Keyifli okumalar ; )
Dediğine şaşırmış oldum ama sözlerinin devamı beni eski halime geri döndürdü.
"Çünkü umrumda olmak zorundasın.sonuç olarak aynı evde yasıyoruz."
"Haklısın benim çocukluğum."dedim daha fazla uzatmak istemediğim için konuyu bu şekilde kapattım.
Karşılığında bana;"İyi."dedi.
Bende yoluma devam etmek için arkamı ona döndüğümde itiraz etti.
"Kırgınlığın geçtiğine göre benimle geliyorsun."
"Neden? Öyle bir kural mı var"
"Hayır ama ben-
Emre'nin lafını biri kesince ikimizde sesin geldiği yöne kafamızı çevirdik.
"Ceydayı ben götürürüm."
Onun burada ne işi var.yoksa oda mı bizim okuldaydı.umarım öyle bir şey yoktur.bu kim derseniz tabii ki
Bu Eren'di.aslında o gün beni öyle göstermeseydi, sırf Emre'yi sinir etmek için onunla gidebilirdim.ama eğer böyle birşey yaparsam Emre'nin benim için düşündüğü kız profilini doğrulardım."Onunla gitmek istiyorsan gidebilirsin."dedi emre arabasına yönelerek,Eren de bu durumun Olmasını bekliyormuş gibi bana hadi gidelim dercesine kafası
Arabasına doğru işaret etti.Emre'nin Arabasına yönelerek;
"Hayır ben Emre'yle gitmek istiyorum."
Bu cevabım ikisini de şaşırtmış olacak ki bana kaşlarını çatarak bana baktı.
Şaşırmaları saçmaydı.eğer Eren'le gitmiş olsaydım asıl yanlış olurdu.
"Ne-neden bu kadar şaşırdınız."dedim
Emre dudağını bilmiyorum diye dudaklarını şekillendirdi.Emre'nin arabasına onun Şaşkın bakışlarından dolayı ondan önce bindim.
"Bir gün buluşalım güzellik!"Eren'in seslenmesiyle gözlerimi devirdim.bu yaptığımın,
Emre'nin hoşuna gittiğini gördüm.15 dk sonunda eve vardık.Emre'yle hiç konuşmadan yukarı çıktık.odama geçince yani Esra'yla kullandığım odaya girdim.Girmemle Esra'nın önüme atlayıp soru sıralaması bir oldu.
"Neden geç geldiniz? İki gündür abimle çıkıp çıkıp nereye gidiyorsunuz? İlişkiniz nasıl gidiyor? Hii kavgamı ettiğiniz yoksa?"dedi tek nefeste.
"Öyle birşey yok! Nefes al."
"O zaman neden her zaman be-
"Aynı okulda olduğumuza göre..."
"Anladım.ben de sevinmiştim."
"Senin adına üzüldüm.ama öyle birşey olmayacak."
"Belli olmaz"
İki hafta boyunca herşey tekdüze geçmişti.emre neredeyse ya geç geliyor ya da gelmiyordu.iki hafta içinde inci'yle okul dışında sadece bir kere buluşmuştuk.artık bana çok sıkıcı geliyordu buralar.benim hayalim böyle bir üniversite hayatı yaşamak değildi.
Herşeyden önce iyi bi ev arkadaşı isterdim.beraber pijama partileri Yapacağım,gezip tozacağım,ders çalışırken dedikodu yapacağım ama ilk günden bu hayalim suya düşmüştü.Emre gibi biriyle aynı evde yasıyordum.aslında o kadar sıkıcı gözükmüyor ama aramızda herhangi bir ilişki olmadığı için bana öyle geliyordu.acaba onunla arkadaşlık kurmak istesem iyi bir arkadaşlık kurabilirmiyiz.Kendimle kısa bir süre dertleştikten sonra okula gitmek için yatağımdan tembelce indim.her zaman ki işimi hallettikten sonra dolabımdan sade birkaç parça elbise seçtikten sonra aynı makyajımı yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV SAHİBİM
Teen FictionAğzımdan istemsizce çıkacak olan kelimeleri sıraladım. "Parfümün güzel kokuyormuş." Ona ilk itirafım üstüne Düşerken olmuştu.Bakalım daha neler neler itiraf edeceğim ona... Emreden; Onunla ilk ilkim annemin bana atmadığı terliği atmasaydı. Bakalım d...