12.BÖLÜM:Hediye

3.6K 176 14
                                    

Keyifli okumalar;)

Gerçekten dengesizdi.Daha sabah benimle okula gelmeyi redden kişi şimdi benim yanıma geçip oturmak istiyor.

Ben ona şaşkınca bakarken Buğra ve deniz çoktan toz olmuştu.Demek ki emre abilerinin sözünü hemen dinliyorlardı(!)

"Ne bu şimdi!"

"Senin yanına benden başkası oturamaz."

"Allah Allah o niyeymiş."
Dedim tek kaşımı kaldırarak.

"Sen tek kaşını kaldırabiliyor muydun?"

"Evet ne sandın."dedim ve her iki kaşımı ayrı ayrı kaldırarak küçük bir Show yaptım.

"Tamam Ceyda, Anladık yeteneklisin.yapma artık şu hareketleri."

"Tamam tamam yapmayacağım kıskanma!"

"Ee diyorum artık yanımdan kalkar mısın?"

"Kalkmamı bu kadar çok istiyorsan, kalkacağım şimdi."dedi ve masanın Üzerindeki telefonu alıp kalktı.tam o sırada cebinden kırmızı dikdörtgen bir kutu düşürdü.

"Birşey düşürdün."

Kutuyu almadan çakmanın oturduğu masadan defter ve kalemini alıp geri yanıma oturdu.

"Şaka yaptım.senin bi lafından sözümden vazgececeğimi mi sandın."
Dedi ve hızlıca kutuyu elimden aldı.Benim sinir olduğum nokta bana salak kız demesiydi.yüzümü asarak beni anlayıp bir daha söylememesini umdum.zaten hemen başarılı oldum.

"Yüzünü niye astın şimdi?"

Cevap vermedim.aksine ona Sırtımı döndüm.

"Sana diyorum."

Yine cevap vermedim.ama bu sefer sandığım gibi olmadı.çünkü sinirlenmiş olacak ki kolumdan tutup beni sinirle kendine döndürdü.

"Sana ne oldu diye soruyorum!"

"Hiçbir şey olmadı."

"Bana cevap ver!"

"Bana her seferinde salak demenden nefret ediyorum."

"Ama öylesin."dedi hiç beklemediğim bir tepki göstererek.

"Salak bir kızla ne işin var?"

"Ben salak seviyorum."

"Ne!"

"Salak kızlar diyorum.onlar beni eğlendiriyorlar."

Bu söylediği sinirlenmemem için bir sebep değildi.Bu yüzden aynı yüz ifademi takındım.

"Hadi ama alınma!"dedi ve bana cebinden bir tane Çilekli sakız uzattı.işte bun dayanamadım.

"Dua et çileği yaratmışlar."

Çikolatalarımdan sonra en büyük tutkularımdan bir tanesi Çilektir.

"Çilek sever misin?"

"Hem de nasıl!"

"Bu kadar çok çabuk düzeleceğini bilseydim sana direk çilek getirirdim."

"Onu da getirirsin."

Bizim Emre'yle ilk insan gibi konuşmamızdı.Bunu da tahmin ettiğiniz gibi çakma böldü.

"Emree gel artık!"dedi e'yi uzatarak.

"Artık buradayım."

"Yaa emre ne buluyorsun şu kızda?"

Emreden önce ben davrandım.

"Bende ne buluyor bilmiyorum ama sende birşey bulmadığı kesin."

EV SAHİBİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin