The break 30
-יום למחרת-
"אתה מודע לזה שמחר יש ללואי יום הולדת?" אמה שאלה.
"יאפ" נייל אמר כשהתכרבל יותר לתוך המצעים של אמה."תפסיק להירדם לי ותעזור לי לבחור משהו ללבוש" אמה אמרה.
"מה את רוצה ממני? את כבר עושה את זה בעצמך. תקראי לסופיה או קייט או משהו" נייל נאנח ועצם עיניים.
"לא נעים לי להציק לסופיה, וקייט מסרבת לדבר איתי" אמה אמרה."למה?" נייל שאל.
"אני באמת לא יודעת. אין לי מושג מה לעזאזל עשיתי לה" אמה אמרה.
"אולי פגעת בה?" נייל שאל.
"מה כבר יכולתי להגיד לה? מה כבר יכולתי לעשות?" אמה שאלה.
"אולי זה דווקא משהו שהיא ציפתה ממך לעשות או להגיד ולא עשית או אמרת" נייל אמר ומשך קצת את השמיכה."נייל דיי למשוך לי את השמיכה קר לי" הארי התלונן חצי מתוך שינה.
"סליחה" נייל אמר וכיסה את הארי.
"אולי במקום לריב על השמיכה תישנו יותר קרוב אחד לשני?" אמה הציעה.
"אני לא ישן" נייל אמר."מה אכפת לי. אם כבר אתה תופס את החלק שלי במיטה לפחות אל תפריע לחבר שלי לישון" אמה אמרה.
"הו איזה חמודה, את דואגת להארי והכל" נייל אמר.
"ברור שאני אדאג לו" אמה אמרה.
"הווו איזה חמודה" הארי אמר בחיוך."תודה, עכשיו פחות להחמיא ויותר לדבר על מה אני אעשה בנוגע לקייט" אמה אמרה בגיחוך.
"אני חושב שתנסי לדבר איתה" נייל אמר.
"היא כבר אמרה שהיא ניסתה" הארי אמר.
"כן, היא פשוט מסרבת לדבר איתי" אמה אמרה."אולי תנסי עוד פעם?" נייל שאל.
"נייל, אתה יודע משהו?" אמה שאלה בבלבול.
"לא. אני מבולבל בדיוק כמוך" נייל אמר.
"זה חשוד שאתה מנסה לגרום לי לדבר איתה ומתעקש על זה כל כך" אמה אמרה."אני פשוט לא רוצה שתעשי טעות. יכול להיות שכל מה שהיא צריכה זה שתדברי איתה וחבל שהחברות שלכן תהרס מחוסר תקשורת" נייל אמר.
"טוב, אני אנסה לדבר איתה" אמה אמרה.
"יופי" נייל אמר.~~
"קייט את מוכנה להסביר לי למה את שונאת את אמה כל כך?" סופיה התפרצה לחדר של קייט ושאלה.
"היא אמרה לך?" קייט שאלה באנחה.
"את רצינית? אני רואה בעצמי איך את מתנהגת אליה מגעיל. אני לא צריכה שהיא תגיד לי" סופיה אמרה."טוב, זה ממש לא עניינך, סופיה" קייט אמרה.
"זה ענייני כי היא חברה שלי ואת שונאת אותה בלי שום סיבה הגיונית" סופיה אמרה.
"סופיה תעשי לי טובה ותתעסקי בעניינים שלך. את כל הזמן מנסה לפתור את העניינים שלנו אבל תני לי להזכיר לך שאת לא אמא שלנו. בעצם, את רחוקה מזה ועדיף ככה. גם ככה כולכם פשוט עולים לי על העצבים בזמן האחרון" קייט אמרה בגלגול עיניים."למי ואיך את חושבת שאת מדברת חתיכת כפויית טובה?" סופיה שאלה.
"אלייך, סופיה. תתמודדי עם זה שלא כולם אוהבים אותך כל כך ועם זה שפשוט נמאס לי מכולכם" קייט אמרה."את יותר ממוזמנת ללכת מפה אם נמאס לך מכולנו" סופיה אמרה.
"את מגרשת אותי? גם אני גרה פה זמנית כמו כולכם אם שכחת" קייט אמרה."בהתחשב לזה שאת שונאת את כולנו בלי סיבה ואלה הבנים שמשלמים את השכירות של הדירה אנחנו בהחלט יכולים להעיף אותך מפה, וגם לעשות את זה ממש עכשיו אם נרצה" סופיה אמרה.
"את יודעת מה? אם את חושבת שאני לא רצויה כאן אני אעזוב. מחר" קייט אמרה."מחר זה היום הולדת של לואי. את תהרסי את היום שלו אם תעזבי מחר" סופיה אמרה.
"אז מה את רוצה שאני יעשה?" קייט אמרה.
"תעזבי עוד היום" סופיה אמרה."מה?" קייט שאלה בקול.
"מה קורה פה?" ליאם נכנס לחדר של קייט ושאל.
"סופיה אמרה לי לעוף מהדירה עוד היום" קייט אמרה."לפני שאת מוציאה אותי כלבה תגידי מה את עשית שגרמת לזה" סופיה אמרה.
"מה עשית קייט?" ליאם שאל.
קייט לא ענתה לליאם, וסופיה נאנחה."תקשיב, לא רק שהיא שונאת את אמה בלי סיבה, היא אמרה שנמאס לה מכולנו ואמרה כמה דברים ממש פוגעים" סופיה אמרה.
"קייט, עם איך שזה נראה כדאי שתעזבי" ליאם אמר."לעזוב?" נייל שאל כשנכנס לחדר.
"כן. מסתבר שהיא לא שונאת רק את אמה, היא שונאת את כולנו ולא יכולה לסבול אותנו אז סופיה אמרה שכדאי שהיא תלך מהדירה" ליאם אמר."את יודעת, ניסיתי להגיד לאמה שתנסה לדבר איתך ושתיתן לך עוד הזדמנות, אבל ממש לא מגיע לך" נייל אמר.
"ממש מרגש. אם תסלחו לי, אני אורזת את החפצים שלי ועפה מפה" קייט אמרה בגלגול עיניים.
סופיה, ליאם ונייל יצאו מהחדר של קייט. סופיה וליאם הלכו לסלון ונייל הלך לחדר של אמה."את זוכרת שאמרתי לך לתת לקייט עוד הזדמנות ולדבר איתה?" נייל שאל.
"זה היה לפני כמה דקות, ברור שאני אזכור" אמה אמרה.
"אז תשכחי מזה. היא כלבה" נייל אמר."מה?" אמה שאלה.
"אתם יכולים לדבר טיפה יותר בשקט?" הארי ביקש.
"הארי אתה חייב לשמוע את זה גם" נייל אמר.
"אוקיי" הארי אמר והתיישב."מסתבר שקייט לא שונאת רק אותך. היא שונאת את כולנו. סופיה דיברה איתה וקייט אמרה את זה אז סופיה אמרה לה שהיא לא נשארת פה איתנו" נייל אמר.
"היא לפחות אמרה למה?" אמה שאלה.
"היא אמרה שנמאס לה מכולנו" נייל אמר.
"אז טוב שהיא עוזבת" אמה אמרה.
"והיא עוזבת עוד הערב" נייל אמר.
"עדיף ככה" אמה אמרה.
"לגמרי" הארי אמר."אגב היום הולדת של לואי מחר" נייל אמר.
"כן, אני יודעת. אני והארי קנינו לו משהו ממש חמוד" אמה אמרה."אם כבר דיברנו על לואי, אתם חושבים שזה שקייט שונאת את כולנו ובמיוחד אותך אמה, בלי להעליב, זה ישפיע על הקשר של לואי עם סקיי בגלל שסקיי אחות של קייט?" הארי שאל.
"אני לא יודעת, אבל אני חושבת שסקיי לא כזאת. היא לא תתן לזה להשפיע על הקשר שלהם. הם לא סתם זוג, הם מאורסים" אמה אמרה."טוב בכל מקרה, אני הולך לחדר של דיאנה" נייל אמר והלך לדלת.
"אולי כבר תקרא לה לפה? אני לא רואה אותה הרבה וזה מוזר כי אנחנו גרות באותו בית" אמה אמרה."טוב, אני אלך לשנייה לקרוא לה ואני הולך גם למטבח, אם אתם רוצים משהו לאכול" נייל אמר.
"זאת בכלל שאלה? תביא משהו" אמה אמרה בגיחוך.
"טוב"——
ראיתם איך אני משתפרת בזמני העלאות?
מסתבר שאנחנו כותבות את העונה הזו כבר בערך שנתיים אז הגיע הזמן להזרדרז עם הפרקים..
YOU ARE READING
Little Tommo 3: The Break
Fanfictionדה ברייק- עונה 3 לפאנפיק "ליטל טומו". אחרי שהלהקות לקחו זמן בנפרד אחת מהשניה, הן חוזרות ובגדול. אז מה מצפה לנו העונה הזאת? אנשים חדשים? הפתעות שלא ציפיתן להן? אולי פרידות? בשביל לדעת יותר, תתחילו לקרוא.