The Break / פרק 34

238 32 33
                                    

The break 34

-ביום למחרת-
אמה נכנסה בסביבות הצהרים לחדר של ליאם וסופיה.
"היי אמה" סופיה אמרה.
"היי סופיה. חשבתי שאולי נצא אני ואת למסעדה או משהו" אמה אמרה.

"עכשיו?" סופיה שאלה.
"כן, אם את רוצה" אמה אמרה.
"אוקיי. תני לי כמה דקות להתלבש" סופיה אמרה.
"אוקיי" אמה אמרה והלכה לסלון בשביל לחכות לה שם.

סופיה יצאה אחרי כמה דקות לבושה. הן לקחו כל מה שצריך (יו נואו, כסף, טלפונים, מפתחות לרכב) והלכו.

~

כשהאוכל שלהן הגיע הן התחילו לאכול ולדבר.
"אז סופיה, רציתי לדבר איתך בנוגע לזה שכולנו דבוקים אחד בתחת של השני כל היום. שלא תביני לא נכון, אני אוהבת להיות איתכם כל הזמן, אבל אני מרגישה שכל אחד צריך את הספייס שלו" אמה אמרה.

"למה את מתכוונת?" סופיה שאלה ושתתה מהמים שלה.
"את מאורסת, את לא רוצה לעבור לגור רק שניכם בדירה משלכם? אני והארי נעבור לגור לבד בקרוב. אני חושבת שאנחנו יחד הרבה ושאנחנו נוכל להסתדר טוב גם כשנהיה קצת רחוקים. לא רחוקים ברמה שכל אחד יהיה במדינה שונה, אבל את מבינה למה אני מתכוונת" אמה אמרה.

"כן, אני חושבת שאת צודקת לגמרי. יש לך רעיונות להמליץ לי עליהם?" סופיה שאלה.
"האמת שאני חושבת שיש עוד בית למכירה בשכונה שאני והארי נעבור לגור בה. הוא לא יותר מדיי רחוק, אולי חמישה-שישה בתים לידנו, ואני חושבת שהוא נראה טוב ואולי הוא יתאים לכם" אמה אמרה.

"אוקיי. תשלחי לי את המספר של הבעלים של הבית והכתובת ונלך מתישהו לראות אותו" סופיה אמרה.
"יופי" אמה אמרה ובדקה משהו בטלפון שלה.

"מה את בודקת שם?" סופיה שאלה.
"אני מרעננת את האימייל שלי לראות אם זארה שלחו לי מייל או משהו" אמה אמרה.
"אה נכון את אמרת שאת תתחילי לעצב. מגניב" סופיה אמרה.

"תודה. מה איתך? אין איזה משהו שאת היית רוצה לעשות?" אמה אמרה.
"אני לא יודעת. כמה חברות פנו אליי בשביל שאני אדגמן בשבילן אבל אני לא יודעת מה לעשות" סופיה אמרה.

"איזה מגניב זה אם תדגמני בזארה ואז זה כאילו יהיה הבגדים שלי" אמה אמרה.
"הם לא הציעו לי לדגמן" סופיה אמרה.
"אני יכולה לדבר איתם" אמה אמרה.
"באמת?" סופיה שאלה.
"ברור. אני יהפוך עולמות בשבילך" אמה אמרה בחיוך.
"תודה. אני לגמרי אהיה חייבת לך בגדול" סופיה אמרה.
"בקטנה" אמה אמרה.

"יש לך מושג איך אנחנו אמורות להפריד בין כל הבנים?" סופיה שאלה אחרי כמה שניות של שקט.
"צריך להגיד להם שהגיע הזמן לגור בנפרד. אנחנו לא ניפרד לתמיד. חוץ מזה יש לזה המון יתרונות כמו פרטיות" אמה אמרה.

"כן אני יודעת, אבל נניח שאת והארי תעברו לדירה שהוא קנה, אני וליאם נקנה את הדירה ונעבור לשם, זה משאיר את לואי נייל ודיאנה בדירה השכורה. מה הם יעשו?" סופיה שאלה.

"לואי וסקיי גם כן צריכים את הפרטיות שלהם, ונייל ודיאנה יכולים גם לגור יחד קצת. הם יחד, לא?" אמה שאלה.
"כן. לפעמים אני שוכחת שהם יחד. לפעמים אני שוכחת שדיאנה איתנו. היא או בחדר שלה או יוצאת כל היום" סופיה אמרה.

"נו, ככה צריך. למה שנישאר כל היום בבית?" אמה שאלה-אמרה.
"את לגמרי צודקת" סופיה אמרה.
"אנחנו צריכות לצאת עם עוד בנות ולא להיתקע בבית לבד" אמה אמרה.

"ואיך זה יקרה בדיוק?" סופיה שאלה.
"מה הבעיה? ג'יג'י יוצאת עם זאין וזאין מת לי על הצורה, ולכי תדעי אולי היא עוד תאהב אותנו מספיק בשביל להיות בסטי" אמה אמרה.
"מצחיק אותי שאת תמיד בטוחה שהכל יסתדר לטובתך, ובסוף את גם תמיד צודקת" סופיה אמרה.

"היקום אוהב אותי, קארמה היא החברה הכי טובה שלי, ואלוקים הוא המלאך השומר עליי" אמה אמרה וצחקה.

"ובנוסף להכל הארי הוא החבר שלך ולואי הוא אח שלך. אחותי, את זכית בחיים האלה" סופיה אמרה.
"לגמרי" אמה אמרה בחיוך.


אז הנה לכם עוד פרק אחרי שוב חודש שלא העלתי🤭

יש לכם רשות להרוג אותי אבל שתדעו שאחר כך אין מי שיעלה פרקים🤷🏻‍♀️

Little Tommo 3: The BreakWhere stories live. Discover now