The Break / פרק 2

664 59 104
                                    

באיחור של יום אבל מזל טוב לאמה שלנו שחוגגת 23🎊🎉 (כן היא נולדה באחד באפריל)

The Break 2

•נקןדת מבט כללית•
עברה חצי שעה מאז שיחת הטלפון של הבנות עם הארי. הוא ולואי מכינים את הפאנקייקים לאמה.

נייל וזאין ראו טלויזיה. הם עשו רעש נוראי, צעקו וצחקו, שמו את הטלויזיה על ווליום גבוה באופן מחריד, והארי לא יכל לשמוע את עצמו מרוב הרעש.

זאת הסיבה שהוא לא שמע את הדלת נפתחת. הוא לא שמע שאמה נכנסה בשקט עם שאר הבנות והוא לא שמע שהיא התגנבה מאחוריו.

היא חיבקה את המותניים שלו, גורמת לו להסתובב בבהלה ולהיאנח בהקלה כשראה שזו היא.
הוא חיבק אותה חזרה, התקרב לאוזן שלה בשביל שתשמע למרות הרעש, ואמר לה "התגעגעתי אלייך".

נייל וזאין סוף סוף טרחו להנמיך, בגלל שסופיה צעקה עליהם שזה מעצבן.
"התגעגעתי אלייך גם" אמה אמרה לו בחיוך.
הוא הניח יד אחת מתחת לסנטר שלה ונישק אותה, גורם ללואי לחייך אבל להפריד אותם בעדינות.

"האז תתנשקו אחר כך, תבדוק מה עם הפאנקייקים" לואי ביקש בשקט, לא רוצה שהארי או אמה יכעסו במקרה.
"אוקיי" הארי אמר וחזר להתעסק בפאנקייקים.

אמה קפצה על לואי בחיבוק, ושניהם התחבקו עד שהארי אמר להם שהפאנקייקים מוכנים.
(דיי נו למה צריך לכתוב את זה כלכך הרבה פעמים אני מיואשת מתתי ביי)

לואי הלך לנייל וזאין, והארי ואמה לקחו את הפאנקייקים והנוטלה לחדר ואכלו שם.
אחרי שהם סיימו הארי הניח את הצלחת על הרצפה, והוא ואמה נשכבו מחובקים ודיברו.

"תודה על הפאנקייקים, האז" אמה אמרה.
"בבקשה. איך הם היו?"
"מושלמים" אמה אמרה בחיוך ילדותי.
"עשיתי אותם יותר מתוקים מפאנקייקים רגילים" הארי אמר לה.
"אז בגלל זה הם היו ככה טעימים" אמה אמרה בצחקוק.

הארי הנהן והסתכל עליה בחיוך, ואמה הסתכלה עליו ושאלה "למה אתה מסתכל עליי ככה?" בחיוך ביישני.
"כי את חמודה" הארי אמר לה.
"לא אני לא" אמה אמרה בטון ילדותי חמוד.

"זה היה חמוד" הארי אמר לה בחיוך.
"אני לא חמודה אני סקסית" אמה אמרה לו.
"את מצליחה לשלב גם וגם" הארי אמר.
"אוי תודה" היא אמרה לו בחיוך מבוייש.

הארי צחק והצמיד את השפתיים שלהם, יד אחת שלו אוחזת את המותן של אמה כשהשנייה על הלחי שלה.
הוא עלה מעליה כשיד אחת שלו תומכת בגופו, והם המשיכו להתנשק.

הארי הכניס את לשונו לפיה של אמה, היא סיבכה את ידיה בשיער של הארי.
ואז נייל נכנס לחדר והם התרחקו בבהלה.

"דאמט, נייל" אמה אמרה בהתנשפות.
"אני שונא אותך" הארי קבע, מתנשף גם הוא.
"אני מצטער, אבל רק רציתי לבדוק אם אתם כאן כי לא ראינו לאן הלכתם וחיפשנו אותכם" נייל אמר בטון מתנצל.

Little Tommo 3: The BreakWhere stories live. Discover now