1.Bölüm

5.3K 261 105
                                    

"Fanlar için fotoğraf çektirmeliyiz."

"Millet, Bubble Tea içmeye gidelim mi?"

"Biz ikimiz gideriz maknae."

"Bizi niye dışlıyorsunuz Yeol?"

"Dış dış!"

"Ben Incheon Kızını özledim."

"Irene bunu duymasın sakın."

"Melon Music Awards yarışmasının yapıldığı yere geldik, efendim."

"Yixing hyung uyan."

"Ne? He tamam. 5 dk daha..."

"Saçmalama."

Bağırış, çağırış ve gürültüyle geçen bir yolculuktan sonra varmışlardı: Melon Music Awards. Yılın en büyük ödül törenlerinden biri.

Herkes etrafa saçtığı envai çeşit ıvır zıvırı toplayıp kendilerini dışarı attı. Ardından uzun uğraşlar sonrası hala uyuklayan Lay'i de arabadan çıkarttılar ve kırmızı halıda poz verdiler. Kırmızı halıdaki flaşlar ve röportajdan sonra salondaki yerlerini aldılar.

Salonda tüm Kore müzik sektörü oturuyordu sanki. Fanlar her yeri kaplamış, sanatçılar ve gruplar koltuklara dizilmişlerdi.

Ve ödül töreni başladı. EXO kendi sıraları gelene kadar herkesi sıra sıra izledi. İçlerinde Red Velvet, Twice, Gfriend, Got7, BTS gibi gruplar vardı.

Ama o gün Sehun'un dikkatini çeken tek grup Blackpink olmuştu. Tarzları Sehun'u kıskandırmıştı.
Bu kadar hızlı başarıya ulaşmaları da cabasıydı. Kendi çaylak yıllarıyla bu genç kızlarınkinin uzaktan yakından alakası yoktu.

Kendi sıraları geldiğinde kulise gidip yeni kostümlerini giydiler. Kırmızı ve parıltılı ceketiyle Sehun tam bir yakutu andırıyordu.

Sahneye çıkmadan önce kuliste Blackpink üyelerinin uzaktan yürüdüğünü gördü. Gerçi onlar mıydı emin değildi çünkü üyelerini pek tanımıyordu. Şarkılarını biliyor olsa bile üyeler hakkında hiçbir fikri yoktu. Kendi kendine omuz silkerek sahneye giden merdivenleri tırmanmaya başladı.

***

Kendi şarkılarını sergilemeyi bitirip yerlerine oturduklarında ödüller veriliyordu.

"Evet, şimdiki ödülümüz 'En iyi Çaylak Ödülü'. Herkes hazırsa söylüyorum. Bu sene, En iyi Çaylak ödülünü alan isim BLACKPINK! "

Salonda bir gürültü koptu. Çığlıklar alkışlara karıştı. Blackpink ödülünü almaya giderken Sehun yanında oturan Chanyeol'u dürttü.

"Bunu bekliyor muydun?" diye sordu alkışlamak için ayağa kalkarken. Chanyeol ona sırıttı. "Hayır. Ama bence kesinlikle hak etmişlerdi."

Tüm ödüller verildikten sonra idoller yavaş yavaş yerlerinden kalktılar.

Ödül töreni sonunda herkes sahneye çıkıp şarkı söylemeye başlamıştı. Konfetilerin içine girme sırası EXO'ya geldiğinde "Monster" şarkısı tüm salonu doldurdu.

Sehun o sırada onu fark etti. Kahküllü, sarı saçlı, güzel gözlü kızı...

BİZİ BİLMESİNLER [exo X blackpink] ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin