not part; challenge

1.2K 29 6
                                    

Köszönöm szépen ezt a tényes cuccos kihívást magical_lukey-nak, ezért majd kapsz egy simit a buksidra.🙈❤️

Szóval ennek az lenne a lényege, hogy 10 (asszem' tíz) darab tényt írsz egy adott saját könyvbeli szereplődről, vagy saját könyvedről.

Na akkor lássuk;

1.
Ez az egész szalvétás ötlet, csak úgy szimplán, véletlenszerűen beleférkőzött a fejembe, így hát pár hét gondolkodás után úgy döntöttem, adok neki egy esélyt, és megpróbálkozok ennek a megírásával.

2.
Harminc részesre tervezem a könyvet, bár lehet kicsivel több lesz. Még egyelőre nem tudom.

3.
A főszereplő nevét, már nagyon-nagyon régóta akartam, hogy az egyik sztorimba szerepelhessen.

4.
Mostanában kicsit nehezebb írnom, aminek lehetséges, hogy tudom az okát. Picit nehézkesebben megy elkezdenem az adott fejezetet, de megpróbálkozok majd hamarosan egy új résszel.

5.
Nikki, Bonnie egyik barátnője, egy az egyben az én való életben lévő barátnőm. (Ezt aztán jól megfogalmaztamxd)

6.
Bonnie karakterét, egy egyszerű lánynak képzelem el, nincsen konkrét színész/énekes/híresség akihez hasonlítanám.

7.
Bonnienak nem a legjobb a családi háttere, tudom, kicsit klisé, de váló félben vannak a szülei, de a sztori végére megoldódik minden.

8.
Ethant, Ethan Dolanként él a képzeletemben, barátnőm miatt.

9.
Ginger és Bonnie már több mint nyolc éve ismerik egymást a történetben. (Már gimi előtt találkoztak)

10.
Azért lett ez a címe /The napkin - A szalvéta/ mert jobb ötlet nem jutott eszembe, és igaz, hogy magyarul hülyén hangzik, de annyit agyaltam a címen, hogy végül már úgy voltam vele, hogy jó lesz ez is.

Ennyi lett volna ez a tíz tény, szóval köszönöm ha végig olvastátok, és most jöjjön az öt jelöltem.

Lara638
aranyarnyek
halott_virag
Castawaygirl
cliffordpeach

Hamarosan (remélem hamarosan) jelentkezek egy új résszel. Addig is sziasztoook🙄❤️
Xx, B. ♡

the napkin ↳ lrh | ✓Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang