Dnes jsem ze školy přišel výjimečně unavený, jelikož jsme měli 9 hodin, kvůli zkrácenému vyučování z minulého týdne. Tašku jsem položil vedle mé skříně s oblečením a hodil jsem sebou na postel. Přemýšlel jsem, jestli si mám na chvíli zdřímnout. Ale ne, jen jsem nad tím mávl rukou a velmi neochotně jsem se zvedl a sedl jsem si ke svému jedinému stolu, co mám v pokoji.Zapnul jsem svůj MacBook, otevřel jsem Facebook a začal jsem projíždět Instagram. Je pátek, takže se vždycky nudím, když nemám co dělat do školy. Tedy pokud nepřijde můj nejlepší a jediný kamarád Jeon Jungkook. Mám jen jeho, je jako můj bratr. Známe se od školky a na základní škole jsme se s nikým moc nepřátelili. Máme opravdu hodně společných zájmů, a proto jsme šli také na stejnou střední uměleckou školu. Jungkook kreslí už od dětství, ale já jsem to od něho pochytal teprve od páté třídy, protože mě dost zaujali jeho kresby. Tehdy jsem zkoušel kreslit také a překvapivě to nedopadlo špatně. Kreslili jsme společně také hodně na počítači v různých grafických programech a sledovali různá zajímavá videa hlavně o kreslení portrétů apod.
Škola nás baví, ale nemáme moc kamarádů. Alespoň ani jednoho ve třídě, komu by nevadila moje sexuální orientace. Hned v prvním ročníku se o mé homosexualitě dozvěděl každý ve třídě a za chvíli o tom věděla celá škola. Pomluvy se šíří rychle, už to tak bude. Mají ze mě jen srandu, ale Jungkook mě v tom alespoň podporuje. Netuším, jestli to takhle chodí i na ostatních školách, ale nevidím jedinou zlou věc na tom, být jiný. Jungkook nad tím pak hodně přemýšlí a trápí ho to.
Když se nudím, projíždím internet, nebo si kreslím. Facebook mám jen proto, abych si mohl psát s Jungkookem a s pár lidmi, s kterými jsem se seznámil přes online hru. Instagram mě většinou celkem baví projíždět. Mám tam jen pár svých fotek, ale jelikož se na můj profil nikdo nedívá, tak jsou tam celkem i k ničemu. Dnes jsem jej projížděl ani ne 5 minut a zarazil jsem se nad jednou fotkou:
Rozklikl jsem profil kluka, co byl na fotce a zjistil jsem, že je to nějaký slavný bloger a jmenuje se Min Yoongi. Když jsem poté sledoval jeho blog, zaujal mě ještě víc. Sakra, jak může být tak roztomilý? Jelikož jsem se celkem nudil, tak mě napadlo mu napsat na jeho osobní Facebook. Nemyslel jsem si, že by mohl odepsat, ale za pokus nic nedám. Navíc většina slavných lidí na sociálních sítích jsou namyšlení, proto jsem z toho neočekával nic velkého.
Park Jiminie: Ahoj ( ' ∀ ')ノ
Když jsem neustále prohlížel jeho blog, přišlo mi upozornění. Čekal jsem, že to bude Jungkook, kdo jiný. A měl jsem pravdu. Jungkook mi napsal na Facebook.
Jungkookie: Hyung! Nezajdeme na pizzu? Docela mi vyhládlo z toho dlouhýho vyučování.
ČTEŠ
Mistake [m.yg + p.jm]
FanfictionJimin je obyčejný kluk, až na to, že jeho sexuální orientací je homosexualita. Nic nového v dnešním světě. Nemá moc kamarádů, avšak Jungkook je pro něho jako bratr. Tráví spolu hodně času, ale neví, jak navázat kontakt s ostatními lidmi. Co se ale s...