The break 24
-ביום למחרת-
•נקודת מבט כללית•קייט קמה בבוקר מידיים שניערו אותה בעדינות.
"הו, סוף סוף קמת" דין אמר בגיחוך.
"בוקר טוב גם לך" קייט אמרה ועצמה את העיניים בחזרה.
כמה שניות עברו וקייט הרגישה שהגוף שלה הורם מהמיטה. היא פתחה את העיניים ומה שהיא ראתה היה הגב של דין."תוריד אותי" קייט אמרה בצחקוק.
"לא רוצה, למה מה תעשי לי" דין אמר.
קייט שלחה את היד שלה וצבטה את התחת של דין, אבל זה לא עזר אז היא הכניסה את הידיים הקפואות שלה למתחת לחולצה שלו והוא התכווץ והוריד אותה."פאק הידיים שלך קפואות" דין אמר.
"אני יודעת" קייט אמרה.
קייט הלכה למקלחת וצעקה לדין "עם מה אני אמורה לצחצח שיניים?"
"יש מברשות חדשות בארון הגדול, קחי לך אחת" דין צעק בחזרה.
אחרי שקייט סיימה את כל הארגונים שלה היא הלכה לסלון והתיישבה על הספה.
דין יצא מהמטבח והתיישב לידה כמה דקות אחר כך."מה השעה?" קייט שאלה אותו.
"עשר ומשהו בבוקר" דין אמר.
"מתי אני אלך?" קייט שאלה.
"את עד כדי כך רוצה ללכת?" דין שאל בגיחוך.
"לא, פשוט אני מניחה שיש לך דברים לעשות חוץ מלשבת איתי פה כל היום, ושזה קצת מנתחל מצידי" קייט אמרה.
"תישארי קצת לפני שתלכי" דין אמר.~
אחרי חצי שעה קייט סימסה לנייל שהיא יוצאת והיא בדרך הביתה. היא לקחה את השמלה שהיא לבשה ביום קודם. היא לא לבשה אותה כי דין אמר שזה בסדר שהיא תלך עם הבגדים שלו. הם החליפו מספרים והיא הלכה.
"איך היה קייטוש" נייל שאל אותה כשהיא הגיעה הביתה.
"היה ממש טוב, תודה שאתה שואל" קייט אמרה בחיוך.
"מה את מתמצתת? תפרטי קצת. זה לא כאילו יש לי משהו יותר טוב לעשות מאשר להקשיב לך. דברי" נייל אמר לה.
היא התיישבה בסלון וסיפרה לו איך היה אצל דין ופירטה הפעם."הוא נשמע ממש חמוד" נייל אמר.
"הוא באמת ממש חמוד" קייט אמרה בחיוך.
"מה את הולכת לעשות עם זה?" נייל שאל.
"קבענו דייט שני והחלפנו מספרים" קייט אמרה.
"אני גאה בך כל כך קייט" נייל אמר וחיבק אותה.
"תודה פוצי" קייט אמרה וחיבקה חזרה."אמה התקשרה מקודם, היא אמרה שתתקשרי אליה כשתחזרי" נייל אמר.
"בשביל מה?" קייט שאלה.
"בטח בשביל שתספרי לה איך היה עם מארק" נייל אמר.
"אבל בכלל לא יצאתי עם מארק בסוף. יצאתי עם דין" קייט אמרה."ואמה לא יודעת את זה. היא חושבת שיצאת עם מארק כי היא לא יודעת שהוא הבריז לך" נייל אמר.
"הו נכון. אני אתקשר אליה" קייט אמרה ועלתה לחדר של אמה לשים שם את השמלה והנעליים ונשארה שם בשביל לדבר עם אמה.היא חייגה לאמה, שענתה ממש מהר ואמרה "ספרי לי הכל כבר למה את מחכה".
קייט צחקה והתחילה לספר לה על הדייט אתמול "אז ככה, הגעתי למסעדה אתמול וחיכיתי מעל שעה, אבל מארק לא הגיע. הוא פשוט הבריז לי, הזין הקטן. הלכתי משם בעצבים ונתקלתי במישהו ודיברנו קצת. אחר כך הלכנו קצת אליו לדירה, דיברנו, צחקנו, הכרנו אחד את השניה, קוראים לו דין והוא ממש ממש חמוד ואז גם נשארתי לישון וקבענו סוג של דייט שני והחלפנו מספרים"
YOU ARE READING
Little Tommo 3: The Break
Fanficדה ברייק- עונה 3 לפאנפיק "ליטל טומו". אחרי שהלהקות לקחו זמן בנפרד אחת מהשניה, הן חוזרות ובגדול. אז מה מצפה לנו העונה הזאת? אנשים חדשים? הפתעות שלא ציפיתן להן? אולי פרידות? בשביל לדעת יותר, תתחילו לקרוא.