The Break / פרק 18

381 39 38
                                    

תהנו מהפרק ונשמח להצבעות ותגובות.

The break 18

-למחרת בבוקר-

נייל נכנס לחדר של סופיה וליאם, וראה ששניהם ישנים.
הוא התיישב ליד ליאם והציק לו עד שהוא קם.

"מה אתה רוצה?" ליאם שאל.
"אממ.. בדרך כלל אני מספר לאמה מה היה עם דיאנה אבל היא לא עונה לי אז חשבתי שאני יספר לך" נייל אמר בהיסוס.
"הו, אוקיי" ליאם אמר והתיישב, השמיכה עדיין מכסה אותו.

"אני צריך גם חוות דעת נשית אז תעיר את סופיה" נייל אמר.
ליאם העיר את סופיה, מה שלקח קצת זמן, ושניהם ישבו והקשיבו לנייל.

"אז ככה, לקחתי אותה למסעדה יוקרתית כזאת, ודיברנו על מלא דברים והכל וזה, וכשחזרנו הביתה איכשהו יצא ששכבנו שוב"

"וזה טוב?" ליאם שאל.
"אני לא יודע. מצד אחד אמרנו שלא נמהר אבל מצד שני אמרתי את זה לפני כמה חודשים" נייל אמר.
"אני חושבת שזה בסדר גמור" סופיה אמרה.

"כן?" נייל שאל.
"כן. אני חושבת שהמערכת יחסים שלכם עכשיו יותר טובה וחזקה מפעם"
"כן זה נכון" ליאם הסכים.

הטלפון של נייל צלצל (אבל לא צלצול של טלפון, צלצול של הודעה) והוא הסתכל על המסך ואמר "זאת אמה. טוב ביי חמודים" ויצא מהחדר של ליאם וסופיה.

"אני מתנחמת בעובדה שלא רק לנו היה לילה מהנה" סופיה אמרה לליאם ושניהם צחקו.
"שמעתי אותכם ישובבים" נייל נכנס לחדר ואמר להם.

"למה יצאת אם אתה נכנס?" ליאם שאל.
"יצאתי כי רציתי ללכת וחזרתי כדי להראות לכם מה היא כתבה"

"מה אמה ענתה לך?" סופיה שאלה.
"היא כתבה לי 'אז אני מבינה שאין לזין שלך תקופת יובש' עם סמיילי בוכה מצחוק"
(אמה האיידולית שלי)

"וואי כל כך" סופיה אמרה וצחקה.
"אל תעודדי אותה סופיה" נייל אמר ונכנס לחדר.
"אני מעודדת אותה כי אמה המלכה"
(למה חברות שלי הן לא כמו סופיה שאומרת על אמה שהיא המלכה כאילו סופיה אהבה שלי)

"בואי נקליט לה" נייל אמר והקליט.
"אמה, שנינו יודעים שגם לזין של הארי אין תקפת יובש. דבר שני סופיה אמרה שאת המלכה" הוא הקליט וצחק.

כמה שניות אחרי זה אמה שלחה הקלטה חזרה "אני יודעת שאני המלכה לול. סופיה החיים שלי בלב תגיד לה שאני מאוהבת בה"

"אמה טומלינסון היא ילדה מיוחדת, רק חבל שהיא קצת חיה בסרט" נייל הקליט וצחק.
"נייל הורן הוא פוץ מחומצן, יש לו פחות איי קיו מלחרצן" (כאילו חרצן של פירות)

"אמה טומלינסון סטיילס לעתיד. אני שמח שהיא רואה אותי רק בתור ידיד"
"מה נראלך ידידי הטיפש, כשאחזור אבעיר את חדרך באש"

Little Tommo 3: The BreakWhere stories live. Discover now