnesc in plans, oamenii lui Davut stau de paza la usa apoi pe coridor apar calaii muti...

Kosem si Haci ies din vechiul serai si vin in fata ienicerilor care erau stransi acolo, Bulbul vine si ii ajuta sa intre in palat impreuna cu soldati loiali lui Kosem...

Humasah il gaseste pe Zulfikar, acesta fusese torturat de oamenii lui Halime insa era in viata.


Calaii muti intra in camera in care erau tinuti printii, apoi unul din boieri vine si le spune ca sultanul Mustafa a poruncit ca nepotii sai sa fie ucisi, Osman si Mehmet se lupta cu soldatii care vin sa-i ia pe fratiorii lor mai mici insa nu reusesc, pana la urma acestia ii pun in genunchi in fata calailor muti...

Cennet vine la odaia sultanului si ii spune lu Menekse ca sultana Kosem se va razbuna pe ea, apoi soldatii lui Kosem vin de pe hol si ii ucid pe bostangii loiali lui Mustafa, acesta intra in panica, Halime incearca sa-l linisteasca. Kosem intra in odaia sultanului impreuna cu soldatii ei si o intreaba pe Halime unde sunt printii ei, aceasta ii raspunde ca a intarziat...


Calaii muti se pregatesc sa-i sugrume pe Osman si pe fiii lui Kosem, aceasta o mai intreaba odata pe Halime unde sunt copiii ei si ii reproseaza ca l-a pus sultan pe Mustafa, Halime raspunde ca l-a chinuit atat timp pe Mustafa iar acum va simti si ea ce inseamna sa-ti pierzi copiii, Kosem pleaca sa-si caute fiii prin serai, fuge pe coridoare, intre timp calaii le pun lui Mehmet, Osman, Murat, Bayazid si Kasim laturile la gat...


KosemUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum