-İLK AŞKIM-
Gülümsedim, her zaman ki gibi. yapacak başka bir şeyim olmadığı için yine gülümsedim. İlk aşkımın karşılıksız olacağını tahmin bile etmezdim üstelik bu kadar acıyı nasıl çektiğime, daha doğrusu bu kadar acıyı çekmeme nasıl izin verdiğime şaşırdım. Kendime bu denli büyük zararı nasıl vermiştim? Her şeyin yeni yeni farkına varıyor, aşkın o büyülü şehvetinden kurtulup artık acılarımla baş başa kalıyordum. Sevmiştim, çok sevmiştim ama karşılık bulamamıştım. Üstelik kendimi hiç haketmediğim kadar da üzmüştüm.. Yaşadıklarım tek tek hafızamda canlandıkça gülümsemem yerini usulca akan gözyaşlarına bırakmıştı. Bu soruyu hiç beklemiyordum ve bir anda gelmişti; arkadaşımın ''iyi misin hazal?'' sorusuna karşılık ona baktım ve gözyaşlarımı sildim. Artık her şeyi geride bırakacaktım, kararlıydım. Ve yine gülümsedim..
---------------------
15 yaşındaki bir kız gerçekten aşık olabilirmiş, hayatımın bundan önceki dönemlerinde sevgilisi olan arkadaşlarımla hep dalga geçmiş ve aşk acısı kadar saçma bir şey görmediğimi söylemiştim. Komşuma güldüm ve çok daha beteri başıma geldi.. Ortaokuldaki dershanemde bir kaç kez Barışla karşılaşmıştım, aynı sınıfta olmasakta.. O zamanlarda bile dikkatimi çekmeyi başarmıştı. Kim o hoş bulduğum çocuğa lisenin ilk günü, sırada görür görmez aşık olacağımı düşünürdü ki?
Lisenin ilk günüydü ve heyecandan yerimde duramıyordum. Annemle gelmiştim ve sınıfımı bulup bir sıraya yerleşmiştim. Neyseki yine dershaneden tanıdığım bir arkadaşımla aynı sınıftaydım ve bu beni rahatlatmıştı.. Onunla bahçeye müdürün muhteşem(!) konuşmasını dinlemek üzere sıraya inmiştim. Büyük sınıflara bakarken çok şaşırmıştım; hepsi o kadar rahattı ki öyle iyi anlaşıyorlardı ki aynı şeyi kendim için o günden dilemiştim. Konuşma esnasında etrafa göz gezdirirken onu gördüm. Bu sefer dikkatle ona bakıyodum. Yanındaki arkadaşıyla muhabbet edip sırıtıyordu. O kadar tatlıydı ki, o anda ona vuruldum. Bütün konuşma boyunca onu izledim. Okulun ilk gününden aşık olmuştum....
---------------------
''Ben iyiyim'' dedim.. Düşüncelerimi sonlandırdım ve bana sarılan iki çift koldan kurtulup içime bütün temiz havayı çektim.. Ve yine gülümsedim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hiçbir Şey Bitmiş Değil
Genç KurguLiseli genç bir kız.. Çok sevipte sevgisine karşılık bulamayan bir kız.. Bazen duygularına yenilen, bazen de yenilişlerinden sıyrılıp yeni başlangıçlara adam atan bir kız.. Çünkü onun için; hiçbir şey bitmiş değil...