Jungkookie: Hyung! Nezajdeme na pizzu? Docela mi vyhládlo z toho dlouhýho vyučování.
Ani jsem nepřemýšlel a rychle mu odepsal.
Park Jiminie: Jasně! 16:00 jsem tam!
Zamyslel jsem se, bylo 15:42, takže to stíhám. Naše oblíbená restaurace, kam vždycky chodíme je od mého domu celkem blízko, proto postačí, když z domu vyjdu 5 minut před domluveným časem. Přibližně deset minut jsem ještě projížděl Yoongiho blog. Má tam opravdu vtipné a zajímavé věci. Když v ten moment mi oznámil Facebook novou zprávu.
'Achjo, Kookie, pozdě nejdu, tak co potřebuješ?' povzdechl jsem si a znova jsem otevřel svůj Facebook.
Byl jsem zaskočen. Zprávu mi neposlal Jungkook.
Min Yoongi: Ahoj
Chvilku jsem civěl na Yoongiho odpověď, ale když jsem se mu chystal odepsat, zjistil jsem, že vážně nestíhám. Rychle jsem si obul své boty, přehodil přes sebe svetr a vyrazil. Běžel jsem ulicí jak šílenec a za chvíli jsem už stál před restaurací. Když jsem vešel dovnitř, okamžitě jsem zahlédl Jungkooka, jak na mě mává. Udýchaně jsem přišel ke stolu, u kterého seděl a sedl jsem si vedle něho.
„Neuvěříš, koho jsem doma objevil na Instagramu," ušklíbl jsem se a můj pohled směřoval na displej mobilu.
„A třeba říct 'ahoj', než o něčem začneš mluvit, tě rodiče nenaučili?" zasmál se Jungkook a bouchl mě do ramene.
„Promiň, když já jsem objevil strašně roztomilého blogera a má zajímavé příspěvky," dal jsem před Jungkooka svůj mobil a ukázal mu Yoongiho fotky. Sledoval jsem ho, ale nevypadal moc nadšeně. S nadzvednutým obočím se na mě otočil a řekl: ,,Je sympatický, ale zároveň mi přijde divnej," usmál se a obrátil svůj pohled k jídelnímu lístku. V ten moment jsem si uvědomil, že jsem vlastně zapomněl odepsat Yoongimu. Rychle jsem si svůj mobil přitáhl zpět a najel na Facebook.
Park Jiminie: Docela dost mě zaujal tvůj blog a nikdy jsem neviděl tak dokonalý fotky. Vím, že ti to asi píše každá druhá holka, ale i tak jsem ti musel nechat znát můj názor. (* ^ ω ^)
Proč pořád vlastně píšu ty divný smajlíky? Měl bych přestat, působí to moc teple.
Netuším proč, ale Jungkook si vytáhl svůj mobil a našel si Yoongiho blog také. Prohlížel si jeho fotky, ale po chvíli k nám přišel číšník a zeptal se, co si dáme k jídlu či k pití. Jungkook si objednal jeho oblíbenou pizzu s olivami, kterou nenávidím a já si objednal sýrovou pizzu, jako obvykle. Nečekali jsme dlouho a za chvíli přinesli naše pizzy. V ten moment mi oznámil Messenger další zprávu.
ČTEŠ
Mistake [m.yg + p.jm]
FanfictionJimin je obyčejný kluk, až na to, že jeho sexuální orientací je homosexualita. Nic nového v dnešním světě. Nemá moc kamarádů, avšak Jungkook je pro něho jako bratr. Tráví spolu hodně času, ale neví, jak navázat kontakt s ostatními lidmi. Co se ale s...