The Break 10
•נקודת מבט כללית•
"אני לא ישן בסלון אני ישן איתך" הארי אמר והתכרבל במצעים.
"אז תצטער" אמה אמרה.
"אני מצטער, אני לא יצחק בעניין הטבעות שוב. מבטיח""אוקיי" אמה אמרה ונשכבה גם ליד הארי. הארי נצמד אליה ככה שהם מכורבלים והם ראו בובספוג יחד.
"יום אחד אני כן אציע לך נישואין, כי אני לא רואה את החיים שלי עם מישהי שהיא לא את"
"אז למה אתה מחכה?""אנחנו עדיין צעירים, יש לנו זמן. חוץ מזה אני רוצה להציע לך ברגע המושלם. אל תדאגי, זה כן יקרה בסופו של דבר"
"אוקיי" אמה אמרה ושמה לב שהיא מחייכת חיוך יותר מדיי גדול בגלל שהיא יותר מדיי שמחה עכשיו.
"אני אוהב אותך בייבי" הארי אמר בקול ילדותי וחיוך.
"אני אוהבת אותך גם האזי" היא השיבה לו בקול ילדותי והצמידה את השפתיים שלהם.
הארי חייך והעמיק את הנשיקה, ובדיוק אז סופיה נכנסה."הו, סליחה תמשיכו" היא אמרה וסגרה מהר את הדלת כשיצאה.
"זה בסדר תיכנסי" אמה צעקה.סופיה נכנסה ושמה את הדברים שאמה קנתה בשידה שלה כדי שתעביר את זה למקלחת שלה ושל הארי ויצאה מהחדר.
"למה קנית כל כך הרבה דברים?"
"כדי לא ללכת לשם יותר בקרוב"
"עצלנית קטנה שלי" הארי אמר בגלגול עיניים וחיוך."אני יוצאת מהבית פחות כדי להיות איתך יותר. ככה זה עובד" אמה אמרה במשיכת כתפיים.
"אלא אם כן נצא יחד"
"כן זה יהיה נחמד אם נצא יחד""אני ואת יוצאים מחר בבוקר" הארי קבע.
"דייט?"
"יאפ""לאן תיקח אותי?"
"להמון מקומות. אני הולך לקחת אותך לדייט פיצוי ארוך בכלל שלא יצאנו מלא זמן"
"אוקיי" אמה אמרה בחיוך.דפיקות גסות וחזקות נשמעו על הדלת לפני שנייל נכנס בלי אישור כלשהו וקפץ על המיטה, מתיישב ליד אמה והארי.
"שלום פוצי יקירי" אמה אמרה.
"היי אמא אמה, היי דאדי" הוא אמר בחיוך דבילי.
"אל תקרא לי דאדי" הארי הזהיר."ומה תעשה לי אם לא?"
"אני לא יעשה לך כלום אבל אמה תרצח אותך באכזריות ותבתר את גופתך לחמישים חתיכות ותשלח כל חלק למדינה אחרת שכלולה בארצות הברית"
"זה מוות אכזרי ומפורט להחריד" נייל אמר בגועל."תאמין לי שגם אותי זה מגעיל אבל זה נחוץ כי אתה צריך להבין שהארי הוא שלי. שלי בלבד. רק לי מותר לקרוא לו דאדי ורק לי מותר לישון איתו במיטה וזוהי הסיבה שאתה צריך להזדיין מפה וכמה שיותר מהר"
"מישהי כאן מגזימה"
"מישהו שלא שייך לכאן עדיין כאן""היי יפים" לואי אמר והתפרץ לחדר.
"לו" אמה אמרה בחיוך כשהוא נשכב מאחוריה וחיבק אותה.
YOU ARE READING
Little Tommo 3: The Break
Фанфикדה ברייק- עונה 3 לפאנפיק "ליטל טומו". אחרי שהלהקות לקחו זמן בנפרד אחת מהשניה, הן חוזרות ובגדול. אז מה מצפה לנו העונה הזאת? אנשים חדשים? הפתעות שלא ציפיתן להן? אולי פרידות? בשביל לדעת יותר, תתחילו לקרוא.