8.BÖLÜM:Benzerlik

3.9K 176 19
                                    

Yeni bir bölüm daha!!
Anlatım bozuklukları,Yazım yanlışları ve noktalama işaretleri varsa kusura bakmayın; )

Sizi seviyorum💕
Keyifli okumalar; )

O ne dedi öyle?

Sevgilim dedi.

Ama neden böyle birşey yaptı ki? Anladık Arda'yı  sevmiyorsun da ne diye bizi içine sokuyorsun.emreye sorarcasına baktım.bana cevap vermeden kolunu omzuma atıp saçlarıma öpücük kondurdu.ben hala şok etkisindeyim.Beyefendi gelip kolunu omzuma atıyor yetmezmiş gibi bide öpüyor.sinirle ayağımı yere vurdum.
Vurmamla Arda konuştu.

"Bakıyorum da küçük hanım bundan hiç memnun değil!"dedi memnun bir ifadeyle,Emre'ye bakınca zor durumda olduğunu görüyordum.hemen bir hamle yapıp konuştum.

"Bence yanlış görüyorsun."dedim ve bende emre gibi onu yanaklarından öptüm.öper öpmez pişman oldum.bu kadarına gerek yoktu.arda dahil olmak üzere herkes şaşkınca bana bakıyordu.
Ben nasıl bu işin içinden çıkacaktım.

Arda şaşkınlığını üzerinden atıp bana göz kırparak yanımızdan uzaklaştı.gider gitmez emreden uzaklaşıp ona hesap sordum.

"Neden böyle birşey yaptın!"

"Aslında ben pek birşey yapmadım.ama belli ki sen şimdiden baya kaptırdın kendini."dedi alayla...

"Seni zor durumda bırakmamak için ben öyle davrandım.ama belli ki sen başka yerlere çekmişsin.beni şimdiden pişman ettin."

"Ben öyle demek istemedim."

"Neyse bir an önce şu saçma oyunu bitirmek istiyorum."

"Saçma mı? Bu kadar ağrına gideceğini düşünmemiştim."

"Ağrıma gittiğinden değil başka yerlere çekmenden rahatsız oldum."

"Bir daha yapmam."dedi konuyu kapatmak ister gibi...

"Tamam o zaman madem sorun yok yarın hep beraber dışarıda yemek yiyelim."incinin teklifi üzerine ona döndük.ardından deniz atıldı.
"Çok güzel bir fikir bence de gidelim."
Emre'yi umursamadığım için Özgür ve cana döndüm.

"Pek umrumda değil!"dedi Özgür omuz silkerek, canda
"Farketmez"dedi

"Tamam o zaman gidelim herkese göre hava hoş!"

"Biz neciyiz burada"dedi emre farkedilmek ister gibi...

"Dış kapının dış mandalı!"

"Sence de bana karşı biraz ağır konuşmuyor musun?"dedi düşünceli bir şekilde...

"Özür dilerim."

"Özür dilemekle Geçmiyor bana yarın ki yemekte eşlik edersen affederim."

"Am-

"İtiraz istemiyorum."

"Tamam kabul."

"O zaman yarın görüşürüz civciv!"dedi arkasını dönerek, civciv demesi beni fazla rahatsız etmedi. Genelde olsa sinirlenirdim ama nedense şimdi umurumda değil.

Neden olacak? İlgi duyduğun için olabilir mi?

Ne alakası var ya sus! Onu tınlamıyorum.

                                  ***

Dersler bitince bahçede Emre'yi beklemek istedim.Nasıl olsa bir yerden süper kahraman gibi çıkıyordu.
Emre'yi yaklaşık 15 dakikadır bekliyorum ama ne gelen var ne giden...

EV SAHİBİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin