38.Bölüm

1.3K 90 26
                                    

2 HAFTA SONRA

Kore, Seoul - K-Beat Music Awards

"Bebeğim bana tutun, patlayacak gibiyim.
Düşünmeyi bırak bu kadar zor olan ne?"

Chanyeol eliyle her zamanki gibi ritim tutuyordu. Blackpink yeni şarkısı ile sahnedeydi. Oldukça yaza yönelik bir şarkıydı As If It's Your Last. Ama kendini tutmaya çalıştı çünkü hayranlar Blackpink'e karşı verdikleri tepkileri çekiyor, bu videolara göre de yorum yapıyorlardı. Rosé ile sevgili olduğunu anlamalarını istemiyordu. Zaten daha yeni barışmışlardı.

"I'mma fall in love baby, you can finna catch me,
Give me all of this baby, call me pretty or nasty..."

Baekhyun, Lisa'nın rapinden sonra Sehun'a döndü. "Lisa gerçekten kendini aşmış gibi görünüyor. Sen nasıl baş ediyorsun bu kızla?"

Sehun sırıtarak bacak bacak üstüne attı."Ben onun bu halini seviyorum."

Kai hariç tüm Exo üyeleri birden "oooooooooo" diye bağırmaya başladılar. Kai bu toplu anırmaya katılmadı çünkü gözünü sahneden ayıramıyordu. Blackpink'in ne kadar iyi bir grup olduğunu daha yeni idrak etmişti. Biraz da Sehun'la Lisa'nın ilişkisini kıskanıyordu. Çünkü yeni bir ilişkiden çıkmıştı ve bu onu biraz üzüyordu. Ayrıca Sehun ve Lisa çıkmaya başladıklarından beri arkadaşlıkları gerilemeye başlamıştı. Yanlarına gelen görevliyle gözünü sahneden çekti.

"35 dakika sonra sahneye çıkacaksınız. Bu yüzden sizi hazırlık için kulise almamız gerekiyor."

Kai başını sallayarak ayağa kalktı. Hızlıca hayranların yanından geçerek sahnenin arkasına gittiler. Büyük bir kapıdan geçerek uzun bir koridor boyunca yürümeye başladılar. Kulis odalarının neredeyse her tarafı metaldi. Birkaç dakika süren yürüyüşten sonra ana kulise girdiler. O sırada sahneden inen Blackpink karşılarına çıktı. Elinde mikrofonlarla eğildiler.

"Merhaba."

"Sahnede iyiydiniz." dedi Chanyeol, Rosé'ye bakarak. Ona göz kırpması Kai'nin gözünden kaçmadı.

"Teşekkürler."

Kai son kez eğildi ve Jennie'ye baktı. O da kendisine bakıyordu. İki grupta ters yönlere doğru ilerliyordu ama Jennie ve Kai birbirlerine bakıp duruyorlardı. Kai, Jennie'nin önündeki metal çıkıntıyı gördü ve uyarmak istedi.

"Dikkat et!" dedi arkasını dönerek. Tüm EXO üyeleri merakla ona bakıyordu. Ama Kai geç kalmıştı.

"Ahhhh!" Jennie yüzünü çarptığı metal duvardan uzaklaştı. Kızlar hemen yanına gelip onu tuttular.

Kai koşarak Jennie'nin yanına gitti. "İyi misin?"

"Kafamı metal bir duvara çarptım. Ve galiba bileğimi de burktum. Nasıl iyi olmamı bekliyorsun?"

"Tamam tamam. Sus ve bana tutun."

Kai kızlara baktı ve "Ben onu revire götürürüm."dedi.

"Ama şimdi sahneniz var."

"Çok uzun sürmez. Siz gidin."

Jennie bir elini başında tutarak Kai'ye tutundu. Yavaşça yürümeye çalıştı. Ama bileği çok acıyordu. Bu yüzden durdu. "Bekle. Çok acıyor."

BİZİ BİLMESİNLER [exo X blackpink] ✓ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin