10: SEKSI

7.8K 78 2
                                    

Alhamdulillah, usai makan tengahari dan solat zohor, Wana dan Zul hanya berkurung di dalam bilik manakala daddy dan Zulaikha pergi ke tempat kerja semula. Mummy? Katanya kena keluar sebab kawan mummy nak jumpa. Jadinya tinggallah Wana dan Zul sahaja di rumah.

Memandangkan Zul menyibukkan dirinya bersama laptop Asus, maka Wana juga turut menyibukkan dirinya dengan berguling-guling diatas katil.

Zul memandang Wana hairan. "Sayang, are you okay?"

Wana yang sibuk berguling-guling terus memberhentikan pergerakannya lalu mendongakkan kepala menghadap Zul. Namun kepalanya terbalik, jadi dia memandang Zul dengan keadaan terbalik. "Yes, im okay.. Why?"

(Lebih kurang macam ni lah👆🏻)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Lebih kurang macam ni lah👆🏻)

Zul memikirkan satu rancangan jahat terhadap Wana. Siapa suruh baring seksi sangat. Dia tak tahu ke lelaki cepat tergoda.

Zul menghampiri Wana lalu, chupp!

"Zul!" Jerit Wana sebaik sahaja Zul mencium bibirnya yang merah itu.

Habis merah muka Wana akibat malu dengan perbuatan Zul. Cepat-cepat dia menutup mukanya dengan bantal. 'Suka hati dia je nak cium aku!' Marah Wana dalam hati.

"I know you love it Wana." Gumam Zul perlahan.

"Apa?!" Jerit Wana ingin tahu. Dia seakan-akan dengar apa yang dikatakan suaminya namun dia kurang yakin.

"Takde apa lah.."

"Baik cakap cepat Zul kalau tak aku karate hang nanti baru tahu.."

Ah sudah! Matilah kau Zul, nak cakap apa ni?

"Aku cuma nak cakap, cara kau baring tu seksi sangat. Aku yang tengah buat kerja ni pon tergoda tau. Silap haribulan ada yang kena terkam." Gulp! Kata-kata Zul membuatkan Wana menelan air liurnya.

Sepantas kilat dia bangun daripada perbaringannya lalu diperbetulkan duduknya. "Kau jangan macam macam eh Zul!"

Ketawa Zul memecah hening di dalam bilik itu. "Aku gurau je lah! Kau bosan sangat ke sampai tak de kerja duk guling-guling atas katil tu?"

"Aku bosan lah! Kau lah, asyik buat kerja je.." Luah Wana jujur. Mana taknya, Zul langsung tak berbual dengan dia.

Sian isteri aku ni..

"Alah sorry lah, aku amik cuti 2 minggu. Tu yang kerja semua aku settle kan dekat rumah."

Membulat habis mata Wana. "Mak oi! Lamanya?"

"Aku kumpul cuti daripada tahun lepas. Kerja je memanjang, bila dah cuti memang aku cuti panjang terus lah. Ermmm... Alang-alang ada cuti ni kan, kau nak tak pergi honeymoon?"

'Honeymoon? Hmm. Perkataan yang agak menyeramkan. Tapi aku nak travel! Ish peninglah!' Wana masih pening.

"Cepatlah, nak ke tak? Kalau tak nak tak pe.. Duduk je lah mereput kat rumah..." Paksa Zul. Ish memang tak reti sabar ke eh?

Suami sewaWhere stories live. Discover now