טוב אז הנה לכם פרק ארוך במיוחד, ומודיעה מעכשיו שיש בין לבין הערות ארוכות של מור מהזמן שהיא כתבה את הפרק, השארתי אותם כי זה בעיקר שיעשע אותי.
ועוד משהו, כשמור כתבה את הפרק הזה היה לה רעיון למשחק קטן, אז שתפו פעולה ואולי תזכו במרתון.
(משחק: כל פעם שאני מזכירה/כותבת ישראלים/ישראלית/יהדות או כל דבר שקשור בזה תגיבו ✡️ ונראה כמה כאלה יש בסוף הפרק.
על כל איזכור כל אחד יכול להגיב ✡️ רק פעם אחת. אם נגיע לסך כולל של 100 ומעלה ✡️ בתגובות על הפרק, נעשה מרתון)(תוך לא יודעת כמה זמן כבר נראה)The break 31
•נקודת מבט כללית•
קייט יצאה מהחדר שלה עם מזוודה בערך שעתיים אחרי שסופיה צעקה עליה לעזוב. כולם ישבו בסלון וראו משהו בטלויזיה."ביי" קייט אמרה.
"עדיין יש לך הזדמנות להגיד לנו למה את מתנהגת ככה" נייל אמר.
"ולמה את מוציאה הכל עליי" אמה אמרה.
"זה לא אישי כלפייך אמה. יותר כמו משהו שקשור לאקס שלך" קייט אמרה."אז למה אמרת שנמאס לך מכולנו?" סופיה שאלה.
"בשביל לצאת מפה כמה שיותר מהר" קייט אמרה והלכה."מה עובר עליה?" סופיה שאלה באנחה.
"היא אמרה שמשהו שקשור לאקסים שלי" אמה אמרה.
"כן, זה בטח לא משהו עד כדי כך גדול והיא סתם מחפשת תירוץ" נייל אמר."מעניין אם היא התכוונה למקס או לבן" אמה אמרה.
"ומה לעזאזל הם יעשו לה שהיא בורחת מפה ככה" סופיה אמרה.
"היא בטח סתם מנסה לצאת מפה כמה שיותר מהר בלי לצאת רעה" זאין אמר.
"למה אתה כזה בטוח?" אמה אמרה.
"כי מה בן או מקס כבר יעשו לה?" זאין שאל.
"טוב, לי אין מושג ואני גם לא מעוניינת לדעת" אמה אמרה."מעניין מה איתם" נייל אמר.
"אל תגיד את זה! עכשיו הם יחזרו לחיים שלנו איכשהו וזה הדבר האחרון שאנחנו צריכים" אמה אמרה ונעמדה."מה יש לך?" נייל שאל.
"אני הולכת להביא לי אוכל מה אתה נלחץ?" אמה שאלה והלכה למטבח.
"מעניין באמת מה הקשר בן או מקס" הארי אמר."מעניין איך הם ייכנסו בנו הפעם" נייל אמר.
"יותר כמו איך אנחנו ניכנס בהם" הארי אמר.
"הארי, לא טוב לשמור מטענים כלפי האקסים של החברה שלך" נייל אמר בגיחוך.
"הם ממש ממש מגעילים. מותר לי" הארי אמר.
"טוב אתה צודק, הם באמת היו מגעילים" נייל אמר."אתה הבחירה הכי טובה של אמה" סופיה אמרה.
"כן היא צודקת" לואי אמר.
"אוי איזה חמודים" הארי אמר בגיחוך.
"למרות שזה נשמע כאילו היא בחרה אותך מתוך מלא אנשים ולא כאילו אתם מאוהבים אחד בשני" נייל אמר."תקשיבו נגמר האוכל" אמה צעקה מהמטבח.
"אומיוגוד לא" נייל אמר בפחד. (לול בפחד מי שישמע הצלצול 3 כולה נגמר האוכל)
YOU ARE READING
Little Tommo 3: The Break
Фанфикדה ברייק- עונה 3 לפאנפיק "ליטל טומו". אחרי שהלהקות לקחו זמן בנפרד אחת מהשניה, הן חוזרות ובגדול. אז מה מצפה לנו העונה הזאת? אנשים חדשים? הפתעות שלא ציפיתן להן? אולי פרידות? בשביל לדעת יותר, תתחילו לקרוא.