19.Bölüm part/1

3.4K 140 10
                                    


Arkadaşlar artık Bölümler part 1 part 2 şeklinde olacak.

Medya Ceyda'nın elbisesi(temsili)

Keyifli okumalar;););)

Yüzümde hissettiğim elle huzursuzca yerimde kıpırdandım.usulca gözlerimi açarken karşımda Emre'yi görmeyi beklemiyordum.Bir fısıltı gibi çıkan sesimle ismini seslendirdim.

"Emre..." En son bana hakaret eden emre değil mi bu? Ne oldu da şimdi böyle başucumda dikilmiş bana tüm uysallığıyla bakıyor.

"Ne yapıyordun burada? Senin çakmanın yanında olman gerekmiyor mu?"dedim kinaye yaparak.

"Beni affet,hata yaptım. O or*spunun oyununa geldim."dedi yüzündeki pişmanlığı bariz belli ederek.ama benim hemencecik kestirip atmaya niyetim var mıydı?

Asla!
Önce burnunu şöyle bir sürtmemiz lazımdı.

"Evet,hata yaptın.peki...ben senin hatalarının sonucunu çekmek zorunda mıydım?senle olan konuşmamızı hatırlıyor musun? Hani sen benden söz istemiştin.bende..."dedim ve cümlenin devamını getirmekte kararsız olduğum için durup bekledim.

"Evet,sende..."

'Nasıl anlarsa anlasın.umrunda değil' diye düşündüm ve cümlemi devam ettirdim.

"Seni tüm kalbimle kabul ettim.Ama sen ne yaptın? Beni bir kere bile olsun dinledin mi? Dinlemedin. Bana ettigin onca laf ettiğin sürtük muamelesi... sence ben bunu hakettim mi? Onların sözüne kanacak kadar şerefsizsin." dedim ve yerimden kalktım.Hareket edip benle kalkacağını hissedince hışımla dönüp,"sakın Peşimden gelme!"dedim
Ardımdan bana şok etkisi yaratacak sözler kullanınca Kurbağa gibi arkama döndüm.

"İstesen de istemesen de benimle konuşacaksın.çünkü..."dedi ve durdu.
Kaşlarım endişeyle çatık bir şekilde devam etmesini istedim.
"Evet,çünkü..."

Üzerime üzerime gelerek."çünkü benden hoşlanıyorsun."dedi.

E ama yuh! Daha ben bile anlayamamışken o nasıl Böyle birşey söyleyebiliyor?

Aklıma birşey gelmeyince ağzımdan çıkanı konuştum.

"Evet-yani hayır off öyle birşey yok! Nerenden uyduruyorsun?"

Sırıtarak,"Götümden uydurmadığım kesin."

Bana daha Çok yaklaştığı için elimle omzuna bir tane indirip,"saçmalama!"
Dedim.

"Sana son kez söylüyorum.seninle konuşmayacağım."

"Tamam sen bilirsin."dedi ve bugünlük ikinci şokumu bana yaşatıp yanaklarıma bir buse kondurdu.
Ardından hızlıca tişörtünü üzerinden çıkarıp odasına gitti.

Bu da neyin nesiydi? Ne yapmaya çalıştı?Benden özür diledi diye hemen onunla konuşmalı mıyım? Neden beni öptü?

"Eğer beni böyle peşinden getireceğini zannediyorsan yanılıyorsun emre bey!"
Dedim beni duymasını Sağlayacak şekilde bağırarak.bana sadece,"kapa çeneni uyuyacağım."dedi hangi dağın ayısısın diyesim gelse de demedim.
Çünkü Aklımda çok güzel bir plan vardı.Bunu uygulamam içinde önce güzel bir uyku almam gerekti.

                                  ***

Elbiselerimi Kontrol ederken en seksi olanını seçmeye çalışıyordum.pardon siz bilmiyorsunuz değil mi? Bugün Arda'yla buluşacağım hem de Emre'nin gözünün önünde yapacağım bunu. Buradaki amacım hem Emre'yi kıskandırmak hem de Arda'ya bir ders vermekti.neyse asıl konum bu değil.

En sonunda siyah dizlerimin bir karış üstünde biten Boğazında taş işlemeleri olan ve Sırtında damla şeklinde Sırt dekoltesi olan bir elbise seçtim. Saçlarımı düzleştirip sade bir makyaj yaptım.hazır olduğumu hissedince kapıya yöneldim.Aklıma Emre'nin evde olma ihtimali gelince topuklularımdan ses çıkmamasına dikkat ederek yürümeye devam ettim.omzuma bir el dokununca korkudan tek gözüm kapalı topuklarımın üstünde döndüm.

Bana çatık kaşlarıyla,"nereye bu kılıkla?"diye sordu.

Elimi televizyonlarda ki tiki kızlar gibi havada tırnak işareti yapıp,
'arkadaşımla' dedim.amacım onu kıskandırmak değil mi? Böyle ipucu vermem gerek!

"Bana haber vermeden mi?" Dedi.
Elime koz geçmişken ona alayla baktım."hm,aynen öyle..."

Taklidimi yaparak,"hmm,göreceksin o zaman."

"Bana karışamazsın!"dedim sahte bir sinir göstererek.

"Eğer sözümü dinlemeyip o arkadaşınla buluşursan,benden hoşlandığını herkese söylerim.hatta fotokopisinden çoğaltıp striptiz direklerine asarım."

"Bu nasıl tehdit be!"diye çemkirdim.

Sırıtarak,"Benden hoşlandığını kabul ediyorsun yani?"

"Hayır!"dedim dişlerimin arasından.

"Eğer böyle birşey yoksa bile-ki var- herkes bana inanır yalan Söylemek parayla değil ya..."

Topuklarımı yere vura vura"sen..."
Lafımı tamamlamama izin vermeden,
"biliyorum çok yakışıklıyım."dedi.

"Biliyorsun ayı gibisin.öküz gibisin."

"Yakışıklıyım."dedi uzatmayı sürdürerek.

Şu an Herşeyden önce bu kadar hazırlanıp yerimde oturmak canımı sıktı.

"Bütün gün evde mi oturacağız?"

"Ne çabuk benimsedin beni?"

"Sana belirtmem gereken birşey var ki oda hala seninle konuşmadığım.şimdi sana bir soru sordum.Ben bu Kıyafetlerle evde mi oturacağım."

"Evde oturacağını kim söyledi?"

Hevesle,"nasıl yani?"diye sordum.

"Seni bir davete götüreceğim."

Part 1'in sonu;)

Nasıl buldunuz?

EN GEÇ YARIN AKŞAM PART İKİYİDE ATACAĞIM.

BU ARADA EN ÇOK BEĞENDİNİZ SAHNEYE YÜZ IFADEYE UYGUN EMOJEYİ ATIN!!!!!!

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

EV SAHİBİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin