Az ünnepség után, na meg persze az órák után, haza szeretnék menni, de Ginger is velem akar tartani, a buli miatt. Viszont nem tudom, hogy apám otthon van-e. Ezért kicsit ideges vagyok, hisz nem szívesen állítanék be a házba, Gigivel az oldalamon, miközben a szüleim egymással ordibálnak, és különböző törékeny dolgokat hajigának ide-oda.
- Bon, valami baj van? – szuper, a fejemre van írva, hogy mindjárt megöl az ideg?
- Nekem? Nem, nincs semmi bajom. – rázom a fejemet, hogy hitelesebbé tegyem a hazugságom.
- Sajnos, ismerlek már egy jó ideje, hogy akkor vágsz ilyen fejet, és harapod véresre az az alsó ajkad, ha valami bajod van. – mondja, én pedig abba hagyom a harapdálást.
- Nincs kedvem róla beszélni. – zárom le a témát.
Amint a vaj színű házunkhoz érünk, előre furakodok. Benyitok az ajtón, mire elém tárul egy fura látvány. Vagyis Gigi számára biztos fura.
- Szia anyu! – erőltetek magamra egy mosolyt.
Édesanyám arca meggyötört, és látszik rajta, hogy újabb veszekedésen esett át. Meg hát a földön lévő tányér darabkákat sepri össze.
- Szia kincsem! – mosolya nem őszinte, amennyire is akarja, hogy az legyen. – Oh, szia Ginger!
- Jó napot, Mrs. Cox! – lép közelebb hozzám a barátnőm. – Segítsek valamit?
- Aranyos vagy, köszönöm, de megoldom egyedül. – válaszol anya.
- Apa? – kérdem.
- Az előbb jött haza, de el kellett mennie, mert.. – látszik rajta, hogy nem akarja az igazat mondani, ezért gyorsan közbe vágok.
- Oké! Figyelj anya, este elmehetek Gigivel egy buliba? – nem akarok itt lenni, amikor apám haza jön, és kezdődik minden előről.
- Persze, adjak pénzt? – pillant rám miközben kidobja az tányért.
- Nem, köszi! – puszit nyomok az arcára, majd Ginger kezét megragadva, behúzom a szobámba.
- Komoly eljössz a bárba?
- Hallottad. – biccentek.
- Akkor készülődjünk! – vigyorodik el szélesen.
Egy óra múlva én már az ágyamon ülök és várom, hogy Gigi is kezdjen magáva valamit. Ugyanis míg én elkészültem, ő sorozatot nézett, és átugrott hozzájuk egy ruháért. Éppen a fürdőszobába sminkeli magát, én pedig a tükörben nézem magam. A barnás szőke hajam természetesen a vállamra hullik, míg az arcomon egy minimális smink pihen. A ruhám pedig egy sima feket farmer, amit kivágott hozzá illő felsővel párosítottam.
Szintén egy óra múlva kivágódik a szobám ajtaja, és Ginger néz rám nagy szemekkel. Végre készen van. Felpattanok, és elrakom a telefonomat.
Elindulunk az adott helyszínre, és ott a bár előtt találkozunk Nikkivel, aki abban a pillanatban, nem igazán foglalkozik velünk, inkább Ethan ajkain csüng tovább. Kikerülgetve az embereket, lépünk be a túl tömött, zenével bömböltetett helyiségbe.
Az este folyamán, eleinte nem nagyon akarok inni, de Ginger rávesz egyetlen egy pohár valamire. Onnatól kezdve nincs megállás. Folyamatosan vedeljük a különböző piákat.
A sarokban egy asztalnál ülök Gigivel és Nikkivel. Minden témát kitárgyálunk, míg el nem jutunk a szalvétás eseteimhez. Elmagyarázom a szőke lánynak is, akinek felcsillanak a szemei.
- Írj rá! – kiabálja túl a zenét. Vagyis próbálja, de így is meghallom.
- Ja, hajrá! – csap az asztalra a másik barátnőm.
Előveszem a telefonomat, és már automatikusan írom be a számot, majd bepötyögöm a mondanivalómat.
Me: tessk megkaptad amiiit akartsl:DDdsd
- Na?
- Elküdtem! – mondom ki nagy nehezen, mivel a sok alkoholtól összeakad a nyelvem. Nem sokra rá üzenetem érkezik, de a táskámba vágom a telefonomat, és elmegyek a csajokkal táncolni.
ESTÁS LEYENDO
the napkin ↳ lrh | ✓
Fanfic"minden titokzatos eset, amely életünkben bekövetkezik: üzenet." [befejezett] brabesz©2017