medya:
Evet 15 yaşında olabilirim ama ayrı evde kalmak istiyordum. Annem ve babama söyledim ayrı yaşamak istediğimi onlar ise pek umursamadı. Ben şimdi İzmir deyim annem ve babam ise İstanbul da. Yaklaşık bir haftadır ayrı evde yaşıyorum ve üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi hissediyorum. Onların baskısı olmadan hayat bana gayet tatlı geldi. Haftada bir kere arıyorum onları az da olsa konuşuyoruz biraz ve bugün okulun ilk günü.
Lise ikiye geçtim artık. Aslında yaşıma göre olgun davrandığımı düşünüyorum çünkü sınıftaki kişilerin yaptığı şeyler bana çok saçma geliyor bazen. İlk olarak duş aldım ve kıyafetlerimi giydim (multimedya). Saçlarımı saldım ve zaten düz oldukları için düzleştirmeye ihtiyaç duymadım. Hafif bir göz makyajından sonra hazırdım.
Okula gitmek için bugün araba kullanmamaya karar verdim. Yürümek için gayet hoş bir havaydı. İphone 7m ile uğraşarak yolda yürüyordum ta ki arkamdan hunharca çalınan korna sesine kadar. İrkilerek arkama baktım küfür etmemek için kendimi zor tutuyor ve bir an önce özür dilemesini bekliyordum.
-Ufaklık önümden çekil yoksa ezileceksin
-Sen dikkatli kullanırsan bir sorun çıkmaz.
dedim ve fazla umursamamaya çalışarak yoluma devam etmeye koyuldum arkamdan gelen sese aldırmada.
-İnsan bir özür diler.
Sanki ben suçluyum ama doğrusunu söylemek gerekirse çocuk da çok yakışıklıydı. Aynı yaşta gibi duruyorduk büyük olsa bile en fazla bir yaş büyüktür. Okula az kalmıştı.Kendi kendime arabayla gelseydim keşke diye söylenmeye başlamıştım artık bir yandan da dönüşü düşünüyordum.Kısa bir süre sonra taksiye karar verdim.Okula cool bir giriş yaptım. Evet okuldaki herkesin gözü bendeydi diyemiyorum çünkü çoktan okul sıraya girmiş müdürün zırvalıklarını dinliyordu.Bende sınıfımın nerede olduğunu bilmediğim için köşeden sıyrılarak okulun içine girdim. Normal her özel okul gibiydi. Müdürün odasını aramaya başladım.Evet biraz uzun bir uğraştan sonra bulmuştum. Müdür gelene kadar içeride beklemeye karar verdim.İçeriye girmemle büyük şoku yaşamam bir oldu.
EVET ARKADAŞLAR BİLİYORUM BİRAZ KISA BİR BÖLÜM OLDU AMA ZAMANLA DAHA UZUN BÖLÜMLER YAZACAĞIM. BUNU BİR GİRİŞ OLARAK DÜŞÜNÜRSENİZ SEVİNİRİM.
oylarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVDİM SENİ(+18)
Genç Kız EdebiyatıHayatım değişti evet.Ama bu değişim benim içinb iyi mi hala bilmiyorum.Belki bana mutluluğu verecek adam oydu.Belki de hayatımı karartacak...