Tecap!

190 4 4
                                    

(ok, so you guys I guess are confused, but I was given a 65 in the insane as level and that person gave themself an 85 so we declared a weird off) NOW WE MUST BATTLE IN EPICNESS WHICH IS A WORD, BUT ISNT IN THE DICTIONARY COZ IT'S JUST TOO COOL!! (Don't look it up, just trust me on this one)

ALRIGHT! IT IS MY TURN I THINK TO BE WIERD SOOOOO... LETS GO!

Spaces Unicorn- Lalalalala, rainbows an gumdrops and leprechauns...

Me- FREEZE, SCUMBAG!!

Space Unicorn- YOU'LL NEVER TAKE ME ALIVE!! *marshmallow lasers*

Me- OH YES I WILL! *music plays* CUZ IM A GUMMY BEAR, YES IM A GUMMY BEAR! IM A MOVIN' GROOVIN' LAUGHIN' SINGIN' GUMMY BEAR, OH YAH!

Marshmallow- I need ta shave.

Gummy- MY NAME IS TALL DARK AND HANDSOME!!!

Me- *kicks pineapple's butt*

Me- NOBODY WAFFLES WITH THE JOKER.... PS THAT WAS ONCE MY NICKNAME.

Bob- I AM SUSHI CAT! AND IM REALLY FAT! I CAN MEOW AND SCRATCH AND FIGHT! AND FOR SUSHI I WILL ALWAYS GO AND GRAB A BITE!

Me- Bob, shut up, no one likes you.

Waffle Box- THATS IT! BOB, WE ARE BREAKING UP!

Bob- NOOOOO I THOUGHT WE HAD SOMETHING SPECIAL!!

Waffle Box- WELL GUESS WHAT?!

Bob- whut.

Ylvis- *jumps out of nowhere* WHAT DOES THE SOCK SAY?! WASH ME WASH ME WASH ME-E-E!! WASH ME WASH ME WASH ME-E-E! WHAT DO THE SOCKS SAY?

Philip- *throws a banana*

*curtain closes*

Zombie Shakespeare- BRAVO! BRAVO! ANCORE!! *wipes away tear* DO IT AGAIN!!

The Weird Randomness of Me 2?!Where stories live. Discover now