Hoofdstuk 15

22 2 0
                                    

Met een hoop kabaal komt de bus achter ons tot stilstand. "Ik moet gaan," zeg ik onnodig. Niels knikt en ik draai me om om in de bus te stappen.

"Eva!" Net voordat de deur dicht gaat, draai ik me weer op. Niels buigt zich naar voren en voordat ik het weet, heeft hij een kus op mijn wang gedrukt.

"Ja, bent u zo ver?" vraagt de buschauffeur ongeduldig. Helaas voor de buscheuffeur krijg ik mijn glimlach niet van mijn gezicht. Love is in the air people!

#

Thuis ligt iedereen al te slapen. Zachtjes sluip ik door het huis en lig dan uiteindelijk heerlijk in bed. Mijn gevoel is op dit moment niet te beschrijven. De adrealine giert door mn lijf en er zit nog steeds een brede glimlach op mijn gezicht. Ik geloof nooit dat er op dit moment een gelukkigere persoon op deze aardbodem is, dan ik.

Snel app ik Julia nog even en beloof haar morgen uitgebreid verslag te doen. Met een zucht vergrendel ik mijn mobiel en ga in een lekkere houding liggen. Nog steeds voel ik de kus van Niels op mijn wang.
'Een kus is een afdruk met een indruk die met nadruk vraagt om herdruk'. Met die gedachte val ik in slaap.

#

Zaterdag ben ik een dagje vrij. Zoals gewoonlijk spreek ik dan met Julia af aangezien we anders allebei maar thuis zitten, dan kunnen we net zo goed bij elkaar zijn.

Wel slaap ik eerst tot een uur of tien uit. Ik leef nog in mn pyjama als Julia om half elf mijn kamer binnen stapt. "Heey fixer," grijnst ze en we geven elkaar een knuffel. "Echt, ik ga je nooit precies kunnen uitleggen hoe ik me voelde en nu nog steeds voel," begin ik, terwijl mijn hart weer op hol slaat als ik aan gisteren denk.

"Maar de belangrijkste vraag is, hebben jullie gezoend?" "Nee wacht, ik begin bij het begin," negeer ik haar vraag. Julia gaat tegenover mij op mn bed zitten en kijkt me met een nieuwsgierig gezicht aan, wat mij nog meer aanspoort om te gaan vertellen.

"Dus jullie hebben niet gezoend?" is het eerste wat Julia zegt als ik klaar ben. Ze klinkt zowaar ontevreden. "Nee eh we kennen elkaar nog maar net en tis dan nog best ongemakkelijk," verdedig ik Niels en mij. "Wel echt geweldig dat jullie hebben gezongen," voegt Julia toe.

"Ja echt je had erbij moeten zijn," reageer ik enthousiast. "Gaan jullie nog een keer op date?" "Weet ik niet. Hij vond het wel leuk zeidie en ik natuurlijk ook." "Ik ben echt benieuwd hoe lang het duurt voordat jullie iets hebben; ik geef je een week." "Zo kort?" vraag ik verbaasd. "Ja, je zorgt er maar voor," grijnst Julia.

Stel je voor, dat over een week ik zijn meisje ben..


He is perfectWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu