The break 16
-למחרת בבוקר-
•נקודת מבט כללית•"אמה קומי" הארי אמר.
"אני לא רוצה לקום" אמה אמרה.
"את חייבת" הארי אמר והרים אותה.הוא לקח אותה למקלחת והשאיר אותה שם לכמה דקות כדי שתצחצח שיניים וכו' (פיפי וזה לא צריך לפרט זה שגרת בוקר של כל אחת פה. מעכשיו נכתוב רק שגרת בוקר ותדעו שזה צחצוח-פיפי-להחליף מפיג'מה לבגדים נוחים אחרים שהיו יכולים להיות פיג'מה בעצמם)(חפרתי).
אמה יצאה מהמקלחת וירדה עם הארי למטבח למטה.
"בוקר טוב חמודים" סופיה, שישבה בפינת אוכל שצמודה למטבח, אמרה.
"בוקר סופיה" הם אמרו.אחרי כל השגרת בוקר המשעממת הזאת (שלא אפרט פה כי זה משעמם ויש לי פה פרק מעניין לכתוב) הם עלו למעלה חזרה לחדר וראו טלויזיה משהו כמו שעה (משעמם שוב אופס אבל חכו).
"אמה בואי נצא לאנשהו" הארי אמר.
"לאן?" אמה שאלה.
"פשוט תתלבשי" הארי אמר.
"בסדר בסדר" אמה אמרה.
הם התלבשו ועלו לרכב (הבטחתי מעניין) והתחילו לנסוע."לאן לעזאזל אתה לקוח אותי ככה בספונטניות?" אמה שאלה.
"את תראי" הארי אמר.
"אני הולכת לישון. תעיר אותי כשנגיע" אמה אמרה וחזרה לישון.~
"הגענו" הארי אמר וניער את אמה קצת.
"האז דיי היה לי חלום ממש ממש יפה" אמה אמרה.
"זה נחמד אבל עכשיו רדי מהרכב" הארי אמר בגיחוך."אתה לא רוצה לשמוע על החלום היפה שלי?" אמה שאלה, פותחת את האבזם של החגורה ויוצאת.
"אחר כך, בטח"
"הארי למה אנחנו בשדה תעופה לעזאזל?"~
"עדיין לא אמרת לי למה אנחנו פה" אמה התלוננה כשהם הגיעו לדיוטי פרי אחרי כל הבדיקות הבטחוניות.
"אנחנו טסים. מן הסתם" הארי אמר בגלגול עיניים."מתי הספקת לארגן לי מזוודה?"
"סופיה עשתה את זה, אתמול בלילה והיום כשראינו טלויזיה""ולמה לא אמרת לי על זה?" אמה שאלה.
"מה זה כל השאלות האלה?" הארי שאל בגיחוך.
"אני פשוט מופתעת, זה הכל"
"נהדר. זאת היתה אמורה להיות הפתעה""הארי השלוש שנים שלנו עוד שבועיים בדיוק. למה אתה לוקח אותי עכשיו ולא עוד שבועיים?"
"אחד, אם הייתי לוקח אותך ביום של השלוש שנים זאת היתה הפתעה?" הארי שאל."לא ממש, אבל-" אמה ענתה והארי קטע אותה ושאל "שתיים, את כבר תראי" הארי אמר בגיחוך.
"אני לא יכולה לחכות" אמה אמרה בגיחוך.~
"קומי. אנחנו נוחתים" הארי ניער את אמה.
"זאת הפעם השלישית שאתה מעיר אותי היום" אמה אמרה בעייפות וקצת כעס.
"את זאת שכל הזמן נרדמת לי" הארי אמר לה בגיחוך.
YOU ARE READING
Little Tommo 3: The Break
Fanfictionדה ברייק- עונה 3 לפאנפיק "ליטל טומו". אחרי שהלהקות לקחו זמן בנפרד אחת מהשניה, הן חוזרות ובגדול. אז מה מצפה לנו העונה הזאת? אנשים חדשים? הפתעות שלא ציפיתן להן? אולי פרידות? בשביל לדעת יותר, תתחילו לקרוא.