KADERİM KİMİN ARTA KALANI LAN ?

10.6K 241 17
                                    

Sizi uzun süre beklettim, valla ne yalan söyleyeyim. Ama değdi amk.

En son bizim osbirci kaktüse ağır fail olmuştum hatırlarsanız. Sonra ne mi oldu ? Bu benimle konuşmadı, bi üç saat sonra da mesaj attı ibik. Hem de özür diliyo ya. Acıdım o an garibanıma. Bi de bi saf ki anam sormayın. Bu yavrum bana Twitter'da sürekli DM atıyodu bu olayın üstünden unfollowu bastım be. Ama çekilcek gibi değildi. Ama ben o günün gecesi bizim Kinder'e mesaj attım bi hışım. Tabi "Seni ırzını bellediğimin orospusu Boo'yu mu seviyodun kaltak !" demedim. " Yha meleimm yhaw bismm fizikçi yerde 1 kaıt bulmuşda snin yasına ajaip bensiomuşşş böle boouğ felan aşk meşkk senmiydin onu yasan söle ona göre seni sıyırimm aradan :****** " . İlk bi mırın kırın etti, sonra bi söküldü ki anamm abofışaney. Yok zaten her zaman ondan hoşlanmış da, yok hep aralarında bi çekim olduğunu düşünmüş de, sanırsın üç evlilik geçirmiş ilki dini nikah, sonuncusunda da kocası sikerken ölmüş. Hacı o an bi umutsuz hissetmişim, Terminal'deki herif hissetmedi be.  " inş. olur melayim yakışıonuz saten =-)"  falan dedim ama içimde fırtınalar kopuyo. Öyle ki bi ara akciğerim oynadı, hortuma kapılıp gidiyodu. ( Reglim de, böyle iğrenç espriler veya esprimsilerle karşı karşıyasınız bu bölümde.)

ERTESİ GÜN

Okul var amınısikim.  Gittik tabi. Sınıfta bi Becel kafa var demiştim,  kafasındaki yağlar sağolsun tuvalete gitmeye gerek kalmadan kafadan kendimizi görüyoz. Bizim bununla aramızda sessiz bir düşmanlık var. Tanıştığımız ilk günden beri. Sabah bu yüzünün ferini siktiğimi gördüm ilk. Yine böyle bi havalar falan. Alıştım ama. Sınıfta bi bu vardı. Normalde dersin başlamasına az kala kıl payı yetişirim, bugün erken geldim bi bu sikindirik var. Neyse sınıfa girmedim merdivenlerde oturuyorum, kimse daha bu saatte gelmez diye ayakkabılarımın arkasına basıyorum bi de. Telefonda takılıyodum işte. Sonra Boo'yu gördüm. Allahım yarabbim o nasıl bi karizmadır, basketbol oynamış yukarı çıkıyo. E be mal daha karga bokunu yemeden ne işin var okulda. Bu beni böyle gördü ama nasıl dalga geçiyo. Bildiğin ezikliyo yani. Sonra Becel kafa geldi bu da Boo'ya kalpaklık ediyo, her söylediğine "heuheuheuhehuehuehuehue" . Ya şansa bakın ki diğer çoraplarım kirlide diye baklava desenli yeşil çorap giymiştim problem orada zaten.  Uff valla aşırı sinirlendim, küfür ede ede sınıfa yürüyodum ki müdür yardımcısı karşımda. Hobaaaa, oradan da sabahın köründe git savunma yaz.  O gün boyunca benle ağır dalgasını geçti amk yağlı kafalı çingenesi.  Allahtan şaka kaldırabilen bi yapım var da poker face'imi yüzüme çekip yaptığı esprilere gülüyom. Ama içimde ne fırtınalar kopuyo be.  Çıkışta kursa gidiyim dedim. Hem şu bizim orospuyla bi işimi görürüm. Sanki ne diycem ki kıza aşık olduğumu bile söylemedim. Kursun tuvaletine uçtum ilk iş. Surra cima, ANANI BE.

Saçlarımı bir tarafa yatıra yatıra diğer tarafı  açılmış. Az daha zorlasaymışım Quaresma'nın tren raylarından çekecekmişim kafaya.

Sınıfa girdim ki girmez olaydım. 

Kinder ve BENİM Boo'm yiyişiyordu.

ANASINI SATIYIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin