Keyifli okumalar
Emanet ne ya ben kimsenin emaneti değilim !!
"Ne ara beni sana emanet ettiler daha seni tanımıyorum bile sen de bebni tanımıyorsun"dedim
"Ama ben seni tanıyorum Ceyda sadece sözümü dinle ! dedi.
"Nereden beni tanıyorsun ? ünlü oldum da haberim yokmuş tövbe tövbe
Çekil önümden !"dedim ve yürümek için hamle yapacagım Sırada kolumdan sıkıca tuttu."Bırak kolumu evime gideceğim "dedim
"Peki karışmıyorum sen istedin"dedi ve arabayı çalıştırıp gitmeye hazırlandı ama ben gidemezdim.gururumu ayaklar altına almam gerekti bir kereliğine bile olsa arkasından bağırdım.
"Dur ! gitme tamam gelmek istiyorum"
Camdan çıkıp bağırdı
"Ne oldu eski türk filmlerine bağlamanın sebebi ne"diye sordu alayla
Saçma bir cevap vererek
"Senin toton"dedimKaşlarını çatarak
"O ne be !"dedi"Sen bilmezsin"dedim ve arabaya bindim.
Yarın dersler başlayacak bu yüzden eve gidip bir an önce uyumak istiyordum.
Zaten uyumak üzereydim. emre beni uyandırmaz da filmlerdeki gibi taşır diye umarak uykuya daldım."Ceyda! Ceyda uyansana kızım ne kadar ağır bi uykun var senin ya bela oldum başıma"
Tekrar dürtülünce beni taşımamaya kararlı olduğunu farkettim ve uyku sersemi taklidi yapıp uyandım,
"Ne var sen kimsin ne yapıyorsun bana"dedim
"Sana birşey Yaptığım yok anladık uyuyorsun sarhoşluk ne alaka"dedi.
Sonuçta uyumuyorum değil mi cevap vermeme gerek yok yani!
Sersemleşmiş bir şekilde arabadan inip merdivenleri çıkmaya başladım.
***
Güneş'in tatlı ışınlarıyla gözlerimi açtım.alarm demicem çünkü dün akşam uyuyakaldığım için alarmı kurmadım.alarmı kurmadığıma göre
kesin geç kaldım.saate baktığımda hâlâ hazırlanmak için vaktimin olduğunu gördüm.hemen yataktan kalkıp banyoda ki işlerimi hallettim.ardından Emre'ye hak vermiş olucam ki dolaptan açık bir kot pantolon ve üzerine v yaka beyaz yazılı bir t-shirt giydim.sonra dudağıma parlatıcı ve gözlerime rimel sürdüm. ardından saçlarımı kabarık olmadıgı için salık bıraktım.kapıya doğru ilerlediğimde Emre'nin bizim okulda okuyor ihtimalini düşünerek onun odasına gittim.kapısını açtığımda üstü çıplak bir biçimde sigara içtiğini görünce hemen aynı hızla kapıyı kapattım.
Aklıma Esra geldi en iyisi onun gidip söylemesi daha iyi olurdu sonuçta abisiydi.Esra'dan rica ettikten sonra emre hazırlandı ve birlikte aşağı indik.
Merak ettiğim soruyu daha fazla içimde tutamayarak sordum."Bizim okulda mısın ?"
"Ne ara sizin okul oldu ben senden 1 sene önce geldim."dedi hem laf sokarak hem de cevabımı vererek zaten insan gibi konuşmazdık.
Okula gelince bana dönüp
"Sen önden git ben sonra gelicem""Neden"dedim.
Niye merak ediyorsun ki onu yoksa-
Hayır sus ! Adı üstünde merak ne diye mana çıkartıyorsun.işine bak!
İşim bu canım, hem sen niye bu kadar kızdın ki?
Tamam sen önüne dön!
İç sesimle biraz sohbet ettikten sonra Emre'nin bana uzaylıymışım gibi baktığını gördüm.niye bakıyorsun tarzında kafamı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV SAHİBİM
Roman pour AdolescentsAğzımdan istemsizce çıkacak olan kelimeleri sıraladım. "Parfümün güzel kokuyormuş." Ona ilk itirafım üstüne Düşerken olmuştu.Bakalım daha neler neler itiraf edeceğim ona... Emreden; Onunla ilk ilkim annemin bana atmadığı terliği atmasaydı. Bakalım d...