EVLENMEK??

665 23 5
                                    





Yaşayarak hayatın acılarını tatmak çok zor biliyor musunuz? O günden sonra aradan bir ay geçti ama ben hala borayı unutamadım. Hayatımda ne ara yer ettin ki şimdi yokluğunu hissediyorum.

 Şu an Amerika'ya gitmek için hazırlanıyorum belki her-şeyden uzak olmak bana yarar.Onu unutmayı herşeyden çok istiyorum.Ondan ne zamandır haber alamıyordum bu arada.Umursamamak istiyorum ama ne yapabilirim ki elimde değil. Ayrıca bence saçma bir şey yüzünden ayrıldık sadece zamana ihtiyacımız olduğunu söylemek istemiştim o ise her şeyi yanlış anlıyordu.

Aslında hayat devam ediyor ve Amerika benim için yeni bir fırsat belkide .Yeni bir hayat kurmanın tek yolu.

 Valizlerimi hazırladıktan sonra annem ve babam ile kısaca vedalaştıktan sonra taksiye doğru gittim.Bindikten sonra boğazımda bir düğüm oluştu acaba yapmamalı mıydım.Neyse zaten eğitimim için de iyi olacaktır değil mi?Ben o an düşüncelere boğulmuşken telefonuma mesaj sesi geldi baktığımda ise beni şoka uğratan mesajı gördüm.





        Bora'dan

 Ben onsuz yapamam ama babamın katilinin kızı.Babam olsa kızar mıydı ki?

 Benim babam yıllar önce ölmüştü annem ise yaklaşık iki yıl sonra evlenmişti annemden bu yüzden nefret ediyorum.Şimdi ise babamın katilinin kızını seviyorum.Ah be Hazan neden o lanet adamın kızısın ki.Belki de olmaması gereken bir aşkın peşinden konuşuyorumdur.Belki de olması gereken.Belkilerle mi hayatıma devam edeceğim.Hazan kendine yeni  birini bulmuştur herhalde ama yapamaz değil mi beni unutamaz değil mi?Bu sorular benim kafamı kemirirken Baran aradı.

-Ne oldu Baran?

-Abi Hazan Amerika'ya gidiyormuş bugün.

-Sen ne dediğinin farkında mısın?Ne saçmalıyorsun sen?Nereden çıktı şimdi bu.

  Lanet olsun ben onsuz nasıl yaşarım.Benim yüzümden mi gidiyor şimdi o? Allah'ım ne olur yetişeyim gitmesin ne olur.Direk koşar adımlarla arabaya doğru gittim.Ya geç kaldıysam o zaman ne olacak?

Arabayı hızlı bir şekilde kullanırken bir yandan da telefonumdan Hazan'a mesaj atmaya çalışıyordum.

 Hazan sakın bir yere gitme sana anlatacağım şeyler var ve sen bunları öğrendiğinde bana hak vereceksindir. Ne olur beni bırakma bu koca şehirde yalnız başıma ben sensiz yaşayamam.

                                               yazardan:

   Genç kız bu mesajı okuduktan sonra bir şüpheye düşmüştü.Olduğu ülkeden memnundu aslında gitmek istemiyordu ve deli gibi yapacağı açıklamaya inanmak istiyordu.Ona mantıklı bir şey söylese onu affetmeye hazırdı aslında sadece bir açıklama bekliyordu.Kendisinden bu kadar çabuk vazgeçtiğini merak ediyordu.

  Umarım mantıklı bir açıklaman vardır.Okulun karşısındaki cafeye gel.

diye mesaj attı genç kız.Nasıl olacakta ona hak verecekti ki?Genç kız taksiciye cafenin yerini söyledikten sonra kendi kafasından kendi kendine kurallar koyuyordu.

 Bora ise mesajı okuduktan sonra çok rahatlamıştı.Onu kaybetme korkusu azalmıştı ama yine de hızlı sürüyordu arabayı olması gerekenden daha hızlı.Bir an önce sevdiği kadına anlatmak istiyordu olanları.Söylemeli miydi babasının bir katil olduğunu hem de Bora'nın babasının katili olduğunu.Kararsızdı Bora ama onu kaybetmekten çok korkuyordu belki gerçekleri öğrenirse hak verirdi.Ama onlar olmayacak bir aşkın peşinden koşuyordu.Hazan olanları öğrendikten sonra ailesi ile iletişim kurar mıydı?Hazan belkide kendini suçlardı.



  Genç adam belkide bencillik yapıyordu ama Hazan'ın ondan başkasına gülmesini,ondan başka birisiyle samimi olmasını hatta konuşmasını bile istemiyordu.Hazan'a değer veriyordu.Onun sadece kendinin olmasını istiyordu.Hazan barda bayıldığında o kadar korkmuştu ki kendisi yüzünden ona bir şey olacak diye.

 Cafeye gelmişti Baran ilk girdiğinde ortalıkta göz gezdirdi Hazan'ı arıyordu gözleri bulamayınca boş bir masaya oturdu ve beklemeye başladı. Gelmeyecek diye o kadar korkuyordu ki onu bir daha görememe ihtimalinden ama mesaj atmıştı gelirdi değil mi?diye düşünüyordu bir yandan da.

   Yaklaşık on dakika beklemenin ardından gelmişti Hazan ve genç adam hala anlatım anlamamanın kar arsızlığındaydı.anlatsa o üzülmez miydi?Onu düşünüyordu.

"Ne anlatacaksan çabuk anlat uçağımın saatine yetişmem lazım."

"Gidemezsin."

"Sen bana ne hakla karışıyorsun?"

 Evet karışamazdı değil mi çünkü onun hiçbir şeyi değildi genç adam.kırmıştı genç adamn kalbini o sözler ama haklıydı Hazan.

"Otur konuşalım ondan sonra verirsin kararını anlatmama izin ver."

"Neyi anlatmama"

"Senden neden bu kadar çabuk uzaklaştığımı."

  Evet Hazan bunu duymak istiyordu.Başka bir şeyi açıklamasını değil bunu açıklamasını bekliyordu.

"Dinliyorum."

"Benim babamı senin baban öldürdü."

"Ne saçmalıyorsun sen."

 Hazan daha Bora'nın babasının öldüğünü bile bilmezken nasıl inanabilirdi ki? İnanmıyordu daç

"Doğruları söylüyor Hazan.Seninle sevgili olmak bile zordu benim için anlıyor musun beni?"

"Ama senin baban yaşamıyor mu?"

"Hayır benim öz babam değil o ama ben senden ayrı yaşamayı beceremiyorum Hazan lütfen beni bırakıp gitme ne olur."

 Kız şaşkındı,kız üzgündü,kız mutsuzdu ve kız anlıyordu onu artık her şeye rağmen kendisini sevmesine bile şaşırıyordu.

"Ben seninle evlenmek istiyorum Bora."

 Kız kararlıydı babası nasıl böyle bir şey yapardı onu da aklı almıyordu ama bir şeyden emindi Bora  ile evlenmek istiyordu.Bora babasının katilinin kızı ile evlenmeyi kabul ediyordu en önemlisi o idi  genç kız için 

"Sen ciddi misin? "

"Sen benimle evlenmeyi kabul ediyor musun peki?"

  Adam şaşkındı onunla dalga mı geçiyordu genç kız ama ciddi gibiydi.Tabi ki istiyordu Bora evlenmeyi hemde deli gibi.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

EVET ARKADAŞLAR BİR BÖLÜMÜN DAHA SONUNDAYIZ UMARIM BEĞENMİŞ-SİNİZDİR.



 KENDİNİZİ BİR BELLİ EDİN ARKADAŞLAR LÜTFEN.NASIL MI? 

MESELA OYLARINIZI KULLANARAK VE BEĞENMEDİĞİNİZ YERLERİ YADA BEĞENDİĞİNİZ YERLERİ YORUMLAYARAK:))

                                          SEVİLİYORSUNUZ

Hayatımı değiştiren adam .BORA.Onun yüzünden güzel şeyler de yaşadım kötü şeyler de.O beni baştan berri üzmek istememiş onun anlayabilseydim her şey farklı olabilirdi belkide.Anlamayı denemeliydim.Belki zor hayatlarımız kavuştu ama her şeye deydi mutluluk her şeyi unutturuyor insana.Bora'nın yaşadıkları kolay şeyler değildi ve ona rağmen o beni seçti babasının katilinin kızını.

     YENİ TANITIM ÜSTEKİ <3

SEVDİM SENİ(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin