Arkadaşlar tekrar söylüyorum.
Medyada ki Fotoğraflar bölümlerle ilgili değil.Sadece karakterlerin her haliyle görmeniz için,bilgilendirmek istedim.ama bundan sonra medyaya bölümle ilgili atmayı düşünüyorum.şu an ki resim Ceyda'nın okula giderken ki giydikleri...Keyifli okumalar;)
Korkunun verdiği etkiyle,şaşkınlıkla karışık ismini seslendirdim.
"EMRE!"
Sanırım fısıltıyla söylediğim bu kelime,
duyulmamıştı.Çünkü ardı ardına ismini bilmediğim adama yumruklar geçiriyordu.Sinirden gözü dönmüşe benziyordu.Bir an önce birinin onları durdurması gerekti.Herkes kendi aleminde olduğu için,bu kişi ben olmalıydım."Emre dur! Yeteeer,öldüreceksin."
Yere düşürdüğü adamı serbest bırakıp bana doğru geldi.Ne yapacağını düşünürken,kolumdan tutup beni güçlü bir şekilde sarstı.
"Demek gündüzleri melek,akşamları da şeytan kılığına giriyorsun.Senden iğreniyorum."
Sarhoşluğumun etkisi devam ederken,
zar zor konuşabildim."Yanlııışş anladın.Emree!"
Bana tiksinircesine bakmayı sürdürdü.
"Şu haline bir bakar mısın? Bide sarhoş olmuşsun."
Kaşlarımı çatarak kafamı huysuzca sağa sola salladım.
"Seeenin yüzünden.sssen beni böyle bu duruma getirdin."dedim işaret parmağımı onun gözüme sokarak.
Elimi tutup indirdi.o sırada dengemi kaybedip,takıldım.Düşeceğimi beklerken kendimi Emre'nin göğsüyle bakışırken buldum.sonra da kulağıma fısıldadı.
"Sakin ol! seni bu duruma getirmiş ne yapmış olabilirim."dedi.Nefesinin kulağıma verdiği baskıdan dolayı gıdıklanıp kafamı,onun kafasına doğru eğdim.Kafalarımızın çarpmasıyla bağırdım.
"Aah! Ne yaptın."
Gülümseyerek kaşlarını çattı.Sanırım uzun zaman sonra ilk defa tebessüm ettiğini görüyorum.
"Ben yapmadım deli kız.Sen kafanı kafama çarpmasını sağladın."
Aklıma birşey gelmiş gibi güldüm.
"Heee,yani ben kafamı böyle yaptım"
Dedim kafamı yine onun kafasına doğru eğerek,ekledim."Sonra senin kafana Çarptı.Aah! Gene Çarptı."
"Evet.Ne kadar da zekisin."
"Biliyorum."dedim gülerek.sonra da ekledim.
"Ama birşey söyliyim mi? Kafan çok yumuşşşaak! Hiiiç başım ağrımadı."
Bana delirmişim gibi bakıyordu.Hiç mi hayatında içki içen bir kız görmedin be adam? alt tarafı sarhoş olduk!
"Şimdi ben seni eve götüreceğim.Ama ben gelemeyeceğim.Sabah uyanınca anlarsın zaten."
"Hıı?"
"Yok birşey."
"Vaaar birşey.söyyle ne dedin?"dedim kaşlarımı çatarak.
Ofladı.
"Diyorum ki çok güzelsin."
"Aa,ben mi? Biliyorum.Hatırlattığın için Sağol."dedim kahkaha atarak.
Emre beni arabaya girmemi sağlarken,
mırıldandığını duydum.ne dediğine dikkat kesilirken'başına bela olmasın da' dediğini anladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV SAHİBİM
Teen FictionAğzımdan istemsizce çıkacak olan kelimeleri sıraladım. "Parfümün güzel kokuyormuş." Ona ilk itirafım üstüne Düşerken olmuştu.Bakalım daha neler neler itiraf edeceğim ona... Emreden; Onunla ilk ilkim annemin bana atmadığı terliği atmasaydı. Bakalım d...