We trekken onze kleren uit, exclusief onze badkleding en ik doe mn haar in een staart. "Gelijk maar even het water proberen?" stelt Niels voor. "Is het niet koud?" zeg ik twijfelend en kijk met 1 hand in mn zij naar het water.
"Aaah!" Voor ik het weet heeft Niels me opgetild en bereiken we al snel het water. Met een hoopgespetter rent Niels het water in, terwijl hij mij nog stevig vasthoudt. Ook al probeer ik me uit alle macht los te rukken en sla ik hard op zijn brede rug.
Proestend kom ik weer boven, nadat Niels me in het water had laten vallen. "En hoe denk je dat je het weer goed met mij kan maken?" vraag ik uitdagend aan Niels die me lachend aankijkt. "Ehm.. met een zoen?" Even twijfel ik of ik de boze emotie moet doorzetten, maar zijn gezicht laat al mijn quazie boosheid voor de zon verdwijnen.
"Een zoen klinkt goed," knik ik. Niels slaat zijn natte armen om mijn buik heen en ik mijn armen om zijn hals. Het water weerspiegelt in zijn groene ogen. Een lange zoen volgt.
In een reflex duw ik Niels acheruit en omdat hij geen oog had voor de omgeving, kan hij zijn evenwicht niet houden en valt met een luide plons achterover.
Lachend kijk ik toe hoe hij op zijn beurt, proestend boven water komt. "1-1," zeg ik lachend. Niels kijkt me bedrempeld aan en zwemt dan met harde slagen weg. Even blijf ik vereard staan maar zwem dan achter hem aan.
"Niels! Niehieels!" Buiten adem kom ik bij hem, omdat hij stil staat. "Beetje conditie opbouwen," grijnst hij. Ik nestel me wel tegen hem aan, maar ik zeg niks.
"Wat is er Eef?" "Niet zomaar weg gaan, straks raak ik je kwijt." "Je raakt mij niet kwijt Eva." "Oké," reageer ik simpel.
"Kom, we gaan lekker op het kleed liggen." Ik knik en volg hem uit het water. Achter hem aanlopen is overgens niet erg, als je op zn lichaam let.
Bij het kleed drogen we ons af en smeren elkaar in. Vervolgens ga zet ik mijn zonnebril op en ga met mijn hoofd op Niels' buik liggen. Of sixpack, hoe je het ook wil noemen.
"Hmm, dit ligt heerlijk," hoor ik Niels genietend zeggen. Ik mompel een beaamend geluid en luister verder met mijn ogen dicht naar de geluiden om me heen.
Ik weet niet hoe lang we zo hebben gelegen, maar tis nu in iedergeval al een stuk later. Met enige moeite ga ik overeind zitten en ook Niels komt overeind.
"Wacht jij hier? Dan ga ik verderop een ijsje voor ons halen." "Ja is goed! Wel snel terug zijn hè!" Ik knipper tegen het felle licht van de zon, wat verdwijnt als Niels voorover buigt en me een zoen geeft. "Tuurlijk ben ik snel terug," belooft hij.
Tevreden ga ik richting het strand liggen. Heel in de verte spelen kinderen met een hond. Zou Niels ook kinderen willen? Ik denk het wel, zo iemand is het wel. En ikzelf wil eigenlijk wel heel graag kinderen. Ik zucht even en wacht geduldig tot Niels terug is.
"Hey darling! Ijs!"
JE LEEST
He is perfect
RomanceDit verhaal is voor mijn beste vriendin, omdat ik haar alle geluk van de wereld gun ❤