The Break 12
•נקודת מבט כללית•
הארי קם, רואה שהוא ואמה מסורבלים במצעים וששניהם הגיעו לתנוחות לא נוחות ומוזרות.
הוא סידר את אמה שתשכב בצורה נורמאלית והלך לצחצח שיניים.כשהוא סיים הוא התלבש והעיר את אמה.
זה לקח לו כמה דקות להעיר אותה וכשהיא כן הועילה בטובה לפקוח עיניים ולמלמל בוקר טוב, היא קמה והלכה לצחצח שיניים גם."את רוצה ללכת לחדר אוכל או לחזור ישר הביתה?" הארי שאל אותה כשהיא חזרה למיטה.
"הביתה. אני לא אוהבת לאכול בבוקר" היא אמרה והתלבשה."כל הדברים שלך בתוך המזוודה?" הארי וידא.
"אני חושבת שכן אבל אני יבדוק שוב בכל מקרה"
"אני חוזר לישון קצת בינתיים" הארי אמר והניח את הראש שלו על הכרית.אמה עברה על כל החדר ובדקה שהם לא השאירו שום דבר, הארי הספיק להירדם, וכשהיא סיימה היא העירה אותו.
"הולכים?" הוא שאל.
"יאפ" היא ענתה והוא קם מהמיטה.
הם יצאו מהחדר, החזירו את המפתח לקבלה ויצאו מהמלון.בדרך חזרה אמה שאלה אותו "רק סופיה ידעה שאתה לוקח אותי למלון?"
"סופיה וליאם" הוא אמר."נייל כלכך הולך לבקש פירוט והסברים" היא אמרה באנחה.
"כמו מה?"
"כמו מה עשינו, לאן לקחת אותי, אם נהנתי, אם שכבנו""מה תגידי לו?"
"יצאנו למלא מקומות, נהנתי מאוד, לא שכבנו כי אני במחזור""תגידי, כמה ימים המחזור שלך נמשך באמת?" הארי שאל.
"המחזור שלי זה ארבעה ימים. ובמחזור הנוכחי אני ביום הרביעי והאחרון""נחמד" הארי מלמל.
"מה אתה מתכנן?" אמה שאלה.
"למה את מתכוונת?"
"סתם שאלה"
"אני לא מתכנן כלום" הארי אמר.
אמה פשוט שתקה והנהנה.אחרי כמה שניות נייל התקשר ואמה שמה אותו על רמקול.
"היי אמה" הוא אמר.
"היי ניילר" היא ענתה."קמתי וראיתי שאת והארי לא בבית. רציתי לשאול מתי תחזרו מאיפה שלא תהיו" נייל אמר.
"שעתיים בערך. למה?"
"כי אני צריך לדבר איתך""זה דחוף?" אמה שאלה.
"בערך. וזה לא לטלפון" נייל אמר.
"הו, אוקיי, למה זה קשור?"
"לדיאנה""הווו.. אוקיי אנחנו ננסה להגיע הכי מהר שאפשר" אמה הבטיחה לו.
"אוקיי. טנקס אמ. ביי"
"ביי חומד" אמה אמרה ונייל ניתק את השיחה."יש לך מושג על מה הוא רוצה לדבר איתך שקשור לדיאנה?" הארי שאל.
"זה חייב להיות משהו במערכת יחסים בין שניהם" אמה אמרה לו."איך את יודעת?"
"הוא לא יתקשר אליי וישאל מתי אני באה אם זה לא היה כזה דחוף" אמה הסבירה.
"כן יש בזה משהו" הארי אמר."בכל מקרה אני קצת מודאגת. הוא נשמע טיפה מבוהל" אמה אמרה.
"מה את חושבת שקרה?"
"אין לי שמץ של מושג" אמה אמרה.
YOU ARE READING
Little Tommo 3: The Break
Fanfictionדה ברייק- עונה 3 לפאנפיק "ליטל טומו". אחרי שהלהקות לקחו זמן בנפרד אחת מהשניה, הן חוזרות ובגדול. אז מה מצפה לנו העונה הזאת? אנשים חדשים? הפתעות שלא ציפיתן להן? אולי פרידות? בשביל לדעת יותר, תתחילו לקרוא.