The Break / פרק 35

287 29 51
                                    

The break 35

ביום למחרת, כשהארי וליאם הרגישו יותר טוב, אמה הציעה שכולם יצאו קצת מהבית ויפסיקו להיות כאלה עצלנים שנדבקים לספות.
"לאן כבר נלך?" נייל שאל.
"לא יודעת. לכל מקום. העיקר לא להישאר בבית" אמה אמרה.

"נפתח פארק שעשועים חדש לפני איזה חודש. אומרים שהוא ממש טוב. רוצים ללכת?" סופיה שאלה.
"פארק שעשועים? אנחנו נראים לך בני 5?" נייל שאל.
"אתם נוטים להתנהג כמו בני 5. חוץ מזה, זה ממש לא רק לילדים קטנים. זה פארק בסגנון אפטלינג" סופיה אמרה.

(אפטלינג: פארק שעשועים בהולנד. מהטובים בעולם. לקריאה נוספת, כנסו לויקיפדיה)

"אני בעד" אמה אמרה.
"זה ממש מגניב. אנחנו לא שואלות אותכם אפילו. אתם באים וזהו" סופיה אמרה.
"בואי ניקח איתנו את זאין" אמה הציעה.
"זאין? זאין מאליק? זאין ה 'אני עסוק לאחרונה' מאליק?" נייל שאל.
"אז מקסימום הוא יגיד לנו לא. זה לא סוף העולם" אמה אמרה.
"בסדר. תתקשרי אליו, נתלבש ונצא" נייל אמר.

~

אחרי הארגונים והשיחה לזאין, שבה זאין אמר להם שהוא יבוא איתם, הם יצאו כולם לפארק שהיה בערך שעה נסיעה מהדירה שלהם.
"למה הכל חייב להיות כל כך רחוק מאיתנו?" נייל שאל באנחה.

אף אחד ברכב לא התייחס למה שהוא אמר אז הוא גלגל עיניים ועבר להתעסק עם הטלפון שלו בשביל להעסיק את עצמו.
הוא עשה את זה במשך כל הנסיעה, סתם רואה שטויות ביוטיוב, רואה שטויות באינסטגרם וקורא שטויות שהוא רואה.

~

כשכולם הגיעו לפארק, הדבר הראשון שהם עשו זה לבחון כל דבר. הכל היה כל כך צבעוני וגדול, המקום היה כמעט מלא לגמרי והם היו צריכים לנסות להידחס בין האנשים ולדאוג שלא יזהו אותם ובעיקר לדאוג שהם נשארים אחד ליד השני.

זה כמובן לא הצליח. בגלל ש, בואו נודה באמת, איך אפשר שלא לזהות את קבוצת האידיוטים האלה ממרחק?
ברגע שהם קלטו שזיהו אותם הם הבינו שהם לא יצליחו לצאת מהמקום הזה בשלום אם הם לא יתנו לטירוף קצת יחס.

אז ברגע שהם סיימו, מה שהיה איזה שעה אחר כך בגלל שהבנות הצווחות פשוט התעקשו על כל דבר קטן, הם ניסו לבלות כמו אנשים נורמליים.

"בואו נלך לרכבת הרים" אמה אמרה.
"ממש לא" זאין מיהר להגיד.
"למה? אני גם רוצה רכבת הרים" נייל אמר.
"כי אני לא רוצה" זאין אמר.
"כי זאין מפחד מרכבות הרים" ליאם אמר.
"זאין ינמושה" אמה אמרה.
"אני לא נמושה אני פשוט לא רוצה לעלות לזה" זאין אמר בגלגול עיניים.

אמה הרימה גבה ואמרה "טוב, אז לא תתנגד להתערבות"
"למה את מתכוונת?" זאין שאל וכל השאר הקשיבו מסקרנות.
"אם אתה משתפן ולא עולה על הרכבת הרים הזאת אתה חייב עד מחר להשיג לי את השמלה של ג'יג'י ולא אכפת לי באיזו דרך, ואם אתה כן עולה אני מעלה תמונה שלך לאינסטגרם שלי וכותבת שאתה המלך שלי. מוסכם?" אמה שאלה.
"מוסכם" זאין אמר.

Little Tommo 3: The BreakWhere stories live. Discover now