Min Yoongi: Ty vážně jedeš do Daegu?
Neváhal jsem a začal jsem Yoongimu odepisovat, protože jsem se stejně celou cestu nudil. To by mě ale nesměl vyrušit Jungkook.
,,Komu to píšeš?" ozval se a nakláněl se ke mně, aby mi viděl zprávy na mobilu. Teď mu asi nevysvětlím, že si píšu s bratrem, který stejně vstává kolem jedné, a jelikož je víkend, tak asi těžko by něco potřeboval.
,,Pamatuješ, jak jsem ti v restauraci říkal o tom populárním blogerovi?" začal jsem a Jungkook souhlasně kývl hlavou, ,,tak... jsme si nějak začali psát."
,,Vážně?" zeptal se překvapeně Kook, ,,o čem si píšete?"
Začal se víc naklánět k mobilu, aby si zprávy mohl zřetelně přečíst. Neuhnul jsem. Nechal jsem ho, ať si zprávy přečte, jelikož by mě s tím otravoval celý den, kdybych mu to neukázal.
,,Jestli jedeš do Daegu?" předčítal Kook zprávy, ,,hned mu odepiš, že ano!" začal máchat rukama na všechny strany. Mobil jsem si přitáhl zpět a zprávu, kterou jsem měl rozepsanou, jsem mu odeslal.
Park Jiminie: Přesně tak, proč se ptáš?
Byl jsem ze všeho nervózní. Nečekal jsem ani pět sekund a Yoongi si zprávu zobrazil. Začal mi odepisovat a já netrpělivě civěl do mobilu.
Min Yoongi: Asi je to na rychlo, ale mám za několik minut autogramiádu na Rudém náměstí u fontány. Nechceš přijít? ヅ
Yoongi mi odepsal a Jungkook začal řvát na celý auto, bodejť jsem neohluchl. Vůbec jsem nevěděl, co odepsat. Ještě se mi nestalo, že by mě někdo pozval ven, krom Jungkooka. Vážně se chce se mnou vidět? Se mnou? Proč? Hlavou mi opět kolovalo tolik otázek, že jsem nakonec mobil vypnul a jeho zprávu ignoroval.
Mám tam jít, nebo ne?
~ ~ ~
,,Vstávej Jiminie~" ozvalo se těsně u mého ucha a já okamžitě otevřel oči. Podíval jsem se na Jungkooka, který seděl vedle mě a spokojeně na mě civěl. Uvědomil jsem si, že jsem vlastně usnul.
,,Kooku! Kolikrát ti mám říkat, že mi nemáš šeptat do ucha?" vyjel jsem po něm, jelikož jsem byl překvapen.
,,Nemůžu za to, že tě vzrušuje taková věc. Ale je to roztomilý," škádlil mě Kook.
,,Aish, nech toho, tebe vzrušují divnější věci," odsekl jsem a snažil jsem se vylézt z auta ven. Jungkook se ušklíbl a raději mlčel.
,,Promiň, nemyslel jsem to zle," řekl Kook. Usmál jsem se a rozcuchal jsem mu jeho tmavě hnědé vlasy. ,,Měli by jsme jít. Určitě už musíš mít hlad, pojď!" vykročil Kook směrem přímo ke dveřím a já hned za ním.
Ve dveřích nás přivítala Kookova babička a zavedla nás do jídelny, kde byl velký jídelní stůl obklopen jídlem a my si s Kookem sedli na svá obvyklá místa.
,,Kde jsou mí rodiče?" ozval se Jungkook na jeho babičku.
,,Šli na zahradu zalít květiny," odpověděla a Kook se rázem na mě otočil a začal zírat, jakoby plánoval něco ďábelského. Nevšímal jsem si ho, protože jsem měl hlad.
Pustili jsme se do jídla. Jeho babička tu vždycky měla nachystaného spoustu jídla a vždy, když jsme přijeli jsme jako první šli všichni společně jíst. Při jídle jsem mu říkal, co mi Yoongi napsal a jaký z toho mám pocit, protože se nepřestal na něj vyptávat. Vypadal vcelku nadšeně.
Když jsme oba dojedli, Jungkook mě začal přemlouvat, ať se za Yoongim stavím a podobné věci. Chtěl jsem se s ním seznámit, to ano, ale na druhou stranu vím, že bych se strašně styděl. Bojím se, že se nebudeme mít o čem bavit. Navíc kolem něho bude určitě strašně moc lidí, prosících o autogram či fotku, takže podle mě nemá smysl tam vůbec chodit. Jungkookovi jsem to všechno vysvětloval, jenže on trval na tom, že ho musím dnes vidět. Nakonec dostal Jungkook nápad. Řekl mi, ať mu napíšu, že se s ním sejdu někde v kavárně po jeho autogramiádě. Bál jsem se, že mě odmítne, ale nakonec jsem mu to odkýval a z kapsy jsem vytáhl mobil, abych mu mohl napsat. Jungkook se začal vítězně radovat. Otevřel jsem chat s Yoongim a nervózně jsem vymýšlel, co mu napsat.
Park Jiminie: Přemýšlel jsem o tom a pokud můžeš, tak by mi spíše vyhovovalo, kdyby jsme se setkali po tvé autogramiádě. Třeba někde v kavárně? >o<
Když jsem mu zprávu odeslal byl zrovna online, takže si zprávu zobrazil do dvou minut a okamžitě odpověděl. Fascinovalo mě, jak vždy rychle odpovídá.
Min Yoongi: OK, domluveno. Setkáme se ve tři v kavárně Dawn Coffee ヅ
ČTEŠ
Mistake [m.yg + p.jm]
FanfictionJimin je obyčejný kluk, až na to, že jeho sexuální orientací je homosexualita. Nic nového v dnešním světě. Nemá moc kamarádů, avšak Jungkook je pro něho jako bratr. Tráví spolu hodně času, ale neví, jak navázat kontakt s ostatními lidmi. Co se ale s...