9.BÖLÜM:Buluşma

4.1K 187 13
                                    


Keyifli okumalar; )

Mesajı görmemle donmuş gibi hareketsizce kaldım.böyle birşey beklemiyordum.sonuç olarak onu bu denli üzen bir kıza sırf benzediğim için sahiplenmesi akıl işi değildi.Bundan kurtulmanın bir yolu olmalıydı.Bunu tek başıma başaramayacağımı biliyordum.

"Ceyda! Ceyda! Kendine gel ne oldu? Ne gördün?"Emre'min telaşlı bir sesle sarsması sonucu biraz kendime geldim.

"O ba-bana mesaj atmış."dedim zar zor sesimi çıkararak...
Telefonumu elimden alıp mesajı seslice okumaya başladı.

Benden Kurtuluşun yok! Artık benimsin.

ARDA.

"ŞEREFSİZ!" Emre'nin sesi evde yankılanırken işin daha ciddi olduğunu anladım.

"Ne olacak?" Dedim gelecek cevabın beni mutlu etmesini bekler gibi...

"Hiçbir şey olmayacak."

"Ama bu mesaj..."

"Biliyorum.o hasta olduğu için arada böyle gelirler ona, ve seni gördükçe bu sık sık olacak.Bu yüzden fazla onun olduğu ortamlarda olmaman gerek.."

"Ya dediğin gibi olamazsa..."

"Ceyda fazla soru sorma! Şimdi git yat uyu!"dedi.

Bu sefer onun sözünü dinleyeceğim.ve her zaman ki gibi rahat davranacağım.
Odama geri döndüğümde ablam hala uyumamıştı. bana doğru gelip meraklı gözlerle soru sordu.

"Emre ile aranızda ne var?"

"Ne alakası var."

"Seni Fazlasıyla koruyor.eve geç geldiginde de baya endişelendi."

"Konuya hakim değilsin buket.Sandığın gibi birşey değil."

"Konu ne o zaman?"
Ablama da bildiğim herşeyi anlattıktan sonra yüzündeki tatmin olunmamışlık ifadesi hala duruyordu.

"Bunun onunla ilgisi yok! Eğer seni umursamasaydı kılını bile kıpırdatmazdı.Bence birşeyler var."

"Yok dediysem yok!"

"Şimdilik öyle olsun ama emre iyi bir çocuk onaylıyorum."dedi yorganını üzerine örterek...

***

Birinin bana bıkkın bir sesle seslenişiyle gözlerimi açtım.Beni uyandıran ses bu sefer alarm veya ablam değildi.Emre'ydi.

"Ne oluyor ya! Yine mi baskın. Sen niye beni uyandırıyorsun.ablam nerede?"

"Ablan çıktı.saatten haberin olsa beni Öpüp başının üstüne koyardın."

"Saat kaç?"dedim Öpüp başının üzerine koyma mevzusunu takmadan.

"14.07"

"NE!!"

"Ya Gördün mü? şimdi beni öp!"

"Rüyanda görürsün."

"Kendimi bilmiyorum ama bu kadar uykudan sonra sen bizi de öyle görmüşsündür rüyanda..."

"Ne diyorsun sen be Sapık!"dedim ve yerdeki terliği ona attım.

"Of ne yapıyorsun be vicdansız! Benim annem daha bana böyle terlik atmadı."

"Ne güzel sana ilkini yaşattım."

"Fazla konuşmada yemeğe gideceğiz.hatırlarsan bugün için herkes sözleşmişti."

EV SAHİBİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin