‼️אזהרה: פרק קיטשי ומרגש לפניך
The break 27
-ביום למחרת-
•נקודת מבט כללית•הארי קם למגע של ידיים חמות על החזה והידיים שלו.
הוא פקח את העיניים שלו והסתכל על אמה.
"בוקר טוב" היא אמרה לו בחיוך.
"בוקר טוב" הוא ענה לה."לקח לך הרבה זמן לקום. מתי הלכת לישון?" אמה שאלה.
"בקושי ישנתי, הייתי יותר מדיי לחוץ" הארי הודה.
"למה?"
"בגלל שהיום זה השלוש שנים שלנו" הארי אמר.
אמה חייכה ואמרה "אני מתרגשת כל כך"."גם אני. תכננתי שנצא רק בערב אז יש לנו את כל היום בשביל לא לעשות כלום"
"אוקיי" אמה אמרה.
"מה השעה?" הארי שאל.
"אחת עשרה בבוקר" אמה אמרה.
"וממתי את ערה?" הארי שאל.
"מעשר. ניסיתי להעיר אותך איזה שתי דקות ואז אמרתי לא נעיר אותו אז ראיתי טלויזיה ואז ניסיתי להעיר אותך שוב""הו. מה את רוצה לעשות עכשיו?" הארי שאל.
"אולי נראה טלויזיה? הייתי באמצע הפרק של ג'יין הבתולה" אמה אמרה.
"איזה פרק?" הארי שאל.
"עונה 3 פרק 2" אמה אמרה.
"התקדמת בלעדיי?" הארי שאל."אתה סיימת את הפרק האחרון של עונה 2 ושם עצרת, לא המשכתי יותר מדיי בלעדיך, אתה יודע. בשעה מספיקים רק פרק וחצי"
"פספסתי הרבה?" הארי שאל.
"ברור שכן. זה ג'יין הבתולה, אתה יודע שיש מיליון דברים שקורים בפרק" אמה אמרה.
(וזה נכון זה פשוט מדהים אותי על הפרק הראשון קורים כל כך הרבה דברים)"טוב תעצרי עכשיו ותשימי שוב את פרק 1" הארי אמר.
"אוקיי"
"פל- אוקיי? חשבתי שאני אצטרך להתחנן שתשימי לי את הפרק"
"מה פתאום. לא היום" אמה אמרה.~
כשאמה והארי סיימו את פרק 1 ובאו להתחיל את הפרק השני הארי אמר לאמה "רציתי לדבר איתך על משהו"
"על מה?" אמה שאלה.
"סופיה אמרה לי שאת רוצה לעשות אומברה בשיער"
"הו, זה. כן חשבתי לעשות אבל רציתי לדבר איתך על זה לפני כן" אמה אמרה."למה? את לא בטוחה?"
"אני בטוחה, אבל רציתי לדעת מה דעתך על זה"
"דעתי היא שתלכי על זה" הארי אמר.
"באמת? אתה רציני?"
"ברור שאני רציני" הארי אמר."זה נהדר. אז מתי אני יעשה? אני רוצה לעשות בקרוב" אמה אמרה.
"יש לך תור לעוד שעה"
"מה" אמה היתה כל כך בשוק שזה אפילו לא יצא לה בתור שאלה.
"אל תהיי כל כך בשוק. יש לך תור לעוד שעה, תתלבשי עוד מעט ונצא" הארי אמר בגיחוך."רגע היית רציני? אני עושה עכשיו אומברה?" אמה שאלה.
"רציני ביותר" הארי אמר.
"תודה הארי, אתה החבר הכי טוב בעולם" אמה אמרה וחיבקה אותו.
"אין על מה, לאב" הארי אמר וחיבק אותה חזרה."אני רצינית, אתה עושה כל כך הרבה בשבילי. אני מרגישה רע שאני לא עושה לך דברים גדולים כאלה" אמה אמרה.
"אל תדאגי לגבי זה, אמה. אמרתי לך שאני מעדיף לקבל ממך את הדברים הקטנים והמשמעותיים" הארי אמר לה.
YOU ARE READING
Little Tommo 3: The Break
Fanfictionדה ברייק- עונה 3 לפאנפיק "ליטל טומו". אחרי שהלהקות לקחו זמן בנפרד אחת מהשניה, הן חוזרות ובגדול. אז מה מצפה לנו העונה הזאת? אנשים חדשים? הפתעות שלא ציפיתן להן? אולי פרידות? בשביל לדעת יותר, תתחילו לקרוא.