The Break / פרק 1

950 67 62
                                    

בפרקים הקודמים של ליטל טומו:
הבנים והבנות נכנסו למטוס, התיישבו והתמקמו יחד כולם בסוף של המטוס.
--
"תקשיבו לי רגע" ליאם ביקש והפנה את תשומת הלב אליו "אנחנו נהיה בהפסקה כשנגיע ל.. לאן שאנחנו טסים, אני לא ממש זוכר לאן, ואתן הבנות תמשיכו עם הלהקה, וזאין עם הקריירת סולו, אבל תבטיחו לי שאתם עדיין תמשיכו לדבר ולהתעניין ואנחנו נבוא לבקר תמיד"
כולם הנהנו ואמה אמרה "בנות, תהיה לנו שיחה עם ההנהלה בעוד כמה שבועות, הם הודיעו לי ממש לפני שעלינו למטוס"
--
"היה לי דה ז'ה וו גם מהשיחה הזאת" אמה אמרה.
"יש לך יותר מדי כאלה" נייל אמר לה.
"לא אשמתי שאתם חוזרים על משפטים מפעם" אמה אמרה.
--
"אוקיי שאש. זוכרים שיצאתי עם מקס?" אמה אמרה וצחקה.
"לא רוצה לשמוע על רוסים יותר בחיים שלי. איכס. רק רע הם עשו לי בינתיים" הארי אמר.
"לא יהיו לנו יותר רוסים בחיים" אמה הבטיחה לו.
"יופי, כי אני לא רוצה שאיזה אידיוט או אידיוטית פשוט יחליטו יום בהיר אחד שבא להם להפריד בנינו" הארי אמר.
--
"זוכרים שיכולתי לישון בשקט? אה לא, זה היה רק לפני שהכרתי אותכם" הוא אמרה וגלגלה עיניים.
כולם שתקו בתדהמה לכמה שניות עד שאמה אמרה "את האיידול שלי".
--
הם העבירו את שאר הטיסה בדיבורים. הם דיברו על כל דבר, ישנו טיפה, ושיגעו את כל המטוס.
במערכת הכריזה של המטוס נשמעה ההודעה לחגור את החגורות כי מתחילים בנחיתה.
הם המשיכו לדבר ולצחוק, ואפילו ניהלו שיחה נחמדה עם אחד הדיילים עד שהמטוס נחת.
הם ירדו מהמטוס, נכנסו לבניין של שדה התעופה ולקחו את המזוודות שלהם.
מחוץ לשדה התעופה, בחנייה, חיכו להם ארבעה רכבים- שתיים לבנים, אחד לבנות, ואחד לזאין ולסקיי שהולכים למקום אחר.
זה היה הזמן שלהם לפרידה קצרה, שתימשך כמה שבועות.

אוקיי אז הנה הרגע שכולם חיכו לו: עונה 3!!!1!!1!1
אני מקווה שרוב הקוראות נשארו ושתהיה לכם קריאה מהנה (ולא לשכוח להצביע ולהגיב)

The Break 1

-כמה שבועות אח"כ-
•נקודת מבט כללית•

"אתם לא פאקינג רציניים" אמה צעקה וקמה מהכיסא שלה.
"אמה, תשבי בבקשה" ג'ו, אחד מהמנהלים ניסה להרגיע אותה.

"אני לא הולכת לשבת. מה זה השטויות האלה?" אמה צעקה אפילו יותר חזק.
"היא צודקת. מה לעזאזל" סופיה הצטרפה אליה.
"בנות, אני מבקש מכן להירגע" ג'ו אמר בטון רגוע ומעצבן.

"איך אפשר להישאר פאקינג רגועות אחרי המשפט הדפוק שהוצאת מהפה שלך?!" דיאנה הצטרפה לשתי הבנות.
קייט ישבה בכיסא הרביעי, עיניה נעולות על שולחן העץ והיא לא מוציאה מילה.

Little Tommo 3: The BreakWhere stories live. Discover now