Ben bu geceyi böyle hayal etmemiştim ama her şey ters gidiyor ve bu kadının ne derdi var benim ile.Ben bir de kayın validem ile iyi geçinmeyi düşünüyordum ve şu an adamlarıyla konuşuyor cadı kadın.Oha o adam benim neden üzerime doğru geliyor.Yüzü sert bir yüzdü biraz da yakışıklıydı,erkeksi bir duruşu vardı bir o kadar da sapık.
"Hiç laik olmadığın bir şekilde öleceksin."
"Ya abicim sen beni buradan kurtar bak ne istersen yapıcam bak yoksa Bora seni bulursa ebeni dıt dıt eder.Hem kendini kurtar hem beni.Ne kadar istersen veririm parayı dert etme sen."
Birden kapı sert bir biçimde açıldı ve içeri yine o kadın girdi."
"Bak sen bizim bücüre ne işler peşinde .Pelin gel buraya."
"Ah canım anneciğim ne istersin."
Neden anne diyor bu kız ki.Kardeşi de değil Bora'nın yavşak kız kesin boraya göz koydu bu kadını da kandırmış.
"Bırakın beni yoksa Bora sizi maf eder."
"Aa bebeğim sen ölünce Bora ile ben evleneceğim merak etme yokluğunu aratmam."
sinsi sinsi gülüyordu piç kurusu.
"Kızım var ya seni boğarım elimden kimse alamaz.Bir kere Bora senin gibi orospulara bakmaz."
"Bağlayın şu kızı pelin istediğini yapabilirsin sana bırakıyorum."
"Ne bağlaması köpek miyim ben?Kendiniz sandınız herhalde."
"Sınırları aşıyprsun sevgili gelinciğim."
"Sıçayım senin gelinini delirtme beni bak görürsün Bora geldiğinde hepiniz bittiniz."
"Oğlum annesine mi inanacak sana mı?"
Adamlar beni zorla bağladılar ve şu an Pelin denen orospu ile yalnız aynı odadayız.
"Şimdi elime düştün bücür."
"Bücür anandır."
"Ay bir de konuşması sokak ağzı herhalde sokak orospuların dansın."
Bak bu kız benim elimde kalır ben söyleyeyim.
"Ay kıskançlık bu olsa gerek iftiralar falan herkesi kendin gibi bilmeler.Bora benim diye değil mi?Sen daha çok beklersin kızım."
Şu an ne yapıyor o kız.Oha elindeki pet şişeyi neden yakıyor.Ne yapçak bu manyak walla delircem şimdi hele bir zarar versin bana Bora onu keser .Şuradan bir çıksam bende öldüreceğim o kızı ama.Bugün baya küfür ettim ama insanı dinden çıkarır bunlar.
Üzgünüm bölüm biraz kısa oldu ama bayadır yazmıyordum.Bu arada sizlerden birkaç ricam var.Benim bir arkadaşım var onunda kitabına bakar mısınız.Bence gayet iyi yazıyor kitabına bakmanızı tavsiye ederim yani.adı HamideGVEN
oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum aslında ben sizlerle arkadaş olmak istiyorum böyle kitap üzerinden değil yani.Sanki arkadaşım gibi olalım koca bir aile olalım mesela ne dersiniz???*
Bu arada oylar çok az lütfen emeğe saygı.Bu arada sormak istediğiniz bir şey yada konuşmak istediğiniz bir konu var ise yorumlara yazabilirsiniz yada mesaj atabilirsiniz.
Hepinizi çok seviyorum
bir dahi ki bölümde görüşmek dileği ile...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİM SENİ(+18)
ChickLitHayatım değişti evet.Ama bu değişim benim içinb iyi mi hala bilmiyorum.Belki bana mutluluğu verecek adam oydu.Belki de hayatımı karartacak...